Koripallo.com

NBA-tuokio: suomenkielinen podcast NBA-koripallosta

Viestejä
1 877
king-cake-baby-thumbs-up.gif
 
Viestejä
1 877
@hamahakkimies pyörittelee Spursin bandwagoniin menemistä sen jälkeen kun varausvuorot on arvottu.



Spursissa ei mitään Anthony Blackimäistä sensuellisuutta. Ja laittoko Olli fanfaareja Spursin kyytiin änkeämisestä, aivan!


En meinannut innostua tuosta NBA:n cupista, mutta nyt minut imaistiin mukaan tähän. NBA-tuokion kautta sen seuraaminen ja jännittäminen aivan huikeaa. Toivottavasti noista Tuokion cup-puheista tulee joku kooste turnauksen jälkeen. Fiilistelisin sitä yhtä paljon jalkapallon mm-kisojen 98 Ylen koostetta.
 
Viestejä
7 419
 
Viestejä
464
Jaime Jaquez Jr.:n mainitsemattomuutta NBA:ta ja bandwagonia käsittelevässä jaksossa en sen sijaan kykene ymmärtämään. Olen bandwagonissa myös kaverin tyylin perusteella.
 
Viestejä
1 877
676 sivua. Siinähän oli hyvä listaus, tuotti mielihyvää. Listauksen jälkeisistä tapahtumista en osaa sanoa muuta kuin, että hyvinhän toi podcastin nauhottaminen onnistui Raja-Joosepissa.


Ai mitä itsenäisyys tarkoittaa minulle? Sitä että laitan NBA-tuokion hupparin päälle kun menen katsomaan Suomeen juurtuneet dokkarin ja odotan saikohan Halonen nauhalle mukadraftin sykähdyttävää hetkeä.
 
Viestejä
7 419
 
Viestejä
1 877
Tietysti myös samastuin Jerry Westiin. Itse katselin, että David Foster Wallace siellä valmentaa.

En vissiin ollut nähnyt Jason Segeliltä mitään muuta ennen Winning Timeä.

Mitä mieltä Tuokio + lätköhokitoimittaja on Jasonin esittämästä David Foster Wallacesta?

Jäi sellainen mielikuva, että lätkähokitoimittaja katsoon aika paljon aikuisviihdettä.
 
Viestejä
7 419
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös