Koripallo.com

IS Liigapörssi

Viestejä
362
Pelaako kukaan kavereitten kanssa IS Liigapörssiä? Mietin vain että jos on kiinnostuneita niin voisi perustaa koripallo comin oman kimpan.
Tossa vielä linkki sivulle.  http://www.liigaporssi.fi/
 
Viestejä
314
Vs: IS Liigapörssi

Kyllähän minä sitä pelaan, mutta kimppaan en vielä tällä jaksolla tule koska olen jo kavereiden kimpassa.
 

aa

Viestejä
1 281
Vs: IS Liigapörssi

Mitä mieltä porukka, kannattaako luottaa Pekka Tuokkolaan Wallinheimon lähdettyä Venäjälle?? Hintaa kuitenkin 250.000 ja ykkösvahdin viitta niskassa.
 

PATA

Vs: IS Liigapörssi

Nyt tiedetään miksi houst-mac pärjää meidän kimpassa niin hyvin..
Sehän käy täältä kysymässä neuvoja..

T: Pele
 
Viestejä
362
Vs: IS Liigapörssi

Kyllä mulla on ainakin Tuokkola. Se on niin halpa niin jää rahaa hyviin hyökkääjiin.
 

aa

Viestejä
1 281
Vs: IS Liigapörssi

PATA sanoi:
Nyt tiedetään miksi houst-mac pärjää meidän kimpassa niin hyvin..
Sehän käy täältä kysymässä neuvoja..

T: Pele
No ei näillä neuvoilla nyt niin pitkälle pötkitä, varsinkin kun kimpassa on niin SAIRAAN kova taso ;)
 
Viestejä
362
Vs: IS Liigapörssi

Ovatkos pojat tekemässä joukkuetta play-off jaksolle?
 
Viestejä
362
Vs: IS Liigapörssi

jep sanoi:
jep kasassa jo ketäs sulla on?(pelaajia)
Maalissa Nieminen, pakit Mäntymaa, Kaijomaa. Hyökkäys on Immonen, Kratena, Viuhkola.
Ei paljoa pisteitä rapise tällä kierroksella.
 

no?

Vs: IS Liigapörssi

no paljon pisteitä ? istellä ekaan kierroksen jälkeen 54
 
Viestejä
362
Vs: IS Liigapörssi

39 vaan. Mutta nyt on Pesonen joukkueessa kun näemmä pelaa tänään. Ketäs sulla on?
 
Viestejä
629
Vs: IS Liigapörssi

kivat pisteet tuli viisikolla Immonen-Pihlman-D Helminen- Forsberg- Kaijomaa, ja maalissa Tuokkola ;D
 
Viestejä
362
Vs: IS Liigapörssi

Mäki sain Immosella, Kratenalla ja Kaijomaalla ihan hyvät pisteet. Nyt 104 kasassa.
 

ny

Vs: IS Liigapörssi

tällä hetkellä kasassa vain 219 pts :( itsellä tuokkola hyvönen santavuori koskela laamanen mäntymaa
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös