Vs: 9.2 Korihait - Lrnmky UK
Korihait saa olla ihan tyytyväinen, tai ainakin mä olen, kun enempää kuin 2 sarjapistettä on aika mahdoton tosta saada. Harvoja pelejä, missä on alusta asti ollut selvää, kumpi pelin tulee viemään. Ainakaan mun silmiin ei vaikuttanut missään kohtaa siltä, että vierailija olisi voinut pelin voittaa, vaikka Korihait ei ihan täysillä pelannutkaan. Lopullinen ero on samantekevää, kun aina tarvittavissa kohdissa Korihait teki ne tarvittavat korit, kuten niin monta kertaa aiemminkin tällä kaudella.
Koskinen ja Järvinen oli ihan hyviä tänään, mutta silti: joukkue, joka haluaa pärjätä, ei voi peluuttaa tällaisia kavereita reilu 30 min per peli.
Tuomaritoiminta oli hyvää, jos unohdetaan se, että siellä oli myös Hilke mukana joka ekalla puoliajalla yritti väkisin nousta päärooliin, mutta ilmeisesti puoliajalla muut vähän toppuuttelivat tätä ja toka jakso olikin jo vähän normaalimpaa.
Tarjoan sulle hodarin ensi lauantain matsissa, kun tulet taas ihastelemaan Bojanin otteita.
Ruokitaan taas vähän trollia, mutta ensinnäkin hienoa, että Joensuulaista kaveria muistuttava nimimerkki on nähnyt tällä kaudella todella monta korihaiden peliä. Ihanko ukissa asti olet käynyt katsomassa? Mä en mistään kovin hyvin tiedä, mutta en nyt millään saa tota Bojanin kauden parhaaksi peliksi tai edes ihan sinne top3:een.JoKaFan sanoi:Oli lopputulos nyt lopulta sitten mikä tahansa, niin tyytyväinen otteisiinsa saa olla vain LrNMKY. Ei vakuuta tällä hetkellä Ugi. Namika on roikkunut loistavasti mukana ilman 3. jenkkiä ja Riihelää. Koskinen ja Vanjoki pelanneet erittäin mallikkaasti. Järvisen ruikkuheittoajoja en oikein ymmärrä. Jos ei ole taitoa, niin miksi ruiskia... Kulha saa katsoa vähän aikaa peiliin, sillä etenkin siinä ekalla puoliskolla lahjoitti 5 pinnaa putkeen Ugille. Brownilta ja Colemanilta olisi ehkä tarvittu yksi vaihde lisää tässä tilanteessa.
Allekirjoittaneen olettamus on, ettö Korihait ei pitkälle pötki pleijareissa, eikä syy todellakaan ole Sarcevic. Bosnian poikahan pelasi tänään mallikkaasti, taisipa olla jopa kauden paras peli.
Korihait saa olla ihan tyytyväinen, tai ainakin mä olen, kun enempää kuin 2 sarjapistettä on aika mahdoton tosta saada. Harvoja pelejä, missä on alusta asti ollut selvää, kumpi pelin tulee viemään. Ainakaan mun silmiin ei vaikuttanut missään kohtaa siltä, että vierailija olisi voinut pelin voittaa, vaikka Korihait ei ihan täysillä pelannutkaan. Lopullinen ero on samantekevää, kun aina tarvittavissa kohdissa Korihait teki ne tarvittavat korit, kuten niin monta kertaa aiemminkin tällä kaudella.
Koskinen ja Järvinen oli ihan hyviä tänään, mutta silti: joukkue, joka haluaa pärjätä, ei voi peluuttaa tällaisia kavereita reilu 30 min per peli.
Tuomaritoiminta oli hyvää, jos unohdetaan se, että siellä oli myös Hilke mukana joka ekalla puoliajalla yritti väkisin nousta päärooliin, mutta ilmeisesti puoliajalla muut vähän toppuuttelivat tätä ja toka jakso olikin jo vähän normaalimpaa.
Tarjoan sulle hodarin ensi lauantain matsissa, kun tulet taas ihastelemaan Bojanin otteita.