Koripallo.com

2007 Playoffs: Yökyöpeli-thread "Jauha paskaa kesken matsien"

Vs: 2007 Playoffs: Yökyöpeli-thread "Jauha paskaa kesken matsien"

hamahakkimies sanoi:
Kobe todella tarvitsee seuraavissa kolmessa(?) pelissä kalliiden lakimiesten, rasistisen poliisilaitoksen ja nuoren naikkosen heikon mielenterveyden apua. Koska Miami putosi, ei Shaqista kanteleminenkaan taida auttaa.

Koben ainoa toivo on, että Dick Bavetta vetää kaikki loput Lakers-sarjan pelit.

insur sanoi:
Koben ainoa toivo on, että Dick Bavetta vetää kaikki loput Lakers-sarjan pelit.

Totta.

Nyt ei muuta kuin hyvät yöt. Palataan asiaan 10.00 PM EST eli 03.00 GMT. (Eli viideltä?)

Kattelenko tosiaan yksin Netsin peliä? No ei siinä, Vince alotti kivasti.

TJ

Netsin veteraanit näyttävät olevan liikaa Toronton junnuille. Bargnanista tulee vielä kova pelaaja kunhan oppii hiukan itsekkyyttä. Lahjoja on.

Voi voi, Miami, minkä teit..

hamahakkimies sanoi:
Totta.

Nyt ei muuta kuin hyvät yöt. Palataan asiaan 10.00 PM EST eli 03.00 GMT. (Eli viideltä?)

Tossa parit hyvät linkit kun itselläkin ollut kanssa vaikeuksia näiden aikavyöhykkeiden kanssa:
http://www.worldtimezone.com/
http://www.timeanddate.com/worldclock/
Jälkimmäisen Personal World Clockiin saa tallennettua pari paikkaa muistiin jos tulee usein tietyn paikan aikaa tarvittua.

Täällä on ansiokkaasti jauhettu paskaa. Mutta nyt mä hion sitä. Hiostin pomon antamaan mulle vapaapäivän huomiselle, mutta meni sitten vituiksi toi unirytmi ja missasin Bullsien sweepin ja Suns-Lakers matsin, mikä ilmeisesti oli aivan laatukamaa.

Nets jyrää. Avasin koneen ja Mikki Moore päättää nopean hyökkäyksen. Upeaa.

Tähän nyt sopisi lause "vittu mitä paskaa". Tämän matsin voisi viheltää päättyneeksi ja voitaisiin jo siirtyä GSW-Mavs matsiin.

Torontoa ei ainakaan suoritusvarmaksi joukkueeksi voi kehaista, ei edes suomalaisessa sikajurrissa.

asdsa

vois jo alkaa seuraava peli. täl hetkel kattelee mieluummin ben gay ja jenkkien armeija värväys mainoksia ku tota pelailua.

New Jersey ei anna armoa edes trash-ajalla vaan pitää Mikki Mooren kentällä. Lawrence Frank, have some mercy!

Edit. Missä Kliff?!?!

GSW

hamahakkimies sanoi:

Huomenta hamis. Ja onnea Dallasille.

Huomenta myös muut!

Joopa joo sanoi:
Voi voi, Miami, minkä teit..

Tossa parit hyvät linkit kun itselläkin ollut kanssa vaikeuksia näiden aikavyöhykkeiden kanssa:
http://www.worldtimezone.com/
http://www.timeanddate.com/worldclock/
Jälkimmäisen Personal World Clockiin saa tallennettua pari paikkaa muistiin jos tulee usein tietyn paikan aikaa tarvittua.

Tarkennuksena aiempiin aikavyöhyke-spekulointeihin: "Silloin kun minä olin pieni, ei ollut internettiä."

playoff-GSW sanoi:
Huomenta hamis. Ja onnea Dallasille.

Huomenta. Ei tässä tarvita onnea, vaan hyvä peli Nowitzkilta.

(Golden Statella näyttää olevan kaikenlaisia bandwagon-faneja nykyään.)

Huomenta!

TNT jyrää. Chuck on niin kova jätkä, reagointi noihin "Barkley quit drinking!" hahaha. ABC:n Greg Anthony tai mikälie on laimeaa tämän rinnalla.

Mä haluan nähdä Sotureidein voittavan tämän. Onko äijillä muuten duunia tänään vai voiko keskittyä Wappuun matsin jälkeen?

Terveisin Bandwagon.

Beast sanoi:
Huomenta!

TNT jyrää. Chuck on niin kova jätkä, reagointi noihin "Barkley quit drinking!" hahaha. ABC:n Greg Anthony tai mikälie on laimeaa tämän rinnalla.

Mä haluan nähdä Sotureidein voittavan tämän. Onko äijillä muuten duunia tänään vai voiko keskittyä Wappuun matsin jälkeen?

Terveisin Bandwagon.

Nellie näyttää yllättävän paljon Jeltsin-vainaalta, joka taisi lopettaa ryyppäämisen viime viikolla.

_41313353_yeltsin_ap.jpg

"Pelataan up!"

Töitä olisi, mutta en ole menossa.

hamahakkimies sanoi:
Nellie näyttää yllättävän paljon Jeltsin-vainaalta, joka taisi lopettaa ryyppäämisen viime viikolla.

Nyt naurattaa aika vitusti. Toivottavasti Nelsonia ei kuvata enään, koska ei voi repeilemättä katsoa.

Jäikö Nelsonilta antamatta spiidit kun juoksupeliä ei ole eikä sähinää?

GSW

hamahakkimies sanoi:
Töitä olisi, mutta en ole menossa.

Mun täytyy olla töissä 8:00. Pahin skenaario on että tää peli on 96-96 ja aikaa minuutti jäljellä kun täytyy lähteä. Pelatkaa nopeasti!

Jessica Alba katsomossa.

playoff-GSW sanoi:
Mun täytyy olla töissä 8:00. Pahin skenaario on että tää peli on 96-96 ja aikaa minuutti jäljellä kun täytyy lähteä. Pelatkaa nopeasti!

Jessica Alba katsomossa.

Josh Howard kentällä.

playoff-GSW sanoi:
Jessica Alba katsomossa.

Hah, en oo ainut bandwagon!

Mä pääsen varmaan eläkkeelle aikaisemmin kuin mun suosikkijoukkue 76ers pääsee pleijareihin, valitsen aina sympaattiset playoff-suosikit. Muuten minä ja Jessica oltaisiin yhdessä aika sympaattisia.

Beast sanoi:
Hah, en oo ainut bandwagon!

Mä pääsen varmaan eläkkeelle aikaisemmin kuin mun suosikkijoukkue 76ers pääsee pleijareihin, valitsen aina sympaattiset playoff-suosikit. Muuten minä ja Jessica oltaisiin yhdessä aika sympaattisia.

Desagana Diop on sympaattinen.

Hitto, jos se osais pelata edes yhtä hyvin kuin Nowitzki!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.