Vs: A-tytöt sm 2012-2013
Johanny sanoi:
Honka voitti pyrinnön viidellätoista pisteellä. Itse en peliä loppuun asti nähnyt, mutta kumminkin riittävästi..
Pyrinnön peli oli hajanaisen näköistä. Mihin nykykoripallo on menossa takamiehet huutelivat kauheita muille pelaajille(varsinkin junnuille) missään nimessä tälläistä ei tulisi olla ja mikä pahinta valmentaja ei ottanut tähän mitään kantaa
Mielipiteitä?
- Honka voitti kaiketi 25 pisteellä
- Hajanaisen näköistä, kun puolella porukasta ei ole hajuakaan mitä pelataan, miten pelataan, mihin pelataan, miten minulle määrätyllä pelipaikalla tulee pelata jne jne
- Takamiehet "huutelee" kauheuksia junnuille - ööööö, eikö he kaikki ole junnuja??? Pelasiko Honka-pelissä takurina vanhempia, kuin -96 syntyneitä (mun mielestä ensimmäisen vuoden A-junnu on myös JUNNU) - Valmetajakin on varmasti puuttunut "huuteluun" JOS kyseessä on oikea ongelma.
- Mitä KAUHEUKSIA siellä huudeltiin niin, että ilmeisimmin B-junnut eivät ko. tekstiä romahtamatta kestäneet??? Minä ymmärrän enemmän pelanneiden pelaajien turhautumisen, kun kaikki kova työ valuu hiekkaan kauden lopussa :-(
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Koska Suomessa ja Tampereella alkaa oikea KILPAURHEILU, eikä kaikenlainen shaiba nouse otsikoihin??
- Koska pelaajat alkavat SITOUTUA tekemisiinsä, joukkueeseensa ja seuraansa eikä kaikki muut kissanristiäiset aja ohi reeneistä ja/tai peleistä?
- Koska aloitetaan ihan oikeati harjoittelemaan riittävästi ja kovaa?
- Koska nyt huonolla fysiikalla höystetyt harrastelijat opettelevat edes juoksemaan? (yli 3000m cooperissa juoksevia koristyttöjä ei montaa Tampereelta löydy)
- Listaa voisi jatkaa loputtomiin... huoh.... toivotonta....