Koripallo.com

Tapiolan Honka 2014/15

Viestejä
1 543
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Hongan tämän kauden viimeinen otteluraportti. Hyvin on kauden aikana jaksettu toimistolla tsempata vaikka tappiollisista otteluista ei varmaan ole mukava kirjoitella. Koskaan ei kuitenkaan ole kirjoittaja sortunut mihinkään sormella osoitteluun, tuomareiden haukkumisiin tai muihin koripalloon kuulumattomiin ilmaisuihin.
Toivotaan tätä ensi kaudellakin - sarjatasosta riippumatta:
http://www.tapiolanhonka.fi/index.php?mid=2260&itemid=16222725&a=viewItem
 
Viestejä
800
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Turnover sanoi:
Hongan tämän kauden viimeinen otteluraportti. Hyvin on kauden aikana jaksettu toimistolla tsempata vaikka tappiollisista otteluista ei varmaan ole mukava kirjoitella. Koskaan ei kuitenkaan ole kirjoittaja sortunut mihinkään sormella osoitteluun, tuomareiden haukkumisiin tai muihin koripalloon kuulumattomiin ilmaisuihin.
Toivotaan tätä ensi kaudellakin - sarjatasosta riippumatta:
http://www.tapiolanhonka.fi/index.php?mid=2260&itemid=16222725&a=viewItem
Juuri näin.
 

42

Viestejä
3 372
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Turnover sanoi:
Koskaan ei kuitenkaan ole kirjoittaja sortunut mihinkään sormella osoitteluun, tuomareiden haukkumisiin tai muihin koripalloon kuulumattomiin ilmaisuihin.

Varaukseton peukku tälle. Hyvä malli monelle muullekin.
 
Viestejä
7 427
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Turnover sanoi:
Koskaan ei kuitenkaan ole kirjoittaja sortunut mihinkään sormella osoitteluun, tuomareiden haukkumisiin tai muihin koripalloon kuulumattomiin ilmaisuihin.
"Näytä minulle häviäjä, joka ei osoittele sormella muita, hauku tuomareita ja syyllisty koripalloon kuulumattomiin ilmaisuihin, niin minä näytän sinulle todellisen häviäjän."

(No ei, hyvin honkalaiset jaksoivat pitkän kauden. Peukku siitä.)
 
Viestejä
83
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

hamahakkimies sanoi:
"Näitä minulle häviäjä, joka ei osoittele sormella muita, hauku tuomareita ja syyllisty koripalloon kuulumattomiin ilmaisuihin, niin minä näytän sinulle todellisen häviäjän."

Denis Leary
 
Viestejä
925
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Epämääräisten Twitter-huhujen vastapainoksi toivoisi positiivisia viestejä Summahallin uutishuoneelta. Ovatko pätevät taustavoimat löytäneet ratkaisuja ensi kaudelle ja joko rivikanattajalle annetaan mahdollisuus tehdä kausikortti-investointi?
 
Viestejä
1 543
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Eyes Wide Shut sanoi:
Epämääräisten Twitter-huhujen vastapainoksi toivoisi positiivisia viestejä Summahallin uutishuoneelta. Ovatko pätevät taustavoimat löytäneet ratkaisuja ensi kaudelle ja joko rivikanattajalle annetaan mahdollisuus tehdä kausikortti-investointi?
Pessimisti ei pety. Jotenkin tuntuu pahaenteiseltä tämä hiljaisuus. Voishan ne kausarit ees panna myyntiin. Vai ...?
 
Viestejä
925
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Maanantain ry:n sääntömääräisen kevätkokouksen jäsentiedotteen mukaan ensi kauden painopisteitä ovat naisten korisliiga ja miesten 1B-divari.

Korisliigasta ei ollut mainintaa, mutta kuuluuko sitä ollakaan vallitsevassa konsernirakenteeessa? Mielestäni pitäisi.
 
Viestejä
1 661
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Turnover sanoi:
Pessimisti ei pety. Jotenkin tuntuu pahaenteiseltä tämä hiljaisuus. Voishan ne kausarit ees panna myyntiin. Vai ...?

Mitäköhän kuluttajansuoja sanoo Kausikorteista tilanteessa, jossa liigalisenssiä ei syystä tai toisesta saada?
 
Viestejä
5 781
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Tässähän on taas tulossa mielenkiintoinen kesä. Toisaalla hamahakkimies vihjaili ToPon poistumisesta kartalta, tjsp., josta on ollut hieman huhuja syksystä lähtien (vaikuttaako tämä sitten Gullseihin mitenkään toteutuessaan?).

Kumma kun Espoossa ei onnistu miesten pääsarjajoukkueen pyörittäminen lähes missään lajissa, mutta tämä alkaa olla jo päättymätön tarina, eikä siitä sen enempää.
 
Viestejä
7 427
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Haades sanoi:
Toisaalla hamahakkimies vihjaili ToPon poistumisesta kartalta, tjsp., josta on ollut hieman huhuja syksystä lähtien (vaikuttaako tämä sitten Gullseihin mitenkään toteutuessaan?).
Mitvit?

Jos olen jossain puhunut "ToPon kartalta poistumisesta", olen viitannut vain ja ainoastaan siirtymään ToPo => Seagulls.
 
Viestejä
5 781
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

hamahakkimies sanoi:
Mitvit?

Jos olen jossain puhunut "ToPon kartalta poistumisesta", olen viitannut vain ja ainoastaan siirtymään ToPo => Seagulls.
Ok, my bad. Mä tulkitsin sun kommentin KaPo-osiossa väärin, sorry ja hyvä että olen väärässä.
 
Viestejä
7 427
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Haades sanoi:
Ok, my bad. Mä tulkitsin sun kommentin KaPo-osiossa väärin, sorry ja hyvä että olen väärässä.
Ahaa, tuolloin otin kantaa vain matemaattisesti idioottimaiseen kommenttiin, jossa KaPon poistuminen kuitattiin Seagullsin saapumisella.

Tai no, ehkä tällä samalla matematiikalla voidaan kuitata myös Hongan konkurssi?
poppa sanoi:
Yks poistuu, mutta Seagulls tuli tilalle.
 
Viestejä
1 547
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Haades sanoi:
Kumma kun Espoossa ei onnistu miesten pääsarjajoukkueen pyörittäminen lähes missään lajissa, mutta tämä alkaa olla jo päättymätön tarina, eikä siitä sen enempää.

Ei ole enää Nokiaa sponssaamassa, LähiTapiola taitaa olla ainoa, kun ei autokauppakaan enää taida olla niin kannattavaa.
Muut urheilusta kiinnostuneet espoolaiset ovat kalliiden asuntojen velkavankeudessa asuvaa väkeä, joilla ei ole aikaa lähteä pelejä katsomaan - hyvä kun jaksaa omien junnujensa osallistumismaksut hoitaa. Tämä koskee siis kaikkia lajeja.
 
Viestejä
307
Vs: Tapiolan Honka 2014/15

Nää ikuiset konkkajengit alasarjoihin treenaa.
Korihait tilalle.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös