Hanhivaara-turnaus
PeU-Ura II 96-93. Tilastot PeU-Basketin FB-sivuilla.
Heittäkääpäs B-dirre runkosarjan sijoitukset kehiin! Kärkinelikossa mulla Honka, muki, peu ja Karkkila, tarkempi veikkaus pienen pohdinnan jälkeen...
Tarkoittaako sitä että korisliigaan 2020?Honka tosiaan aika selkeä suosikki sarjan voittajaksi materiaaliltaan, jopa kohtuu selvällä erolla.
Tarkoittaako sitä että korisliigaan 2020?
Olen ihan samaa mieltä että junioriputken osalta toiminta on erinomaista. Mutta siinä junioriputken päässä - siirryttäessä aikuisiin - tapahtuu jotain. Itse olisin odottanut että koneisto pukkaa ulos enemmän kovia kansallisen tason aikuispelaajia.Espoo sopii ihan hyvin liigakartalle. Espoolaisten seurojen talousongelmat eivät kuitenkaan tapa koko lajia kaupungista, vaan hyviä junioreita ja joukkueita tulee Espoosta edelleen, vrt. Lappeenranta, Loimaa, Forssa, Vantaa jne. Puhe liigasta on tottakai ihan liian aikaista. Tällä hetkellä Hongan toiminta junioriputken osalta on kuitenkin ihan omalla tasollaan tässä maassa.
P.S. En saa palkkaa Hongalta.
Tapiolan Honka M1DB-joukkueen esittely:
Hongan miesten kotiavaus sunnuntaina - esittelyssä koko joukkue - Tapiolan Honka
Harjoitusotteluiden perusteella juniorikaartista kannattaa seurata ainakin Ali Zeinin ja Heikki Lambergin otteita, jos ja kun kentälle pääsevät. Liigakokemusta joukkueessa kuudella pelaajalla. Sunnuntaina Tapiolaan - luvassa varmasti hyvää koripalloviihdettä!
Haluaako PeU nousta ensi kaudeksi? Jos ei, niin tuollaisen vahvistuksen hankkiminen 1B-divariin on aika masentavaa touhua.
Enpä osaa nousuhaluista sanoa, onhan siellä b-dirressä useampikin dominoiva vahvistus...Kai siellä on se tasokas kaveri sarjaan osaksi Salon Vilpasta ajatellen. Jos joku jenkki loukkaantuu keväällä tai kauden aikana lyhyesti niin on jonkinmoinen korvaaja pelimies paikalla.