Vs: 1-divari 2015 - 2016
Huomenna nousukuntoinen Tarmo kohtaa JKS:n. Jälkimmäisen nihkeästä eilisestä voitosta herää kysymys, sekoittiko Mooren tulo pakkaa, vai oliko ylipäätään hieman pelikuri hukassa? Tuo osoitteeton kaaren takaa roiskiminen on yleensä signaali jonkun asian takkuamisesta, mutta tilasto on tilasto ja siitä voi päätellä kaikenlaista, joskus osuu ja toisinaan ei.
Oli miten vaan, niin tässä parissa mä pidän Tarmoa suosikkina ja uskon JKS:n tulevan peliin uudella ilmeellä. Korisukat heiluvat viihteellisessä taistelupelissä ja Tarmo voittaa koitoksen 15 pisteellä.
Entä miten Vanin poissaolo (?) näkyy HoNsUa vastaan? Vaikea peli varmasti Ukilla edessä ja vaikka mä olen Ukin voitosta vähemmän yllättynyt, niin veikkaan tähän niukkaa vierasvoittoa, jotenkin vaan on semmoinen kutina. HoNsU ei toki ole Forssan tasoinen vastus, mutta matskua pitäisi piisata riittävästi, jotta Korihaille saadaan riittävä pallollinen paine. Toki Forssan ja HoNsUn penkin päissäkin on eroa taktisessa osaamisessa, mutta huomenna nähdään, tuleeko yllätys vai ei.