Koripallo.com

Älkää nostako RoNMKY:ta divariin

Viestejä
16 284
Onnea Rollolle ja etenkin Turolle & Lasselle!
 

stadin kingi

Hiphip sanoi:
Ennakkotapausten mukainen päätös, hyvä niin. Onnittelut myös Turusta.

Onnea joo Hesastakin. Mieluusti tullaan Lappiin palloilemaan.
 

Roll on!

stadin kingi sanoi:
Onnea joo Hesastakin. Mieluusti tullaan Lappiin palloilemaan.

Minä taas luulen että aika moni joukkue etelästä tulee matkustamaan Rovaniemelle vajaamiehisena. Sairastumisia, tenttejä ja työesteitä voi tulla aika monelle puurtajalle juuri pitkän matkan aikana. Rollo ottaa kevyesti sen määrän voittoja että sarjapaikka säilyy, hyvillä ulkomaalaisilla voitaisiin tietysti kilpailla kärjessäkin.
 

kärjessä?

montako niitä hyviä ulkomaalaisia otetaan, viisi?koska noilla suomalaisilla pelaajilla ei todellakaan keikuta sarjan kärjessä.
 

joukahainen

Toivottavasti nuo pelit ovat sitten lauantaisin, jotta etelästä saadaan parhaat pelaajat mukaan. Jos pelit ovat sunnuntaisin saattaa poisjääntejä ilmaantua. Ja rovaniemi todennäköisesti pelaa kaikki vieraspelinsä tuplakierroksina, joten ei heidän tarvitse ihan jokaiseen peliin ajaa sitä puolta suomea läpi. Mä luulen että rovaniemen nousu on divarin pelaajille juurikin se ja sama, koska mikäli pelit on lauantaisin niin reissusta tulee samalla dokausreissu paluumatkalle.
 

dga

joukahainen sanoi:
Ja rovaniemi todennäköisesti pelaa kaikki vieraspelinsä tuplakierroksina, joten ei heidän tarvitse ihan jokaiseen peliin ajaa sitä puolta suomea läpi.

Ei tää oo mikään junnusarja jossa otteluohjelmaa muokataan miten halutaan. Pelit pelataan pelipäivinä.
 

stadin kingi

dga sanoi:
Ei tää oo mikään junnusarja jossa otteluohjelmaa muokataan miten halutaan. Pelit pelataan pelipäivinä.



Kuulostaa supisuomalaiselta, kateelliselta, kaunaiselta ja joustamattomalta moukalta.
 

fgjtyj

dga sanoi:
Ei tää oo mikään junnusarja jossa otteluohjelmaa muokataan miten halutaan. Pelit pelataan pelipäivinä.
Onpahan tästäkin ennakkotapauksia kun Oulu pelasi aikanaa divaria niin kyllä pelejä järjesteltiin. Ei tarvitse olla noin perkeleen tyhmä ja joustamaton...
 

SUOMI!!

mun käsittääkseni kyseessä on SUOMEN ykkösdivari ja Rovaniemi mun mielestä kuuluu SUOMEEN siinä missä joku vitn Helsinkikin. Voivathan helsingin persaukiset, pelailijaporukat ns. turhat, eiketään kiinnostavat, 20 katsojaa keräävät paska seurat upottaa suohon tai järjestää K3M(=Kehä kolmosen mestaruus)-sarja. HNMKY, RU, Pantterit, Visa jne. Ketä kiinnostaa mitä niille tapahtuu? ei ketään. Ne tulee loppuelämöänsä oleen tos 6-12 sijoilla. Helsinki on koripallokaupunki in my ass! Topo keräs tosi hyvin katsojia, joo. Helsingin jäähallis oli 97 % katsojista kehä kolmosen ulkopuolelta. eihän Helsinkiläisiä kiinnosta muukuin joku juntti jääkiekko, jota pelaa noin 7 maata tosissaan. helsinki on urheilullisesti suurin junttila euroopan pääkaupungeista! HÄVETKÄÄ!!! HJK:lla pitäis olla noin 30000 katsojakeskiarvo eikä 5000!
 

