Koripallo.com

Ärsyttävimmät katsojat!

• Viestiketjun aloittaja ajattelin vaa...
  • Alkaa

argh

Vs: Ärsyttävimmät katsojat!

Ärsyttävimpiä ovat katsojat, jotka huutavat koko ajan vaikka eivät pelistä mitään ymmärräkään. Sama se mikä paikkakunta, mutta tähän katsojatyyppiin törmää jokapuolella.

ahtaajista

Kotka, ehdottomasti. Ahtaajat huutelee aina kaikkea epämääräistä ja usein myös asiatonta kentälle. Mutta ehkä se on paikkakunnan henki ja itse kyllä oikeestaan tykkään kun kuuluu huutelua. Yleensä jos juku alkaa mulle huuteleen niin se tarkoittaa vaan että olen pelannyt ärsyttävän hyvin, nautin siitä.

Orimattilassa katsojat vinkuvat sen minkä kerkeävät.

Sellaset katsojat on ärsyttävimpiä jotka kommentoi joka hemmetin tilanteeseen.

6Pac sanoi:
Sellaset katsojat on ärsyttävimpiä jotka kommentoi joka hemmetin tilanteeseen.
Sitte vaan tervetuloa Karkkilaan! Jos haluat tälläisiä katsojia löytää!!!

sm-sarjan

sm-sarjan ärsyttävimmät katsojat /fanit löytyvät lahdesta ja kauhajoelta

tollo vaan

wein bernaard sanoi:
Katsojat jotka huutavat askelia ja virheitä koko ajan :-\
Jep sen ärsyttävämpää ei ole kuin vieressä istuva katsoja joka koko ajan selostaa virheitä, tyyliin selostus ja heti perään tuomarin vihellys .

kotkaan

wein bernaard sanoi:
On tullu joskus katsomosta aika suoraa huutelua itseäni kohtaa, kun kotkassa on pelattu.
Jostain syystä kotkassa pelattavissa junnu peleissä ei kerta kaikkiaan voi olla hiljaa pelin loppuun asti (tuomarit).

Ärsyttävimpiä ovat ne, jotka pitävät enemmän melua tuomareille ja vastustajille huudellessaan kuin omia kannustaessaan, siis KAIKKI SUOMALAINEN URHEILUYLEISÖ.

pleija....

Ärsyttävimmät katsojat ehdottomasti Forssasta ja panttereilta... sen verran hukassa oon etten muista mistä jälkimmäinen seura on mutta jostai hesast........

KaU

Forssassa junnupuolella on mielestäni ärsyttävimmät, vaikka itseä ei se haittaa. Mitä enemmän tunnetta katsomossa, sen suurempi lataus kentällä.

Nettilähetysten perusteella Karkkilassa... Urputetaan joka vihellyksestä. Lisäksi mie en kestä sitä torvensoittoa. Paikan päällähän sen tietäisi paremmin. Ei millään pahalla PEKKO, King & co.

benny

Kommaripaikkakunnat Karkkila, Forssa ja Äänekoski ovat ehdottomasti listan kärjessä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.