Horrow sanoi:Jackson pelannut hyvin. Vielä kahellaan !
Ei olisi Sinustakaan uskonut, että näin ala-arvoiseen kirjoitteluun alat, jos itellä ahistaa omien heikko menestys kauden alussa. Paistaa se päivä varmaan vielä joskus Joensuuhunkin, teillä vaan nyt on lievä menestyskrapula.JOEN SUU sanoi:Jees! Enää kaksi tappiota jäljessä kakkossijasta!
Mutta kirjoittakaahan Kauhajokilaiset jotain pelistä, jos siellä kellään on tietokonetta?
Suomen chigagosta kajahtaa..She-Man sanoi:Olen valmis puolustamaan mielipidettäni nyrkein ja pesäpallomailalla - tarvittaessa stiletilläkin.
nähneenä tulen kanssasi eturintamiin.She-Man sanoi:Jos Sonkajärvi saisi viimeinkin mahdollisuuden. Hänen pitäisi ehdottomasti pelata enemmän. Olen valmis puolustamaan mielipidettäni nyrkein ja pesäpallomailalla - tarvittaessa stiletilläkin.
Mängija sanoi:nähneenä tulen kanssasi eturintamiin.
Luulen, että eilen sattui heppoisemmat pitelijät.JoKaFan sanoi:Voisivatko paikallaolleet vielä kertoa hieman Jacksonin otteista. Hyökkäyksessä hän on Joensuussakin ajoittain väläytellyt, mutta puolustuspäässä kunnostautunut lähinnä pujottelukeppinä (ihan helvetin hidas).