No

SUOMI!! sanoi:
mun käsittääkseni kyseessä on SUOMEN ykkösdivari ja Rovaniemi mun mielestä kuuluu SUOMEEN siinä missä joku vitn Helsinkikin. Voivathan helsingin persaukiset, pelailijaporukat ns. turhat, eiketään kiinnostavat, 20 katsojaa keräävät paska seurat upottaa suohon tai järjestää K3M(=Kehä kolmosen mestaruus)-sarja.  HNMKY, RU, Pantterit, Visa jne. Ketä kiinnostaa mitä niille tapahtuu? ei ketään. Ne tulee loppuelämöänsä oleen tos 6-12 sijoilla. Helsinki on koripallokaupunki in my ass! Topo keräs tosi hyvin katsojia, joo. Helsingin jäähallis oli 97 %  katsojista kehä kolmosen ulkopuolelta. eihän Helsinkiläisiä kiinnosta muukuin joku juntti jääkiekko, jota pelaa noin 7 maata tosissaan. helsinki on urheilullisesti suurin junttila euroopan pääkaupungeista! HÄVETKÄÄ!!! HJK:lla pitäis olla noin 30000 katsojakeskiarvo eikä 5000!

No, Euroopan pääkaupunkeihin verrattuna Helsinki ei ole edes kaupunki vaan 600 000 asukkaan pitäjä tai tuppukylä!Tekeekö se niistä juntteja on sitten taas toinen asia.
 

stadin kingi

SUOMI!! sanoi:
mun käsittääkseni kyseessä on SUOMEN ykkösdivari ja Rovaniemi mun mielestä kuuluu SUOMEEN siinä missä joku vitn Helsinkikin. Voivathan helsingin persaukiset, pelailijaporukat ns. turhat, eiketään kiinnostavat, 20 katsojaa keräävät paska seurat upottaa suohon tai järjestää K3M(=Kehä kolmosen mestaruus)-sarja.  HNMKY, RU, Pantterit, Visa jne. Ketä kiinnostaa mitä niille tapahtuu? ei ketään. Ne tulee loppuelämöänsä oleen tos 6-12 sijoilla. Helsinki on koripallokaupunki in my ass! Topo keräs tosi hyvin katsojia, joo. Helsingin jäähallis oli 97 %  katsojista kehä kolmosen ulkopuolelta. eihän Helsinkiläisiä kiinnosta muukuin joku juntti jääkiekko, jota pelaa noin 7 maata tosissaan. helsinki on urheilullisesti suurin junttila euroopan pääkaupungeista! HÄVETKÄÄ!!! HJK:lla pitäis olla noin 30000 katsojakeskiarvo eikä 5000!

Jos uhoamisesi tarkoitus oli saada Rovaniemelle sympatiaa ja kannatusta, niin meni hieman vituiks noin omia ilmaisujasi siteeraten. Mene kotiisi junttilaan ja ota pillerisi ajallaan. Olet huomattavan ahdistunut.
PS: Kysymys Sinulle Suomi-juntti: Onko Helsingin syy kun kaikki sen puulaakiporukat ovat niin kovia ettei muut mahdu Divariin.
 

taas sekaisin

SUOMI!! sanoi:
HÄVETKÄÄ!!! HJK:lla pitäis olla noin 30000 katsojakeskiarvo eikä 5000!

Häpeä ite ja aja molemmat partakarvas. Yhdessäkään Helsingin kokoisessa pääkaupungissa futisjengi ei saa 30 000 katsojaa / peli.
 

hartwall 7500 ihmistä

taas sekaisin sanoi:
Häpeä ite ja aja molemmat partakarvas. Yhdessäkään Helsingin kokoisessa pääkaupungissa futisjengi ei saa 30 000 katsojaa / peli.

tsekkaappa huvikses etelä-euroopan maat, missä jääkendolaiset ei tappele eikä riehu marginaalilajin puolesta. alkaa aika helposti löytymään hesan kokosista paikoista kunnioitettavan kokosia lukuja.
 

