Koripallo.com

1-divarin kovin kotimainen

Viestejä
75
Kateellinen sanoi:
Nyt minä pahoitin mieleni. Miksi ihmisten pitää olla ilkeitä. Emmekö voisi kaikki elää sovussa muita kunniottaen ja arvostaen... Vai olenko minä vain tällainen pieni, sievä kummajainen :-\

Mä en vaan ymmärrä mitä pahaa siinä on, et joitakin pelaajia mainitaan HYVINÄ pelaajina (sehän on tän topicin idea, eikö..?). Eihän kukaan sano, et herra X on huonompi kuin herra Y, vaan mainitaan taidokkaat pelaajat, eikö..? Ketä tässä nyt epäkunnioitetaan tai epäarvostetaan, tai ketä kohtaan ollaan ilkeitä (paitsi minä sinua kohtaan tarkoituksella)?
 

voi voi mindy

Mindy sanoi:
Mä en vaan ymmärrä mitä pahaa siinä on, et joitakin pelaajia mainitaan HYVINÄ pelaajina (sehän on tän topicin idea, eikö..?). Eihän kukaan sano, et herra X on huonompi kuin herra Y, vaan mainitaan taidokkaat pelaajat, eikö..? Ketä tässä nyt epäkunnioitetaan tai epäarvostetaan, tai ketä kohtaan ollaan ilkeitä (paitsi minä sinua kohtaan tarkoituksella)?

Eikö se juuri ole paremman ja huonomman etsimistä, jos laitetaan järjestykseen divarin parhaita kotimaisia. Mindy hyvä, älä ala selitellä kun kerran sekoilet.
 
Viestejä
75
voi voi mindy sanoi:
Eikö se juuri ole paremman ja huonomman etsimistä, jos laitetaan järjestykseen divarin parhaita kotimaisia. Mindy hyvä, älä ala selitellä kun kerran sekoilet.

Juu, juu, mut eihän tässä nyt suoraan sanota, et tuo on huonompi ku tuo. Ja vaikka paremmaksi sit sanotaankin, ni kuka tästä voi loukkantua?!? Eihän tässä oo pointtina sanoa kenellekään etton täyspaska tai muuten pistää negatiivista kommenttia pesään..? Ja kuka pelaaja oikeesti antaa vaikuttaa peliin, jos koripallo.comin keskustelussa ei juuri häntä mainita divarin parhaana?
 

hemppa

On aivan turhaa väitellä tästä. Joku on vaan parempi kuin toinen.. kaikki pelaajat tietää ketkä on  kovia ja ketä voi yrittää ohitella helpommin. Totuus on se että heti kun Tero Rantaniva aloittaa pellaamisen niin hän on divarin kovin.siinä jää jalkoihin niin siimekset kuin korhoset sun muut raiskit.
 

42

Viestejä
3 376
rukkaset sanoi:
Tasapuolisuutako?

Jos molemmat olisivat rekisteröityneitä tai ei kumpikaan, niin ehkä ei. Tämä näkemättä millaista tekstiä poistettiin. Uskoisin kuitenkin, että rekisteröityneille annetaan vähän enemmän siimaa kuin täysin nimettöminä kirjoitteleville.

Jokainen voi heittää omia ehdotuksiaan kovimmaksi kotimaiseksi. Siitä muodostuu lista jonka voi sitten halutessaan laittaa äänestysmuotoon. Tällä kaudella divarissa kentällä nähdyistä ja täällä mainituista Jalonen M, Riihelä, Naukkarinen, Siimes, Kataja on päädyttävä ensimmäiseen. Turha miettiä miten kova Kataja olisi jos olisi kunnossa tai miten kova Pratesi onkaan sitten kun pelaa. Päivän kunto ratkaisee.
 
Viestejä
75
Juu, kova pelaaja, emmä sitä. Ja ihan ansaitusti valittiin parhaaksi B-junnuksi ja saanu kovat minuutit divarissa ja vastuut ja muut. (älkää nyt vetäkö hernettä nenään, kunjos jonkun meriitin unohdan mainita) Käytin nuorta herraa tossa esimerkkinä (pienel aukomisel höystettynä, ups..), muttei mul mitään sen kummempaa häntä vastaan oo. Odotan silti edelleen et tyyppi viittis laskeutuu maantasalle.
Josko loppuis tämä ot, ja keskitytään  - mites se meni - pelaajien mielten pahottamiseen mainitsemalla divarin parhaat pelaajat - näinkö..?

:) Juu, ja komppailen edellistä kirjottajaa...
 

ana

Viestejä
882
Mindylle ja muillekin muistutukseksi säännöistä:

* Junioripelaajien kritisointi nimeltä on kielletty
  Tämä koskee mielestäni myös muita kuin Nuorisokorispalstaa, jota yritetään siivota hieman tarkemmin. 

EDIT: Siivosin hieman viestejä, käykö, ettei alaikäisiä junnuista kirjoitella kovin negatiivisesti.
 
Viestejä
75
^ Ok, sori...
 
Viestejä
5 360
minusta jalonen pärjäs hyvin korihaissa ja totta kai divarissa pärjää mutta se ei ole jalosen paikka olis kova haastamaan punanaamaa
 

kimi

Sinä se Wimi kirjoitat sitten asiantuntevia lausuntoja. Ettet olisi oikea toimittaja?
 

Pleijeri

Voin kertoo et Ahosen Roope salost on tän hetken kuumin kaveri suomen divareis.
Parin vuoden päästä poika on huipulla ;D
 

Barbaari

Kalle Lausti, BC Nokia.

Kun nyt kerta haetaan KOVINTA kotimaista. Tuohon käsivarteen en haluaisi törmätä pimeällä kujalla. :eek:
 
Viestejä
16 284
Mikko Jalonen!
 

Liimo!

vastaaja sanoi:
pantterit on paras ville liimo!!!!!
Joo, ehdottomasti Ville Liimo! Donkkasi A-pojissa yhen pitkän ukon yli/läpi Hyvinkäällä pari vuotta sitten ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös