ommi
JNS sanoi:Onnea myös Joensuusta, erityisesti Turolle ja Lasselle!
Tsemppiä tulevalle I-divari kaudelle!
Onnittelijoihin liittyy myös Forssa!
JNS sanoi:Onnea myös Joensuusta, erityisesti Turolle ja Lasselle!
Tsemppiä tulevalle I-divari kaudelle!
Hiphip sanoi:Ennakkotapausten mukainen päätös, hyvä niin. Onnittelut myös Turusta.
stadin kingi sanoi:Onnea joo Hesastakin. Mieluusti tullaan Lappiin palloilemaan.
joukahainen sanoi:Ja rovaniemi todennäköisesti pelaa kaikki vieraspelinsä tuplakierroksina, joten ei heidän tarvitse ihan jokaiseen peliin ajaa sitä puolta suomea läpi.
dga sanoi:Ei tää oo mikään junnusarja jossa otteluohjelmaa muokataan miten halutaan. Pelit pelataan pelipäivinä.
Onpahan tästäkin ennakkotapauksia kun Oulu pelasi aikanaa divaria niin kyllä pelejä järjesteltiin. Ei tarvitse olla noin perkeleen tyhmä ja joustamaton...dga sanoi:Ei tää oo mikään junnusarja jossa otteluohjelmaa muokataan miten halutaan. Pelit pelataan pelipäivinä.
SUOMI!! sanoi:mun käsittääkseni kyseessä on SUOMEN ykkösdivari ja Rovaniemi mun mielestä kuuluu SUOMEEN siinä missä joku vitn Helsinkikin. Voivathan helsingin persaukiset, pelailijaporukat ns. turhat, eiketään kiinnostavat, 20 katsojaa keräävät paska seurat upottaa suohon tai järjestää K3M(=Kehä kolmosen mestaruus)-sarja. HNMKY, RU, Pantterit, Visa jne. Ketä kiinnostaa mitä niille tapahtuu? ei ketään. Ne tulee loppuelämöänsä oleen tos 6-12 sijoilla. Helsinki on koripallokaupunki in my ass! Topo keräs tosi hyvin katsojia, joo. Helsingin jäähallis oli 97 % katsojista kehä kolmosen ulkopuolelta. eihän Helsinkiläisiä kiinnosta muukuin joku juntti jääkiekko, jota pelaa noin 7 maata tosissaan. helsinki on urheilullisesti suurin junttila euroopan pääkaupungeista! HÄVETKÄÄ!!! HJK:lla pitäis olla noin 30000 katsojakeskiarvo eikä 5000!
SUOMI!! sanoi:mun käsittääkseni kyseessä on SUOMEN ykkösdivari ja Rovaniemi mun mielestä kuuluu SUOMEEN siinä missä joku vitn Helsinkikin. Voivathan helsingin persaukiset, pelailijaporukat ns. turhat, eiketään kiinnostavat, 20 katsojaa keräävät paska seurat upottaa suohon tai järjestää K3M(=Kehä kolmosen mestaruus)-sarja. HNMKY, RU, Pantterit, Visa jne. Ketä kiinnostaa mitä niille tapahtuu? ei ketään. Ne tulee loppuelämöänsä oleen tos 6-12 sijoilla. Helsinki on koripallokaupunki in my ass! Topo keräs tosi hyvin katsojia, joo. Helsingin jäähallis oli 97 % katsojista kehä kolmosen ulkopuolelta. eihän Helsinkiläisiä kiinnosta muukuin joku juntti jääkiekko, jota pelaa noin 7 maata tosissaan. helsinki on urheilullisesti suurin junttila euroopan pääkaupungeista! HÄVETKÄÄ!!! HJK:lla pitäis olla noin 30000 katsojakeskiarvo eikä 5000!
SUOMI!! sanoi:HÄVETKÄÄ!!! HJK:lla pitäis olla noin 30000 katsojakeskiarvo eikä 5000!
taas sekaisin sanoi:Häpeä ite ja aja molemmat partakarvas. Yhdessäkään Helsingin kokoisessa pääkaupungissa futisjengi ei saa 30 000 katsojaa / peli.
Näinhan se on, kun Me kaikki kuitenkin ollaan täällä euroopan perällä, niin kehä kolmosen sisä- kuin ulkopuolellakin asuvat ! Junttikansaa kikki tyyni ollaan me !juntti sanoi:Onpa menny hieman off-topikicsi...
Niinpa sanoi:Näinhan se on, kun Me kaikki kuitenkin ollaan täällä euroopan perällä, niin kehä kolmosen sisä- kuin ulkopuolellakin asuvat ! Junttikansaa kikki tyyni ollaan me !
No niitähän me just ollaan, ei tarvi kuin vähän matkustella keski- ja etelä-eurooppalaisissa kaupungeissa , niin viimeistään silloin se huomaa . . . mikä kansa on pudonnut puusta hiukka myöhemmin kuin jotku toiset . . .nythanaa sanoi:Missähän kassakaapissa pidetään näitä kestoselityksiä, että ollaan pieniä, syrjäisiä, kulttuurittomia ja palelevia?? Sieltä sitten otetaan kestoselitykset esiin aina kun verrataan johonkin. Suomalaisten pahin vihollinen on suomalaiset itse ja se ettei uskota omaan tekemiseen.