Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

Jep. Mökki on takavasemmalla, kun takaovesta mennään ulos. Mulla aina kaartaa sinnepäin. Jos ilmansuuntia pitää antaa ja koordinaatioita/ tai-naatteja niin länteen mennään....

Hyvin naatin naattimisista.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mistä tippusin . Tästä tuli mieleen kun kaveri lastas tänään moottorikelkkaa peräkärryyn . Haikein mielein katsoin pääsevät lappiin kahdeksi viikoksi .

Sain ne nukkumaan ne vieraat ;D
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Älä turhaan teitittele, ei täällä muita ole kuin mä, jos säkin poistut takavasemmalle. Vai onko rillimökki takaoikealla, ellei peräti jossakin toisessa ilmansuunnassa?

Mutta toi kolaaminen on sitä raitista ulkoilmaa ja sehän saa rillin antimet ja kozelit sun muut maittamaan entistä paremmilta. Toki simahdus voi tulla kylkiäisinä, mutta lomallahan sä olet, joten sen kuin naatit naattimisesta.


Pojat pojat .
Mitä se lorikin sanoo tammikuussa .

Meidän pitää jutella .
 
Viestejä
19 549
Vs: JOEN SUU

No ei mittään, ei mittään.

Kirjoitin äskön viisituhatta merkkiä, mutta kun lähetin, niin minulla ei ollutkaan oikeuksia tälle alueelle. Siis enää.

Voisikohan Ylläpitäjän pitäjäasiamies tehdä asialle jotain?

No ei siinä mittään, mutta kun siinä lipsahti koko kpcomin historian paras kirjoitus. Siis minun.....

Sellaiseen lentoon tuskin pääsen enää koskaan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jos sä viittaat wimi mun viestiin ja Joen viestiin, niin ei Joella ole mikään vikana. Joe viittasi vinoilen yhteen jiirin viestiin.

Mutta sitten mä viittaan tohon sun viestisi loppuosaan, mitä mun pitää huomata kauades kiris ???.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Hylly? Johan ne tuli silloin valmiiksi, enkä mä niitä tehnyt vaan kasasin ja sen jälkeen laitoin varaston järjestykseen. Nyt löytyy kaikki vaivatta 8].
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Ei ole hiljaista. Kiitos kysymästä.
Vietellään joulunalusviikkoa ja valmistellaan kaikennäköistä joulua varten. Itseäni on kyllä ihmetyttänyt ja hiukan kummaksuttanutkin tuo joulunalus. Wimillä varmaankin on enemmän tietoa aluksista ja maineista. Esimerkiksi onko joulunaluksessa kuusi mastona, vai sittenkin ainoastaan viisi.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ja kaikennäköinen valmistuu siis jouluksi? Joka on ensi viikolla? Vuonna 2014?

Puheenvuoro takaisin wimille, Joe on, jossakin.?
 
Viestejä
1 735
Vs: JOEN SUU

Tuskin mestari saa unta, kun selvin päin pitää pehkuihin mennä.
msht7q.jpg
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Ehkä liioittelin vähän. Toivottavasti kaikennäköisestä tulee kuitenkin edes jonkinnäköinen. Luultavaa on, että tulos on kumman näköinen, mutta tiedä häntä. Tai no, miksi häntä pitäisi tietää, mitä hyötyä on hännän tietämisestä.
Problems, problems all night long.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Hemmetti, Teemalla menee Foo Fighters - Sonic Highways ja totta kai mä huomaan moisen, kun on osa 8/8 :mad:! Aina mä missaan näitä mielenkiintoisia ohjelmia, alkaa hieman v....taa välillä!

Täytyy muistaa tsekata, josko menisi Areenalla (mun tsägällä näin ei kyllä tapahdu).
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No nyt tämä palsta rupesi sekoilemaan urakalla mullekin, pätkii, latailee uudelleen, viestit ei lähde, damn :p.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

jiiri sanoi:
Venkut on vähissä, kun ruplat on muuttuneet kopeekoiksi.

Onko lappeen hotelielämä muuttunu Jiirii .

Tai onko siellä ketään nyt . Kuin te olette ennen pärjäny
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös