Koripallo.com

1. Divisioonan joukkueiden kokoonpanot

Vs: 1. Divisioonan joukkueiden kokoonpanot

Oulussa mennään sitten kolmella jenkillä korisliigan malliin.

http://www.basket.fi/uutiset/?x22026=10042724

Jotenkin minulle ei oikein avaudu tämä valmentaja Juha Valkaman kommentti: "Kolmen vahvistuksen avulla joukkueella on mahdollisuus antaa nuorille pelaajille peliminuutteja ykkösdivarin vauhdin ja vaativuuden oppimista varten". Eikö ne nuorten mahdollisuudet ja peliminuutit pikemminkin pienene sillä mitä enemmän ulkomaalaisvahvistuksia joukkuessa on?

Oulussa mennään sitten kolmella jenkillä korisliigan malliin.

http://www.basket.fi/uutiset/?x22026=10042724

Jotenkin minulle ei oikein avaudu tämä valmentaja Juha Valkaman kommentti: "Kolmen vahvistuksen avulla joukkueella on mahdollisuus antaa nuorille pelaajille peliminuutteja ykkösdivarin vauhdin ja vaativuuden oppimista varten". Eikö ne nuorten mahdollisuudet ja peliminuutit pikemminkin pienene sillä mitä enemmän ulkomaalaisvahvistuksia joukkuessa on?

Basket.fi=>
Miesten I divisioonan sarjanousija Oulun NMKY on kiinnittänyt 194-senttisen yleispelaajan Josh Noffletin miehistöönsä. 23-vuotiaan Noffletin odotetaan tuovan joukkueeseen urheilullisuutta ja monipuolisuutta.

Kaudella 2009–2010 Nofflet teki NAIA-tasolla pelaavan Lee Universityn paidassa 13 pistettä, otti 5,8 levypalloa ja syötti 1,4 kertaa ottelua kohden yhteensä 35 pelissä.

- Josh pystyy auttamaan joukkuetta monella eri pelipaikalla. Tarvitsimme joukkueeseen vielä todellisen ’all arounderin’, jotta saamme kokoonpanostamme kaiken irti, kertoo ONMKY:n eli tuttavallisemmin Ynnin päävalmentaja Juha Valkama.

ONMKY:llä oli ennestään kiinnitettynä alkavan kauden joukkueeseen Lloyd Phillips ja Brian Moultrie. Kolmen vahvistuksen avulla joukkueella on mahdollisuus antaa nuorille pelaajille peliminuutteja ykkösdivarin vauhdin ja vaativuuden oppimista varten.

Oulu pelaa siis kolmella jenkillä. Kommentti peliminuuttien antamisesta nuorille kavereille on sikäli mielenkiintoinen, että Oululla ei ole joukkueessaan kuin kaksi 90-luvulla syntynyttä pelaajaa ja joukkue taitaa muutenkin olla suomalaisten osalta keski-iältään divarin vanhimpia. No, joka tapauksessa Oulu on mielenkiintoinen divaritulokas ja kolmella jenkillä voidaan olla yllättävänkin korkealla sarjataulukossa.

Raid sanoi:

Katos katos, kiinnitit huomion samaan kommenttiin. Minä tulkitsin sen niin, että nuoret voi laittaa rauhassa kentälle ryssimään, kun siellä on kuitenkin kolme jenkkiä korjaamassa vahingot.

MattHeldman sanoi:
Katos katos, kiinnitit huomion samaan kommenttiin. Minä tulkitsin sen niin, että nuoret voi laittaa rauhassa kentälle ryssimään, kun siellä on kuitenkin kolme jenkkiä korjaamassa vahingot.

Näin kai se on tulkittava. Valmentajalla on siis kova luottamus omiin "nuoriin" ;)

MattHeldman sanoi:

Valkun kommentti:
"Kolmen vahvistuksen avulla joukkueella on mahdollisuus antaa nuorille pelaajille peliminuutteja ykkösdivarin vauhdin ja vaativuuden oppimista varten"
Puuttunee sana välistä. Eli ... mahdollisuus antaa nuorill epelaajille vähemmän peliminuutteja...
On kyllä ristiriitaisuudessaan huippukommentti. Jos mä olisin junnu, olisin tosi kiitollinen :)

Lapuan lisenssilistalla näkyy lisenssin maksaneina seuraavat aikuispelaajat:

BAXLEY WALT
REED CASEY
TURJA JUHAMATTI
KESKI-KOUKKARI ANTTI
SALO JUSSI
JOKINEN HENRI

Eiköhän siinä ole joukkueen runko joka täydentyy A-junnuilla ja Umorulla

Baxley on kyllä kova ukko divariin

Raid sanoi:
Lapuan lisenssilistalla näkyy lisenssin maksaneina seuraavat aikuispelaajat:
KESKI-KOUKKARI ANTTI
Eiköhän siinä ole joukkueen runko joka täydentyy A-junnuilla ja Umorulla

Nokian mies tällä kaudella.

MattHeldman sanoi:
Nokian mies tällä kaudella.

Jaa. Mielenkiintoista olisi tietää miksi hänellä sitten on lisenssi maksettu 29.8.-11 Korikobriin?

lisenssinro / Henkilö / Synt.aika / Lisenssiluokka / Summa / Maksupäivä / Alkup. maksupäivä / Viitenumero / Vak.tod toim.
23999499 / KESKI-KOUKKARI ANTTI / 29.06.1990 / Aikuiset kilpa, ei vakuutusta / 90,00 / 29.08.2011 / 29.08.2011 / 13564 193 / Ei

https://sporttilisenssi.slu.fi/tiedostot/10086357/lisenssiluettelot/10087055%20KORIKOBRAT%20LAPUA.PDF

Varmaan maksettu vanhalla viite/lisenssinumerolla. Ja siksi näkyy Lapuan listassa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.