niinpä
Vs: A-tytöt I-divisioona 07-08
vkloppuna on pelit! veikkaukset??
vkloppuna on pelit! veikkaukset??
juujuu sanoi:Siis mulle on ihan sama miten joku hoitaa koulunsa, mutta tulipahan vaan mieleen tämmöinenki asia. Itse pelasin aikoinani kahdessa eri sarjassa ja sekin tuntu että on paljon pelejä ja aikaa ei riitä muuhun. Saati sitten neljässä sarjassa pelaaminen... Asia ei tietenkään minulle kuuluu, mutta koulussaki kannattais pärjätä mun mielestä.
Mitä ihmeen HNMKY -tyttöjä? Wartin 91 tyttöjä on kyllä siirtynyt Tiksiin, yksi Kapoon ja yksi Namikaan...vai sanoi:Wartti on mukana, pelkillä a-tytöillä ja mukana on myös kai HNMKY tyttöjä. Taitavat olla yhdistäneet joukkueet tai jotain? ???
Wartti ja Namika tekee yhteistyötä a-tyttöjen divarissa. Osa Namikan kakkosjoukkueen pelaajista pelaa Wartin kanssa valtakunnallista divaria.wb/hnmky? sanoi:
Mitä ihmeen HNMKY -tyttöjä? Wartin 91 tyttöjä on kyllä siirtynyt Tiksiin, yksi Kapoon ja yksi Namikaan...
??sdf sanoi:miten on päivän pelit menny, samoin kuin veikattiin suunnillee?
alustavasti sanoi:Kori-80 - KaPo 77 - 56
Pyrintö - PuHu 82 - 76
ToPo - TikS 62 - 48
kukaan ollu kattomassa kapo-kori80?
?! sanoi:alustavasti sanoi:Kori-80 - KaPo 77 - 56
Pyrintö - PuHu 82 - 76
ToPo - TikS 62 - 48
kukaan ollu kattomassa kapo-kori80?
en ollut katsomassa mutta kori-80 hieman eritasoista peliä, viime viikolla hävisi topolle 44 - 81 ja nyt voitti kapon 77 - 56.
wartti hävis SBG:lle 4pinnaa. Tais mennä veikkaukset väärinpäin ;Dhei sanoi:Hei Kommentteja peleistä? Miten mennyt?
kukkuluuruu sanoi:mitäs nyt viikonloppuna tapahtuu? ketkä pelaa?
joo-o sanoi:mites päivän pelit? ei oo tullu viel tuloksia pahemmin koris.nettiin...