Koripallo.com

91-poikien maajoukkue

siks että

triplatupla! sanoi:
Mitä mielt valinnoist??? ETELÄ kumminkin vei ihan pystyyn Vierulla mutta vaan 12 pääs MJsee??? liian koviiki äijää jäi pois sielt... Ja vielä painotettiin että ei ole mitää pelaajarajoituksii alueittain  :-\ jotain turistei mukan! Jos etelä vie pystyyn niin miks pitää ottaa? kuitenkin esim. lännestä hyvii pelaajii ja kyllä muiltakin pari pakollista otettiin mutta sitten jotain ihan pihalla olevaa kavereita..

Hei ei maajoukkueeseen valita pelkästään sen hetken parhaita pelaajia. Mj:ssä on mukana myös niitä joista odotetaan kovia vaikkei sitä vielä ole. Siks joka ikäluokasta tulee muutama tän hetken turisti mukaan. Valmentajien homma on löytää ne oikeat kehityskelpoiset mukaan.
 

jfu

siks että sanoi:
Hei ei maajoukkueeseen valita pelkästään sen hetken parhaita pelaajia. Mj:ssä on mukana myös niitä joista odotetaan kovia vaikkei sitä vielä ole. Siks joka ikäluokasta tulee muutama tän hetken turisti mukaan. Valmentajien homma on löytää ne oikeat kehityskelpoiset mukaan.

Tää on totta: jos on esim. kova kasvuennuste ni voi päästä ihan hyvin rinkiin.. Tai jos on nyt tosi kova 185 cm ja kasvanut kasvunsa loppuun niin ei välttämättä päässyt mj:hin. Pitää myös muistaa että pelien lisäksi päätökseen vaikutti ASENNE ja harjoitusmoraali + kentän ulkopuolinen käyttäytyminen. Mutta jos en oo laskenu väärin ni jokaisesta aluejoukkueesta otettii 3 pelaajaa ikäryhmän maajoukkueeseen! korjatkaa toki jos laskin väärin ( nimittäin vilkaisin vain listaa) Mutta kuulostaa kyl oudolt että joka joukkueesta 3 vaikka esim- etelän joukkueet otti kolmoisvoiton.
 

jfu

jfu sanoi:
Tää on totta: jos on esim. kova kasvuennuste ni voi päästä ihan hyvin rinkiin.. Tai jos on nyt tosi kova 185 cm ja kasvanut kasvunsa loppuun niin ei välttämättä päässyt mj:hin. Pitää myös muistaa että pelien lisäksi päätökseen vaikutti ASENNE ja harjoitusmoraali + kentän ulkopuolinen käyttäytyminen. Mutta jos en oo laskenu väärin ni jokaisesta aluejoukkueesta otettii 3 pelaajaa ikäryhmän maajoukkueeseen! korjatkaa toki jos laskin väärin ( nimittäin vilkaisin vain listaa) Mutta kuulostaa kyl oudolt että joka joukkueesta 3 vaikka esim- etelän joukkueet otti kolmoisvoiton.

Juu eli laskin väärin :D ku eteläiseltä pääs kuitenki 12 eli 4 jokaisesta etelän joukkueesta
 

Pööö

No mun mielestä ei näillä junnu maajoukkueilla oo niinkään väliä. Mitä oon seurannu noita 91.. Niin maajoukkue ringin ulkopuolelta saa kovemman jengin ku 91-maajoukkue :)
 

epäiliä

Pööö sanoi:
No mun mielestä ei näillä junnu maajoukkueilla oo niinkään väliä. Mitä oon seurannu noita 91.. Niin maajoukkue ringin ulkopuolelta saa kovemman jengin ku 91-maajoukkue  :)

Ketä sää siihen sitten laittasit?
 

klgll

Pööö sanoi:
No mun mielestä ei näillä junnu maajoukkueilla oo niinkään väliä. Mitä oon seurannu noita 91.. Niin maajoukkue ringin ulkopuolelta saa kovemman jengin ku 91-maajoukkue :)

No tää on jo vähän liiottelua! On toki niin että maajoukkueessa on jopa 1-5 pelaajaa jotka ehkä pystyttäisiin korvaamaan kovemmilla ulkopuolelta. Mutta eikö runko olekin ihan Oikea? Jos tosiaan pystyt pistämään kovemman viisikon kun vaikka:1. Koponen, Tapio, Niemistö, Toivonen, Rinaldo. tai ihan yhtä kova :2. Salin, Hartikainen, Latvala, Laukkanen, Lehtonen. Tai vieläkin yhtä kova:3. Suovuo, Jalomäki, Uuttu, Vanttaja, Leikas. No niin tos on mun 3 tasavahvaa viisikkoa ja multa löytyy vielä 4 viisikko joka on yhtä kova. Nimeä sä nyt viisikko mj:n ulkopuolelta joka voittais jonku noista.
 

mielipide

fgas sanoi:
JOONA RINNE mua ainakin ottas rinteenä päähän :/

Rinteen tiputtaminen oli oikea ratkaisu. Kaveri pelas vierulla vaan ja vaan omaan pussiin, 80% ku sai pallon ni otti ite jonku tyhmän ratkasun. Puolustukses vietiin miten päin vaan kuka vaan. Koris o kuitenki joukkuepeli.
 

Pööö

klgll sanoi:
No tää on jo vähän liiottelua! On toki niin että maajoukkueessa on jopa 1-5 pelaajaa jotka ehkä pystyttäisiin korvaamaan kovemmilla ulkopuolelta. Mutta eikö runko olekin ihan Oikea? Jos tosiaan pystyt pistämään kovemman viisikon kun vaikka:1.  Koponen, Tapio, Niemistö, Toivonen, Rinaldo.   tai ihan yhtä kova :2. Salin, Hartikainen, Latvala, Laukkanen, Lehtonen.  Tai vieläkin yhtä kova:3. Suovuo, Jalomäki, Uuttu, Vanttaja, Leikas.   No niin tos on mun 3 tasavahvaa viisikkoa ja multa löytyy vielä 4 viisikko joka on yhtä kova. Nimeä sä nyt viisikko mj:n ulkopuolelta joka voittais jonku noista.
No ei tuu nyt nimiä mieleen.
 

ggasg<

mielipide sanoi:
Rinteen tiputtaminen oli oikea ratkaisu. Kaveri pelas vierulla vaan ja vaan omaan pussiin, 80% ku sai pallon ni otti ite jonku tyhmän ratkasun. Puolustukses vietiin miten päin vaan kuka vaan. Koris o kuitenki joukkuepeli.
niin mutta kyllä sillä heitot upposi :) kun ajattelee hänen joukkue toveriaansa iiro vainiota niin saa pelata peliin 2 minuuttia kun rinne koko pelin :)
 

HmmH

ggasg< sanoi:
niin mutta kyllä sillä heitot upposi :) kun ajattelee hänen joukkue toveriaansa iiro vainiota niin saa pelata peliin 2 minuuttia kun rinne koko pelin :)

Aika erilaisia pelaajia. Ehkä Vainio ei ota niin paljon ratkaisuja B-pojissa. Musta tuntuu että Vainio voi hyvinkin mennä ensi vuonna Rinteen ohi pituudessa ja taidoissa, mutta pian se nähdään. Vainio on ainakin asia tyyppi. ;)
 

sfzdfb

ggasg< sanoi:
niin mutta kyllä sillä heitot upposi :) kun ajattelee hänen joukkue toveriaansa iiro vainiota niin saa pelata peliin 2 minuuttia kun rinne koko pelin :)
Vainion peliaika taitaa jäädä vähäiseksi juuri sen takia että poika ei ota ratkasuja itse. Viime peleissä Vainiolla taitaa olla kaikissa peleissä maksimissaan kaksi heittoa. Vierumäellä Vainiolla peli taisi kulkea erittäin hyvin, ei ole Vainio varmaan pelannu yhtään peliä niin hyvin sm-sarjassa kuin vierumäellä.
 

TOTTA

sfzdfb sanoi:
Vainion peliaika taitaa jäädä vähäiseksi juuri sen takia että poika ei ota ratkasuja itse. Viime peleissä Vainiolla taitaa olla kaikissa peleissä maksimissaan kaksi heittoa. Vierumäellä Vainiolla peli taisi kulkea erittäin hyvin, ei ole Vainio varmaan pelannu yhtään peliä niin hyvin sm-sarjassa kuin vierumäellä.
Taisi vainio pelata vierumäellä paljon paljon paljon paremmin kuin sm sarjassa iikinä!!!!!!!
 

dfgfa

sfzdfb sanoi:
Vainion peliaika taitaa jäädä vähäiseksi juuri sen takia että poika ei ota ratkasuja itse. Viime peleissä Vainiolla taitaa olla kaikissa peleissä maksimissaan kaksi heittoa. Vierumäellä Vainiolla peli taisi kulkea erittäin hyvin, ei ole Vainio varmaan pelannu yhtään peliä niin hyvin sm-sarjassa kuin vierumäellä.

Saisi kyllä ottaa enemmän heittoja, ihan hyvin ne putoilee. :)
 

fjsdjfsjdf

HmmH sanoi:
Aika erilaisia pelaajia. Ehkä Vainio ei ota niin paljon ratkaisuja B-pojissa. Musta tuntuu että Vainio voi hyvinkin mennä ensi vuonna Rinteen ohi pituudessa ja taidoissa, mutta pian se nähdään. Vainio on ainakin asia tyyppi.  ;)

Pituudessa on vielä kuromista, mut taidot on ihan eri luokkaa Rinteen kanssa jo nyt. Katsokaa Rinteen liikkumista, pallon käsittelytaitoa. Kyse vissiin enemmänkin rohkeudesta ottaa taidot käyttöön. Aho, Tuunanen ja Rinne pelas jo edellis kauden samas joukkueessa. Ja sen näkee myös pelaamisesssa, useesti ei muita nähdäkkään.
 

ha

fjsdjfsjdf sanoi:
Pituudessa on vielä kuromista, mut taidot on ihan eri luokkaa Rinteen kanssa jo nyt. Katsokaa Rinteen liikkumista, pallon käsittelytaitoa. Kyse vissiin enemmänkin rohkeudesta ottaa taidot käyttöön. Aho, Tuunanen ja Rinne pelas jo edellis kauden samas joukkueessa. Ja sen näkee myös pelaamisesssa, useesti ei muita nähdäkkään.
No mutta mielestäni kyllä Vainio oli parempi valinta rinkiin.
 

gashgh

ha sanoi:
No mutta mielestäni kyllä Vainio oli parempi valinta rinkiin.
no kaikilla on omat mielipiteet tästä joo pelashan toi vainio ihan hyvin mutta ehkä liijan epä varma oli jossain kohin. mutta eikös vainio ole aika fyysinen pelaaja :) se voisi olla yksi syy miksi pääsi
 

gasga

vieköhän antto nikkarinen salinin paikan 90 mj seuraavana vuona arvauksia ??? :p
 

Asiallista !

Kyllähän Joonaa voi dissata niin paljon kun haluaa. Anna kuitenkin ensi kerralla palaute ihan kasvotusten niin ei tunnu yhtä raukkamaiselta. Luetelkaahan ne muut 91-pojat jotka teki väh. 15 pinnaa/peli B-poikien SM-sarjan A-lohkossa niin vertaillaan mieluummin heihin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös