Koripallo.com

17.2.06 Kouvot - Namika Lahti klo 17:00 Mansikka-Aho

Tuoko Toijalan saama luottamuslause voiton???

• Kouvot

Ääniä: 9 25,7%
  • Namika Lahti

Ääniä: 26 74,3%

• Äänestäjiä
    35
JOEN SUU sanoi:
Voi hyvä ystäväni huukki. Sitä paskaa on, niinkuin hyvin itse tiedät, lentänyt jo niin paljon vuosien mittaan niskaani, että mikään ei ihmetytä tai horjuta minua enää minnekään suuntaan. Tässä ollaan aina valmiina kuin partiopoika.

Ps. Iso käsi Lahteen!

Etkös sinä kuitenkin ole aikuinen mies? Teinipoikien jutut kyllä vielä jotenkin ymmärtää, mutta ei kai ne toiset aikuistu sitten koskaan!

Ne Lahden fanit oli kyllä pahempia kuin KTP:n fanit. No turpaa tuli ja pudottiin liigakarsijan paikalle. Kaaresvitra oli ihan pihalla, kuten myös Laaksonen. Andreas oli perushyvä. Toijala kaivaa itselleen entistäkin syvempää kuoppaa.

Hyvä Huiska. Me taiteellisesti lahjakkaimmat emme aikuistu koskaan ja hyvä niin. Ruumiillisesti olen kyllä jo aikuinen, mutta henkisesti olen jäänyt tuonne lapsellisen luovaan vaiheeseen. Mutta entäpä itse? Oletko sinä jäänyt jotenkin jälkeen, niinkuin minä?

Miten muuten nämä liittyvät tähän peliin?

JOEN SUU sanoi:
Miten muuten nämä liittyvät tähän peliin?

sitä kanssa ihmettelin.. mitenkäs peli oli mennyt? paikan päällä ollut lahtelaisiakin, ja taasko Virtanen on herättänyt paheksuntaa?.. empä taida ite uskaltaa lähteä seuraaviinkaan vieraspeleihin etten joudu haukutuksi täälä... :-\

Ainakaan se Lahden rahamies/puuhamies ei kauhean hyvää kuvaa itsestään anna etenkään nuoremmille katsojille, kun kerran yhdyntää yrittää Kouvot karhun kanssa..

Pallopoika sanoi:
Ainakaan se Lahden rahamies/puuhamies ei kauhean hyvää kuvaa itsestään anna etenkään nuoremmille katsojille, kun kerran yhdyntää yrittää Kouvot karhun kanssa..

No sehän kertoo miehestä kaiken.Karhuhan on UROS,joten kaverin suuntaus on selvä.

Pallopoika sanoi:
Jos tarkoitat tuolla Virtasta niin siinä on hurjin mies ikinä!! :p

Hitto, kun oli lähellä. Toivoin peukut pystyssä Kouvojen tilanteen helpottumista, mutta ei... Mitenkähän se Gittenskin on valahtanut tuollaiseksi 13/8-peluriksi? Samikaan ei tahdo enää jaksaa löytää ylimääräistä vaihdetta. 8. sija on silti vielä mahdollinen, tsemiä!

LatenBosse sanoi:
Jos tarkoitat tuolla Virtasta niin siinä on hurjin mies ikinä!! :p

Se on ihan seko äijä. Silmät seisoo päässä, kun kädet hakkaa yhteen. Ihan kuin olisi jossain transsissa ja kettuilee vielä vastustajan faneille. Sanoisin fanaatikko, ei fani.

JoKaFan sanoi:
Se on ihan seko äijä. Silmät seisoo päässä, kun kädet hakkaa yhteen. Ihan kuin olisi jossain transsissa ja kettuilee vielä vastustajan faneille. Sanoisin fanaatikko, ei fani.
Toden totta. En kiellä tosiaan äijän hulluutta mutta hurja se silti on!

JoKaFan sanoi:

Hehe, tänään pelissä ensin joku lahden junnu menee tönimään Kouvot karhua ja sen jälkeen tämä pirinistiä muistuttava fanaatikko menee viereen kieli suusta ulkona roikkuen, vetämään parit rivot lanneliikkeet. Tähän kun vielä laskee mukaan vanhan äijän joka vetelee telemarkkia muistuttavia liikkeitä Mansikka-Ahon rappuja pitkin Lahden viiri kädessään, niin voi morjes ;D Meteliä ainakin lähti Lahdelta..

wimi sanoi:
No Nanna ja se mini mies ainut kuka uskoo että kouvot mitalipeleihih

Kyllä täällä on muitakin kuka uskoo Kouvoihin. Se on kultaa, sopivasti rahaa mun tilille. Pakko uskoa.

Meni Virtanenkin hiljaiseksi, kun Lahden valmennuspuolelta reagoitiin tähän tönimiseen välittömästi.

Parempi voitti, Kouvot karsii. Mitä tosta Kailiosta nyt sanois, ikinä saa mitään järkevää aikaan, sarjan surkeimpia kotimaisia..
Kouvojen kannattajista vois pitää ääntä muutkin kun "faniboys" jätkät jotka aina löytää tiensä Lahden kannattajien viereen, nojoo ei se mitään, suohon huudettiin kuitenkin.
Kiva peli ja hyvä tunnelma, kiitokset kaikille, jopa Kouvojen faniryhmälle.

Onks tää täällä puhuttu tyyppi se joka viime vuonna pudotuspeleissä riehu kans :D meni siihe Kouvojen junnujen etee aina säheltää ku junnut kannusti :D ja muutenki ihan sekasin päästää, hoitoo tollaset jos oli se :D

JOEN SUU sanoi:
Näkisittepä Jokafanin, kun se menee välillä transsiin?

Minähän olen niin sopuisa ja rauhallinen kuin viilipytty... ;) Meikäläinen on sellainen italialaisranskalainen käsillä mesoja. Ääntä yläriviltä lähtee enemmän. Vissyaitio rules!

Kyllä esim. kotkalaispoppoon (Oso, Pilli & co.) toiminta huomattavasti vastustajaa ja sen yleisöä kunnioittavaa kuin Virtasen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.