Koripallo.com

A-poikien läntinen I-divari

noloa

Vs: A-poikien läntinen I-divari

vilpura sanoi:
lopputulos 178-8

vaikuttaa vähän siltä että vilpura harjotellu jotain prässinkaltaistaan (vähän armoa hei) koska luulis että pälkänekki joku 20 pistettä olis saanu kasaan niillä nopeilla lay-upeilla kolmosen takaa ???

asddad

vilpas ei prässänny. otti puolest kenttää

e

ei ollu mitn prässii, poikkasivat vaa kaikki syötöt ku ei niitä voi läpikää antaa mennä jos kohti tulee :)

seppå sielu

Tää on kyl iha hullu sarja. Misää mitää järkee ::)

Läsnä

Sisu ja RaPy kohtasivat tänään Tesoman salissa, ottelu päättyi porilaisille 71-49. Molemmat joukkueet pelasivat seurojensa ideologioiden mukaista peliä. Rapy prässäsi kovaa ja korkealta, Sisun toiminta muistutti vanhojen krapulaisten ukkojen kävelyä. Peli ratkesi vierasjoukkueelle toisen jakson tulikuuman heittopelin ansiosta. Lukemat olisivat voineet revetä suuremmiksi, jos porilaisten valmentaja ei olisi ollut kadoksissa.

Winnerz

Korihait voitti viime viikolla Uran vain viidellä pelaajalla :D

hait

Winnerz sanoi:
Korihait voitti viime viikolla Uran vain viidellä pelaajalla :D

Korihait säkitti kolmosia aika innokkaasti (tyyliin 22/40 :eek: ) ja löysä paikka puri uraan täydellisesti kun ei kaarinalaisten kolkki uponnut. Hieno suoritus Ugilta...

:....:

hait sanoi:
Korihait säkitti kolmosia aika innokkaasti (tyyliin 22/40 :eek: ) ja löysä paikka puri uraan täydellisesti kun ei kaarinalaisten kolkki uponnut. Hieno suoritus Ugilta...
Uralla näyttää olevan kaikki pelaa meininki joten tuloskin on ollut sen mukaista ;D ;D

Älä mulle syötä

:....: sanoi:
Uralla näyttää olevan kaikki pelaa meininki joten tuloskin on ollut sen mukaista ;D ;D

Myös Korihait noudatti Kaarinassa tuota kaikki pelaa meininkiä ;D

voi miettii

Älä mulle syötä sanoi:
Myös Korihait noudatti Kaarinassa tuota kaikki pelaa meininkiä ;D

ehkä joillekkin tärkeempää on harrastus. eikä niinkään se voitto

tsibaduib

Koko kausi ratkeaa Vilppaan ja Sisun keskinäisiin otteluihin ja saako molemmat joukkueet kaikki pelaajansa mukaan. Jos joku muu jengi, kuin Vilpas tai Sisu voittaa, niin olen homoseksuuali.

Skicke bög

tsibaduib sanoi:
Koko kausi ratkeaa Vilppaan ja Sisun keskinäisiin otteluihin ja saako molemmat joukkueet kaikki pelaajansa mukaan. Jos joku muu jengi, kuin Vilpas tai Sisu voittaa, niin olen homoseksuuali.

äläs mene vielä sanomaan...pyrintö voi olla halutessaan kova, samoin korihait jos muutkin ku mr. herpertti saa palloa säkkiin. eikä sitä raholaakaan kannata unohtaa. uran taas voi varmaan pikkuhiljaa jo unohtaa. ;)

Kamoon

Joo oon kyl samaa mieltä et tässä sarjassa ei oo mitään järkeä. Pyrintökin kaatui tänään Vilppaalle 94-54 vaikkakin Vilpas pelasi lepsua ja rentoa peliä. :D

Yo'dawg!

Kamoon sanoi:
Joo oon kyl samaa mieltä et tässä sarjassa ei oo mitään järkeä. Pyrintökin kaatui tänään Vilppaalle 94-54 vaikkakin Vilpas pelasi lepsua ja rentoa peliä. :D
Sun olis pitäny olla jo varmaan tuohon aikaan nukkumassa, varsinkin ku tollasta juttua lähtee?!
Vilppaan kuuluukin voittaa Pyrintö...

RaBa - Ura II

Rauma voitti uran...mitä helvettiä siel oikee tapahtunu

Helppo

Se on kyl totta et vilppaan kuulus voittaa pyrintö. Mut joo siit nukkumisest.. e

miau

saisko jotain raporttia vilpas - korihait välisesti matsista?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.