Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
2 865
Mitäs tänne kuuluu? Onko JOE rillanna vielä näin kesän viimesillä lämpimillä päivillä? Veke? Kaikki muut? Se on vaan taas koriskausihi jo ihan oven takana, ja senhän tietää kaikki mitä se tarkottaa.. ;)
 
Viestejä
19 541
Iltapäivää ihmiset. Pitäähän se kerran kuukaudessa käydä täällä esittäytymässä ettei vaan luulla, että Viikatemies on jo käynyt hakemassa. Kävin minä kyllä tuolla Tikkamäelläkin vähän huollossa. Leikkelivät vähän sieltä sun täältä. Mutta heräsin kuitenkin nukutuksesta, mikä merkille pantakoon. Eli elämänhalu vei kuitenkin voiton....Josko tässä alkaisi taas vähän useammin täällä pistäytyä ettei kuole koko palsta, kun wimikin vaan pellautuu sen rakkaansa kanssa eikä ees täällä käy välillä valehtelemassa...Pitäisköhän ihan alkaa pakinoimaan....Tai ainakin panikoimaan....Paljonhan sitä olisi tarinaakin, jos vaan inspiraation saisi.....Sitä odotellessa.
 
Viestejä
2 865
No niin, hienoa JOE, kyllähän se nyt pakinoimaan pittää taas ruveta, joka päivä mielellään..

Sitä jos on leikelty sieltä sun tiältä, niin sitähän on oltava sitten vetreessä kunnossa, ainhi vetreemmässä kun aiemmin.. Ja oluttahi voipi taas juuva, ja rillata.

Sieltä se vaan syksy tuli, talvi tulloo, ja pojat paukuttaa pall..oa motonetissa taas, ae että. Illat kun pimenöö, niin on mukava russautella saunan lauteilla ginipaukkuja auki.. Mukava niitä on muutennii, mutta jostai syystä maistuvat paremmalta.. Mikä lie..

Onko Veke vielä kompuroinu johtoihin tällä kauvella motonetissa? Keilapallohi lentää ilmeisesti taas, ja ukko sen mukana öljyttyä vanaa pitkin... tarkoatan siis lakattua parkettia, en muuta.. Talvessa on paljon hyviä puolia, mutta huonoa on se, kun naikkosettii pukkeutuu enempi.. nuttuloihin. Mutta on taas hyvä syy ootella kesää ;)

Puksuti puks, ja rillataan!
 
Viestejä
5 339
Joe se vain laihtuu ja miehestyy. Siinä meillä on miehen malli . Hän on kunnon mies . Ilman häntä en Oilisi tullut koripallo.com. Se oli paljon ennen jytkyjä . Silloin oltiin pilkillä ja keitettiin kahvia . Katsottiin metsoloita . Sama vuosi kun oli armejassa . Kulta tuli . Moni ei ymmärrä mitä sanon .
 
Viestejä
19 541
No terve vaan wimi ja kaikki muutkin toverit, joita ihmisiksikin kutsutaan.....Täällä Susirajan Itärintamalla ollaan koko ajjan varuillaan ja etten sanoisi jopa varpaillaan, ettei tule porukkaa ilman asiaankuuluvia papereita kyselemään yösijaa meidänkään rivarikaksiosta. Mulla on taas kerran ritsan kumit vaihdettu ja jouskarin kaaret veistetty uudesta katajasta. Nuoletkin teroitettu smirgeelillä... Kunnostelin myös taloyhtiön reunoilla kiertävät juoksuhaudat ja KK-pesäkkeet.... Minua ei yllätetä. Kyllä jämpti on niin! Pakko kertoa myös, että tänään aloitin jo klo 12.00 ruuanlaiton. En ois muuten aloittanut niin aikaisin, mutta kun saan aina aukaista sen eka oluen siinä samalla...Huonoksi on kyllä kunto jo mennyt, kun oluita meni vaan 10 ja alkoi tehhä kffeeta mieli....No kun on 23 killoo pois painosta, niin eihän sitä ennää kestäkään tuota olutta kuin murrosikäisenä, jolloin voi ottaa koko korin ja kukkaan ei huomannu, että mittään ois ottanu. Paitsi ne, joilta käänsin ne.....:) No nyt kuitenkin olen tehnyt ruuat, rillannut ja vaivunkin ihanaan lepotilaan vailla muita murheita kuin näitä saakelin vanhuuden kipuja ja kolotuksia ja odotan eukkoa iltavuorosta....Saan varmaan monta kiitoksen sanaa, kun olen siivonnutkin ja keittiön pöytäkin on kiiltävä ilman yhtään astiaa....No eipä tässä nyt muuta. Palaan taas kuukauden kuluttua, jos allah sen mulle vielä suo:)
 
