KATAJA_AINA sanoi:Hyvä että ottelu pelataan. Päästään mie ja Hector taas paukuttamaan rumpuja! Kataja on varmasti sisuuntunut menetetyistä voitoista ja näin ollen pelaa tänään hyvän pelin ja ottaa kauden avausvoiton! Uskon että kolmikko Ivey, Lehtoranta ja Virtanen ratkaisee pelin Katajalle. Toivon myös että Chones ja erityisesti Bradford pelaavat hyvän pelin. Tästä se lähtee Katajan nouse kohti playoffeja! Itse ainakin vielä jaksan uskoa Katajaan! Miten on muiden Katajan kannattajien usko omaa joukkueeseen? TAISTELE KATAJA!! 8]
JOEN SUU sanoi:Kyllähän jokainen voitto olisi tässä tilanteessa arvokas, mutta kun tätäkään voittoa ei ainakaan vielä ole edes olemassa. Lieneekö koskaan?
KATAJA_AINA sanoi:Kataja poistuu tänään nollakerhosta. Kyllä tässä jo odottaa innolla illan peliä ja Katajan avausvoittoa. Hector ja minä pidetään huoli että meteliä riittää vai mitä Hector?! KATAJA VOITTAAA!!!! 8]
KATAJA_AINA sanoi:Älä hätäile Airball. Kataja poistuu tänään nollakerhosta. Kyllä tässä jo odottaa innolla illan peliä ja Katajan avausvoittoa. Hector ja minä pidetään huoli että meteliä riittää vai mitä Hector?! KATAJA VOITTAAA!!!! 8]
Heh, taitaisi. ;D Eli Kataja ei tuota temppua välttämättä tee (veikkaan, että Airpalli on tällä kannalla)?keskiympyrä sanoi:Taitaisi muuten Kataja olla ainoa joukkue korisliigassa, joka olis poistunut nollakerhosta kaksi kertaa saman kauden aikana 8]
jaakko1 sanoi:Salminen alkaa oppia. Virtasen tuominen penkiltä on todella hyvä idea. Jyri Lehtonen on käyttänyt samaa nerokasta taktiikkaa AZ Reidin kanssa. Kovan skoraajan tuominen penkiltä pitää rotaation paremmin balanssissa.
koris1234 sanoi:Mun mielestä Salminen on hyvinkin hukassa jos se peluuttaa Eskolaa 7:53 enemmän kuin Virtasta 5:53. Virtanen ei oo sitäpaitsi tottunu tulemaan vaihdosta kentälle ja se kentällä aloittaminen saattaa joillan pelaajilla olla yllättävänkin tärkeetä rytmin löytämiseks. Virtasen 0p ekalla neljänneksellä ei lupaa hyvää, mut kattellaan.