wot
Vs: A-pojat SM 2010 - 2011
Mihin viita lähteny järvenpäästä?
Näkeekö karsintoihi ilmottautuneita jo jostain?
Mihin viita lähteny järvenpäästä?
Näkeekö karsintoihi ilmottautuneita jo jostain?
katsetta sanoi:Ebt tuskin Sm-sarjaan kun eikös Dolenc siirtynyt Honkaan?? Honka taas haalimassa kovia hankintoja ja nousemassa suurimmaksi suosikiksi. Mihin Oja,Jämsä ja Viita siirtyvät? Honkaan?? Ja Vilpas tulee olemaan selvästi Sm-sarjassa hyvä iso pelaaja Huolila ja mainio takamies Ahonen. Myös Ktp vahvoilla taistelemassa Sm-sarja paikasta mm. Barnes,lehtoranta ja Juusti sekä paljon isoja pelaajia, hyvä nippu sieläkin.
simosaapas sanoi:Missäs vaiheessa tuo KTP sitten meinaa näyttöjä antaa kun ei kahdessa rankingturnauksessa ole mukana? Jos Honka on saanut/kerännyt perinteisen määränsä pelaajia, niin voipi olla, että Hongasta nähdään 2 joukkuetta SM-sarjassa.....
????????????Totta sanoi:Minä taas tiedän, että Pyrinnössä reenattu kovempaa kuin koskaan ja ollut aivan mieletön tekemisen fiilis. Nimittäin on ollut sitten pikkasen paikat kipeenä, jota me kunnolla reenaavat pelaajat osaamme arvostaa. Lisäksi valmennus kaksikko saa kaikilta suuret kehut. Ammattimaista toimintaa.
carlos.e sanoi:Ura tulee olemaan kova!Nillä on kuulemma joku pelisysteemi ettei tarvi olla edes niin kovii pelureita.Riittää kun on kaks jalkaa ja kättä.Niin olen kuullut!
carlos.e sanoi:Ura tulee olemaan kova!Nillä on kuulemma joku pelisysteemi ettei tarvi olla edes niin kovii pelureita.Riittää kun on kaks jalkaa ja kättä.Niin olen kuullut!
joo ktp touhu alkaa olla jo niin surkeeta että. joka ikäluokassa. perinteinen koripallokaupunki kuolee...aappoo sanoi:Kai se KTP EHBT turnaukseen tulee? Eiks se Manuell Barnes lähteny takas ranskaan???
Heinonen 195, Marttinen 197 , Vaenerberg, Caven 209 , Rasinaho 191, Liljeberg, Mattila , mj-ryhmässä olevia, ehkä siinä nyt jotain potentiaalia tulevaisuuteen saattaa ollaKoripalloanalyytikko #1 sanoi:Onko Pyrinnön A pituudeltaan mitä tasoa tässä sarjassa? Mitä on kavereita miesten joukkueen penkillä ja Delfin Basketissa katsonut, niin onko ketään edes 190 senttistäkään joukossa? Tässä ikäryhmässä ei taida liigapotentiaalia olla, ei ainakaan omaan silmään ole pistänyt kukaan vai osaako joku sanoa odotetaanko tietyistä pelaajista korkeimmalle tasolle tekijämiehiä? Heinosella ja Vaenenbergillä ainakin paljon töitä edessä.