Viestejä
1 718
Ootko wimi sukua sille Uudenkaupungin Timille, joka vaikutti aikanaan täällä? Jotain samaa teissä on...
 
Viestejä
242
Perjantai. Työviikko, sauna ja koripallo . com.
Työviikko on historiaa, sauna jäi odottamaan lämmittäjäänsä ja koripallo . com kirjoittajaa.
Palataan.
 
Viestejä
2 865
Tänään puksutetaan, rillataan, syvään kinkkua, juuaan giniä, ja katotaan koripalloa.
Toki pittää käyä joulumarkkinoilla ja kahtoo, onko tonttutytöt jo liikkeellä.. tiiä mitä sieltä löytää vielä itselleen..

No mutta mitä Joe? AN on herännyt taas, mittee sinne, viisauksia? Onko eukko pitänä otteessaan liiannii kanssa, vai miten..

Ei kun jytkytellään! Puksutetaan! Juukaan olutta ja giniä.
 
Viestejä
19 541
Minä ainakin olen sukua wimin kanssa. Aikoinaan meidän sukuhaarat kohtasivat jossain taistelussa. Lieneekö ollut 30-vuotinen sota tai jotain sinne päin...? Molemmilta meidän esi-isoisiltä oli sodan melskeessä ja taistelun tiimellyksessä katkennut toinen jalka irtipoikki. Siinä sitten oli joku puoskari ottanut molempien puujalka-aihiot samasta metsästä. Ja kuin pisteeksi iin päälle olivat vielä ottaneet ryypyt samasta pullosta. Maakeittoviinaa. No eihän silloin muuta ollutkaan, kun Alkoakaan ei vielä oltu keksitty...Joten sukua ollaan ainakin sitä kautta.....Eikä mitenkään kovin kaukaisiakaan...Tietääkseni Timin suvussa ei ole ollut siitä metsästä otettuja puujalkoja. Toki ovat voineet aikoinaan nuo esi-isät joskus olleet kiinni samassa jalkapuussa? Hävytöntä porukkaa kun kaikki olivat olleet.
 
Viestejä
5 339
Joo sukua ollaan siitä olen lukenut .Minä tulin tänne silloin kun Halonen oli presidentti joe varmaan Marttin aikoihin . Kiitos vielä siitä puukosta tänään oli käyttöä . Minusta on tullut mukavuuden haluinen . Laitoin alakertaan kylmään huoneseen kylpyammeen johon laitan porakaivosta suoraan vettä ja menen sinne . Saunan kanssa tai ilman . Lampi on umpijäässä ja ei ole aikaa pitää sitä sulana kun vaimo ja työ vie kaiken ajan . Hyvässä mielessä .Me ollaan nyt ylempänä kuin te . Miten tämä nyt näin meni ? Pitää jättää gini ja jytkytys ja siirtyy punaviiniin . Ja alkaa nauttia elämästä . Siitä tuli Joe . Onko Stubb seuraava pressu. Minä ainakin toivon.
 