Niinpa

juntti sanoi:
Onpa menny hieman off-topikicsi...
Näinhan se on, kun Me kaikki kuitenkin ollaan täällä euroopan perällä, niin kehä kolmosen sisä- kuin ulkopuolellakin asuvat ! Junttikansaa kikki tyyni ollaan me !
 

nythanaa

Niinpa sanoi:
Näinhan se on, kun Me kaikki kuitenkin ollaan täällä euroopan perällä, niin kehä kolmosen sisä- kuin ulkopuolellakin asuvat ! Junttikansaa kikki tyyni ollaan me !

Missähän kassakaapissa pidetään näitä kestoselityksiä, että ollaan pieniä, syrjäisiä, kulttuurittomia ja palelevia?? Sieltä sitten otetaan kestoselitykset esiin aina kun verrataan johonkin. Suomalaisten pahin vihollinen on suomalaiset itse ja se ettei uskota omaan tekemiseen.
 

No kuule

Helsinki on suunnilleen yhtä iso kuin esim. Manchester, Liverpool jne. Puhumattakaan esim. Villareal(n. 70000 asukasta). ja näillä kaikilla on noin 50000 yleisökeskiarvo. Helsinki on saman kokoinen. Tukholmassakin oli viime viikolla Allsvenskanin pelissä 32000 katsojaa. Helsinki on siinä missä koko Suomi, joka lajissa katsojamäärissä jäljessä järkyttävän paljon Euroopasta. Paitsi jääkiekossa joka löytyy maailman suosituimmat urheilut listalta sijalta 167. aika hyvin. Amerikassa NHL on sijalla 19. Edelle mahtuu mm. NBA, NFL, Baseball, Naisten ja miesten yliopisto koripallo ja mointa muuta.
 

Niinpa

nythanaa sanoi:
Missähän kassakaapissa pidetään näitä kestoselityksiä, että ollaan pieniä, syrjäisiä, kulttuurittomia ja palelevia?? Sieltä sitten otetaan kestoselitykset esiin aina kun verrataan johonkin. Suomalaisten pahin vihollinen on suomalaiset itse ja se ettei uskota omaan tekemiseen.
No niitähän me just ollaan, ei tarvi kuin vähän matkustella keski- ja etelä-eurooppalaisissa kaupungeissa , niin viimeistään silloin se huomaa . . . mikä kansa on pudonnut puusta hiukka myöhemmin kuin jotku toiset . . .
 

Rollolle?

Hieno päätös liitto. Rovaniemelle tekee hyvää saada kokeilla pelejä ykkösdivarissa. Jokainen joka katsoo pohjoisen alueen 2-divisioonan ottelutuloksia tajuaa tämän. Tosin itseäni häiritsee tosin se fakta, että sarjapaikkaa perustellaan voitosta - joskin ansaitusta - Hyvinkäällä. Hyvinkää hävisi eteläisen alueen 2-divisioonassa 4 ottelua sellaisille porukoille, kuin Petäjä, Akatemia, Kori-80 ja BaYMCA. Lisäksi esimerkiksi KaHe, Seniors, Superit ja KaU laittoivat hyvinkään todella ahtaille ainakin kertaalleen kukin. Superit ylsivät jopa jatkoajalle ja joukkueista Superit ja KaU putosivat suoraan 3. divisioonaan ja Seniors joutui karsimaan paikastaan 2-divisioonassa. Tämänkö joukkueen voittaminen on meriitti nousta 1. divisioonaan? Mielestäni ei, sensijaan karsintasarjan kolmas paikka ja ylivoimaisuus omassa sarjassaan sitä ovat, vaikkei eteläisen ja pohjoisen alueen 2-divisioonia voi verrata tasollisesti keskenään edes hyvällä tahdolla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös