Koripallo.com

2.-4.1.2009 ADIDAS Tournament Salo

Oletko käynyt/tulekto ADIDAS turnaukseen

• Äänestäjiä
    25

nonono

Vs: 2.-4.1.2009 ADIDAS Tournament Salo

lrnmky johti kaikkia paitsi vilppaan peliä yli 10 pistettä jossain vaiheessa, turun namika voitti koska aika loppui kesken ja rekolaa vastaan aikaa oli liian paljon ja ura 2 toinen puoliaika meni perssiilleen. Jos namika on niin ylipaska, miten he voivat olla 1 divarissa???

misä?

nonono sanoi:
Jos namika on niin ylipaska, miten he voivat olla 1 divarissa???

En mä ainakaan nää missää 1. divaris. Ai kato perhana, tuollahan ne tuolla alhaalla. Ei meinannu huomata noin pohjalta. Mun moka, sori :-[

hahaha

nonono sanoi:
lrnmky johti kaikkia paitsi vilppaan peliä yli 10 pistettä jossain vaiheessa, turun namika voitti koska aika loppui kesken ja rekolaa vastaan aikaa oli liian paljon ja ura 2 toinen puoliaika meni perssiilleen. Jos namika on niin ylipaska, miten he voivat olla 1 divarissa???

aika säälittävää selittelyä :DD::D:DD:

niii

misä? sanoi:
En mä ainakaan nää missää 1. divaris. Ai kato perhana, tuollahan ne tuolla alhaalla. Ei meinannu huomata noin pohjalta. Mun moka, sori :-[
ymmärräks äijä että jos on helppo karsintalohko niin kyllä paskakin tuurilla 1 div. pääsee

Koko turnaushan oli järjestetty hyvin ? Ainoa asia mihin olisi voinut panostaa enemmän, oli disco. :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.