Viestejä
19 541
Nyt pistit wimi kyllä pahan.....En vaan tiedä vai olikohan se fakiiri Frooblum sirkus Finlandiassa, jossa tirehtöörinä oli Orvo Kontio ja klownina se väljähousuinen Havajikitaransoittaja Onni Gideon. Kaikkihan me sen muistamme.....Eli veikkaan fakiiria....? Toisaalta niin hänhän aina sanoi " suolaa, suolaa, enemmän suolaa " ja vasta sitten taikatemput onnistui. No mutta kuitenkin, niin on kyllä huikeaa, että muistaa asioita, joista suurimmilla osalla kpcomin jäsenistä ei ole mitää tietoa....Niin se vaan menee, että me vanhan kansan ja vanhan koulukunnan jäärät tiedetään niin paljon enemmän kuin nää nykyajan älykännykän " pyyhkijät ja kelaajat "....Kaikista asioista...:D
 
Viestejä
2 865
Ja jytkytystä ja ginin juontia ei pie jättää, eikä missään nimessä siirtyä punaviineihin. Kannattaa nimittäin wiminkin vaimolle tarjota mustikkaglögiä, palkitulla paikallisesllä ginillä, mielellään 8cnt, vähintään kuitenkin 4cnt. On muuten hyvvää, ja pari kun tärräyttää kurkusta ala, niin alkaa vaimohi lämmetä.. ja muuttii naiset ;) Itestä nyt puhumattakkaan..

Ja JOEn kannattaa myös jytkytellä noita kurkusta alan oluen kera. Onko Joella jo jouluherkut hankittu? Ite oon niin mukavuuden halunen, että iskin muutaman pienemmän kinkun jo uuniin tänään, pakkoha se on valmistautua huolella jouluun, ettei vaan pääse ähky yllättämään sillon tosi paikan tullen ;) Toki myös virvokkeitta pittää nauttia, ginin ja lögin lisäks löytyy lonkeroa jääkaapista, ja kun ite en vielä oo tohtina paistaa joulukänttyä, niin piti leipomolta käyä hakemassa torttuja ja munkkeja, ettei vaan makian näläkä yllätä.

On tää hienoa aikaa tää joulun aika, kuusikin on jo hommattu. Ja nyt pakkasettii lauhtuu, niin lauhtuu naikkosettii joulun lähestyessä.. Miten lie Joella kotioloissa, vieläkö vaimo mätkättää, vai ootko saana leppymmään kokkailuilla ja karhuntaljalla ;)

Ja onko attial nätekki kuivahtana pystyyn, kun ei oo mittään kuuluna? Ja onko veke keiloja viskona, tai siis palloja, ja liukuna perässä parketilla.. Ja kompuroina johtoihin?

Ja Missä on Perjantai? Alakaa jo ikävä olla..
 
Viestejä
5 339
Onko se gluteeniton se glögi ? Varmaan hyvää . Joulussa olemitään hyvää muuta kuin kala ja itse savustettu kinkku . Tietenkin vaimon tekemät peuralihapullat .
 
Viestejä
19 541
Mistäs niitä lähtis etsimään....kaikenmaailman haadekseja sun muita....Minä ainakin lähen kohta kaverin eukon synttäreille....Toivottavasti ryypynvälit siellä ei oo liian pitkiä....:)
 
Viestejä
19 541
Koskapa täällä näyttää hieman hiljaiselta, niin tulin käymään ja laittamaan tämän osion Pressakeskustelun yläpuolelle...Sitä paitsi olen aikonut alkaa kerätä kannattajakortteja vai mitä ne on, että pääsen ehdokkaaksi. Väyrysen Pate on luvannut antaa mulle häneltä jääneet kortit noin niin kuin aluksi. Montakohan niitä on eli miten iso perhe ja suku hänellä lienee? Veikkaan, että ainakin parikymmentä. Kavereita ja ystäviä minun lisäkseni, hänellä tuskin on...? Mutta kuitenkin, niin tästä on hyvä jatkaa...Antaiskohan wimi minulle äänensä....:)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös