Vs: Air alert!!!!!!!!!
itse olen tehny air alert 3 nyt 4 viikkoa, ulkona omalla pihalla (nurmikkolla). ei ole tullut minkäänlaisia ongelmia polviin eikä nilkoihin, eipähän ole onneksi ennenkään ollutkaan mitään, nilkat ja polvet ovat toistaiseksi vahingoittumattomat. jaloissa tuntuu harjoituksen jälkeen väsymys (jos teet aamulla) mutta illalla pitää vielä lähteä treeneihin eikä tuo ohjelma ole siellä näkynyt, pomppua on tullut n. 5cm lisää. suosittelen kaikkille kunnon lämmitelyt ennen päivittäistä treeniä niin ei mene paikkat niin helposti jumiin + ainakin 10min venyttelyt treenin jälkeen. ja itse ohjelmasta olen jättänyt burn outit pois ja muuttanut tuolille nousut 1 jalan kyyksi (toinen jalka tuolille ja toinen eteen maahan, muista polvilinja)
ohjelma tuntuu hyvältä mutta pelit/turnaukset sotkevat hieman AA:n harjoittelemista kun pitäisi pelissä pystyä parhaimpaansa niin pidän väli viikon ohjemasta peli viikolla ja jatkan sitä seuraavalla viikolla. palautus juomaa en ole tarvinnut kuin yhden kerran muuten ollaan menty maidolla ja ruisleivällä