Vs: Ääriliikkeelle töitä - Maajoukkueesta sykähdyttävin urheiluhetki
rööriroope sanoi:
Voisit opetella kirjoittamaan selvällä suomen kielellä, niin kaltaiseni dosentti jaksaisi edes vähän alusta.
Miksi helvetissä parisataa kiloinen tummapintainen johnsoni pitäisi asettaa hoki_taapelu_välineisiin? Tuskin se vehjettä kasvattaa, kun pääsee skrinnaamaan takaperin munasuojat päällä? Eiväthän miehistä raavaimmat tarvitse mitään suojia?
Siis hetkonen, sanotko nyt, että jalkapallon mömmöm=suosählyn mömmön.
Jos "urheilusuoritus" tapahtuu motoroidun koneen päällä jossain vitun Päijänteen rannoilla, niin ei voi puhua urheilusta. KJ:kin ottaa hieromasauvaa hellään paikkaan syrjäisessä paikassa, mutta ei kukaan sano sen olevan urheilua. Haluaisin tietty nähdä kumpi dominoisi moniottelussa: Ibaka vai Juha Salminen (kyllä, googletin Salmisen).
Tämän enempää en jaksa vastailla juntille, joka äänestä sopupalloa vuoden sykähdyttävämmäksi hetkeksi.
Piti pari kertaa lukaista gallupin viesti, kunnes tajusin sen sisältävän sarkasmia.
hoki_taapelu_välineisiin? Dosentti voisi hieman avata Rööriroope-Suomi-Rööriroope sanakirjaa ja kertoa juntille mitä mahtaa tarkoittaa alaviivat, taapelun kääntäisin itse tappeluksi... suomenkieltä tuo ei kai ole?
Jotenkin minulle on jäänyt kuva että jotkut korispelaajatkin käyttävät jonkinlaista alasuojaa, voin toki olla väärässäkin? Mielestäni sen pitäminen tai pois jättäminen ei silti juurikaan muuta sykähdyttävintä hetkeä, olisiko sinulla rööriroope mittari värähtänyt jos Granlund olisi munasilleen ilmaveivannut? Tuo nimesi muuten on aika homoeroottinen ja viittaa kakan pakkaajiin, vai olenko siinäkin väärässä?
Jokatapauksessa kovin arka paikka tuntuu olevan tämä ilmaveivi täällä, mun puolesta voitte jatkaa valitsemallanne linjalla, ei ole multa pois!
Itse kuitenkin olen enempi koris ihmisiä, kausikortti löytyy kouvojen peliin, mutta lätkää enkä futista ole viime kausiin mennyt katsomaan vaikka firmakortit löytyisi molempiin työnantajalta... Harkitsin jopa koriksen EM kisoihin lähtemistä turistiksi, lätkäkisoja en edes harkinnut, enkä mene keväälläkään vaikka kisat suomessa! Ettei nyt joku silti käsitä väärin, niin koris on se mistä itse pidän, mutta sykähdyttävin hetki on silti se ilmaveivi, ei voi mitään!
Ja voi olla että olen seurannut vääriä foorumeita, mutta en ole törmännyt siihen että korista tai jalista olisi varsinaisesti haukuttu missään, mutta lätkää kuitenkin haukutaan joka tuutissa koris ja jalis väen keskuudesta... Yksi koriksen ongelma on että se ei kiinnosta eikä herätä juuri minkäänlaisia tunteita "normi" väestössä, Valavuori oli tässä mies paikallaan kun hämmensi soppaa ja sai koriksen taas otsikoihin ja kahvipöytä keskusteluihin! Todella paljon olisi tehtävissä että koris nousisi isompaan arvostukseen, nyt hieno EM menestyskin on muisto vain, siitä ei mitään saatu irti, vai onko joku erimieltä?
Yksi syy miksi koris ei kuulu jokapäivääseen arkeen on pelin vaikeus, ei korista voi käytännössä pelata työ-, kaveri- tai kyläporukan kesken ilman junnukoristaustaa! Jääkiekko, lentopallo, jalkapallo tai salibandy on kuitenkin hyvin yksinkertaisia lajeja harrastaa ja tätäkautta lajille tulee luontaista imua! Jollain lobbauksella kun saataisiin kouluihin lisää koripallon tekniikkaa, niin uskoisin että kynnys madaltuisi ja tätä tietysti auttaisi senkaltainen EM/MM/NBA menestys että lapset ottaisivat idoleiksi koris ammattilaisiamme. Ei tuolla lapsilla Koposen tai Rannikon paitoja päällä nää, mutta annas olla jos Koponen pääseen NBA:han, niin buumi voi olla siitä kiinni!
Itse toimin kaupallisella alalla ja ei tulisi mieleenkään haukkua muiden tuotteita asiakkaille, kilpailijoiden arvostaminen ja vahvuuksien myöntäminen, sekä tietysti oman tuotteen kehuminen ja vahvuuksien esiin tuominen on se juttu millä menestytään...