Koripallo.com

A-poikien (91-89) joukkueet kaudella 2007-2008

ei näinn

Vs: A-poikien (91-89) joukkueet kaudella 2007-2008

juu siis ei huima!veikkaan että tekee tiukkaa päästä divariin pelaa sillä joukkoeella mikä on nyt kasassa.

jii

repe sanoi:
Älkää unohtako huimaa sm-kahinoista... Niisti viikonloppuna honsun ja tasanen peli mikkeliä vastaan. Mikkeli vei kans honsua jotain kymmenen pinnaa.

Paljonkos tämä Mikkeli peli päättyi?

just jåå

mites minmky-honsu? 50??

Börje

just jåå sanoi:
mites minmky-honsu? 50??

Taitaa olla Håkanilla silmät jonkun perseessä. Aika monessa kohdassa edellä lukee " mikkeli vei kans honsua jotain kymmenen pinnaa"

häh

jou sanoi:
Mikkeli-Huima 103-64

Mite, joku kehtaa väittää et noihi lukemii päättyny peli on ollu tasanen. Mielestäni jos peli päättyy toiselle joukkoeelle 40 pinnan tappioon ei silloin ole todellakaan kyse tasaisesta pelistä vaan rökäle tappiosta.
Eli huima pelaa ens kauden jotai muuta sarjaa ku sm tai 1-divarii!!!

huima

oli kyllä Huima ero tossa huima-mikkeli pelis mutta ei jaksa jauhaa siitä enää paskaa

ykä

huima sanoi:
oli kyllä Huima ero tossa huima-mikkeli pelis mutta ei jaksa jauhaa siitä enää paskaa
kautto on hyvä valkku ja ......................................

jos on

ykä sanoi:
kautto on hyvä valkku ja ......................................

Jos honka tosiaa voittanu täydel miehistöl olleen JKS:sän nii on seki ollu aika turhaa hehkutusta. Ens kauden suomen mestari ehdokkaat topon kanssa. Delffarin jälkee aattelin et ei toi seittemäs sija Jks:lle kerro viel tosiaa kaikkee mut nyt oon kyl jo varma et tiukkaa tulee tekee jopa 4 parhaa joukkoo. ranking 2 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

sori

Toi lainaus tuli toho vahingos se ei liity toho mitenkää.

vanda?

Oliko Vantaalla tänään A-poikien turnaus?

teme

onko mikkelin namikan a-pojat hyviä???

vantaa

kyllä vantaalla oli turnaus!

HNMKY voitti molemmat ottelunsa yli 10pinnaa...

joooooo

Jks 86 - 87 Honka Akatemia

JKS paras pistemies :

Mäntilä J. 24
Järvinen T.20

Honka
Sasu Salin 27
Skomanter T. 17

Mutta vertaa Hongan ja JKS ikäasteita.
Hongalla kentällä on aina 3/4 -91 syntyneitä.

Toisin kun Jks:llä on Juvonen ja Hietanen

No hongallahan on vain 2 -90 :/

Hongalta mahtava peli, ( itse olin katsomassa) Sasu Salin on maineensa arvoinen pelaaja.

Huomenna siis kaikki katsomaan

Honka Akatemia vs Topo

Luulen että Topo voittaa noin 15 pistettä. Ei yksi pelaaja voi pitää joukkuetta pystyssä :/

ei voi ei

joooooo sanoi:

Honka Akatemia vs Topo

Luulen että Topo voittaa noin 15 pistettä. Ei yksi pelaaja voi pitää joukkuetta pystyssä :/
Varsinkin jos Honka Akatemia ei kerta edes pelaa huomenna. Mitä se Syrjänen on taas oikeen kilahtanu?! Hullu koko mies.. Ilmoittaa nyt kesken turnauksen että me ei muuten enää tullakkaan pelaamaan huomenna.

pelaaa

Honka tulee pelaamaan, eri asia ketä valmentaa.

Totta on että Syrjänen voisi toisinki mielipiteensä ilmaista, mutta jokaine asia mistä valittaa oli eilenki valittamisen arvoinen asia. Kaksi viimeistä valitusta pelissä olivat tilanteita, joista Honka vaati JKS:lle EU:ita. Jälkimmäinen tilanne oli sääntökirjan mukaan EU:n arvoinen, mutta enemmän tulkinnanvarainen. Mutta uskaltaako joku väittää, ettei täydessä vauhdissa ylivoimahyökkäykseen juoksevan kaverin pysäyttäminen tavalla, että otetaan kaksin käsin vyötäröstä kiinni takaapäin niin että palloa ei edes tavoitella vaan ennemmin ristivyötä, oloe EU:n arvoinen? Enkä siis väitä' etteikö olisi Syrjäseltä ollu taas aika huonoo käytöstä, mut siin oli niin selvä EU ku vaan voi olla.

niinpä

Ei se Jussi nyt iha syyttä raivoo. Kaikki on melkeen aina ihan syystä , mutta välillä reagoi vähän liian voimakkaasti. Jokaisella oma tyylinsä. Syrjänen silti hyvä valmentaja.

joooooo sanoi:
Jks 86 - 87 Honka Akatemia

JKS paras pistemies :

Mäntilä J. 24
Järvinen T.20

Honka
Sasu Salin 27
Skomanter T. 17

Mutta vertaa Hongan ja JKS ikäasteita.
Hongalla kentällä on aina 3/4 -91 syntyneitä.

Toisin kun Jks:llä on Juvonen ja Hietanen

No hongallahan on vain 2 -90 :/

Hongalta mahtava peli, ( itse olin katsomassa) Sasu Salin on maineensa arvoinen pelaaja.

Honka Akatemia vs Topo

noniin tässä nähtiin kaikki väittivät ennenkun nämä ehbt ja harkka pelit alkoivat että hongan 91 ovat vielä äpentuja jotka ei ihmeitä tee sm-sarjassa mutta taisi taas salin tuota korisukkaa heiluttaa oikeen olantakaa

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.