Koripallo.com

7.10. Kouvot - Namika Manskarilla 18:30

Vs: 7.10. Kouvot - Namika Manskarilla 18:30

Mr.Bean sanoi:
Vähä kuka milloinkin :D Shiloh, Kataja, Kanervo, Nikkarinen, Moye :D

Tämä ollut yllätys, positiivinen sellainen. Ja Neltnerin tulon myötä Kouvojen peli tuntuu loksahtaneen kohdilleen. Kaunistokin yllättänyt allekirjoittaneen positiivisesti.

Kyllä tonne yksi Sten vielä mahtuisi. Tulisi ukko kotiin, jos ei Epsanjassa peliaikaa heru..

mie sanoi:
Sanot tän sen perusteella et näit vaan yhden pelin?

Jep, sanon - en toki mitenkään pahalla. Ja Moye oli mahtava hahmo, ei siinä mitään. Kuitenkin, vaikka joka kundi eilen kohtuulliset tilastot tekikin, uskon vakaasti, että iso osa oli Namikan huonoudella. Ihan sellaista mutu-tuntumaa vain, pitkään korista seuranneena. Ei kannata ottaa itseensä, toivotaan että hyvät ukot olette saaneet ja tuosta voitte rakentaa. Porukan vakiintumista toivon myös tänne lilapaitojen päähän!

Luulisin, että Moyen kaltanen taistelija on Kouvoille yllättävänkin tärkeä. Nyt on nähty jo uutisia missä kerrotaan Moyen herättäneen muut mukaan puolustukseen tms. Kouvot on kuitenkin erittäin nuori joukkue ja luulen että tähän porukkaan vähän kokeneempi asennepeluri on erittäin tarpeellinen. No aika kuitenkin näyttää onko Kouvojen jenkit tarpeeksi hyviä, mutta toistaiseksi näyttää hyvältä.

Pallopoika sanoi:
Kyllä tonne yksi Sten vielä mahtuisi. Tulisi ukko kotiin, jos ei Epsanjassa peliaikaa heru..

Olis aika julmaa jos Juppe vielä tulis :D

Big Joe sanoi:
Toiviaisen kommenteista voi rivien välistä lukea että Mulligan lentää pihalle eikä tule ikävä.Näin siis päivän etlarissa.
Juu, vähän tuollaisen kuvan Toiviaisen kommenteista sai. Ehkä pari peliä voisi vielä katsoa ja tehdä vasta sitten päätöksiä. Toisaalta hyviä jenkkitakamiehiä taitaa olla vapaana pilvin pimein ja hinnatkin pudonneet...

Tappio Manskarilta ei tullut yllätyksenä, ehkä kerran kolmessa vuodessa sieltä lähdetään voiton kanssa kohti lahtea..

Brädi sanoi:
Voin lähes käsi raamatulla sanoa, että joka kerta, kun olen paikan päällä katsomassa, Namika pelaa kauden surkeimman pelinsä ja kotijoukkue heitttää senttereitä, junioreita ja hallin vahtimestareita myöten KAIKEN sisään.

Täysin samat sanat, kun Kouvot on vieraillut Urheilutalolla ja minä olen ollut katsomossa. Ainoat hyvät pelit Lahdessa on kait ollut -04 finaaliväännöt ja nekin pelattiin Jäähallissa!!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.