Koripallo.com

A-Pojat 1 Div. 2009-2010

LLCoolL

Vs: A-Pojat 1 Div. 2009-2010

Mielestäni Lauri Kuuluvainen on ehdottomasti tämän sarjan paras pelaaja ja varma MVP valinta, hänen ollessa menetys tilastossa ylivoimaisella ykkös sijalla 5,2 menetyksen keskiarvolla!

tarmo jäksi

jäksi vei pelin jotain 20.. Akiiiiz oli tuttuun tapaan ilmiömäinen

Itse asiassa Kobrien miestenjoukkue on ulkolaisten varassa. Yks turja on vaan ainoo kotimainen pelaaja joka pystyy ratkaseen pelin.
Asiaan. BC Nokia voitti Pyrinnön 93-68. Eka puoliaika oli aikas helvetin jännittävä

kts. äskönen sivu :)

olenhan minä. jos totta puhutaan en ole

Nokia kusi honsulle

nonnii ja jaahas

sitten ens kierroksesta spekulointia?

tarmo - honsu : +4 kotiin taas. tarmo vetää kovan pelin loppuun asti.

puhu - pyrintö: tarviiko sanoo? +25

ktp- jks: kotka vie +20

lapua - ura : +5-10 kotikenttä edullaan... toisaalta vieraskin voi viedä, ura on osoittanut kovia otteitaan paremmin nyt keväällä

eli kotivoittosta mun mielestä? olkaa hyvä ja kyseenalaistakaa ja keskustelkaa :) päässy meinaa hyytymään tä topic aika pahasti

ohhhohhhojh

nonnii ja jaahas sanoi:
sitten ens kierroksesta spekulointia?
tarmo - honsu : +4 kotiin taas. tarmo vetää kovan pelin loppuun asti.
puhu - pyrintö: tarviiko sanoo? +25
ktp- jks: kotka vie +20
lapua - ura : +5-10 kotikenttä edullaan... toisaalta vieraskin voi viedä, ura on osoittanut kovia otteitaan paremmin nyt keväällä
eli kotivoittosta mun mielestä? olkaa hyvä ja kyseenalaistakaa ja keskustelkaa :) päässy meinaa hyytymään tä topic aika pahasti

PuHu, Kotka ja Lapua ottavat yli 20 pinnan kotivoiton, PuHu todennäköisesti paljon suuremman. Lapuan voiton kannalta oleellista, kuinka paljon Givi pelaa (sunnuntaina miesten divarissa ottelu Nokiaa vastaan). Lapualla ei ole varaa hävitä, jos mieli final fouriin.
Honsu voittaa Porvoossa 10 - 120 pinnaa. Honsun häviö olisi superyllätys.
Final Fourin kannalta Lapuan ja Uran ottelu on ratkaiseva, PuHu, Honsu ja Nokia alkavat olla varmoja neljän sakissa.

Khachikhakhaaa

ohhhohhhojh sanoi:
PuHu, Kotka ja Lapua ottavat yli 20 pinnan kotivoiton, PuHu todennäköisesti paljon suuremman. Lapuan voiton kannalta oleellista, kuinka paljon Givi pelaa (sunnuntaina miesten divarissa ottelu Nokiaa vastaan). Lapualla ei ole varaa hävitä, jos mieli final fouriin.
Honsu voittaa Porvoossa 10 - 120 pinnaa. Honsun häviö olisi superyllätys.
Final Fourin kannalta Lapuan ja Uran ottelu on ratkaiseva, PuHu, Honsu ja Nokia alkavat olla varmoja neljän sakissa.

Lapua - Ura -15. Virolainen D.O.M.I.N.O.I uuden tukkansa ansiosta. Kampaaja tekee ihmeitä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.