rebe
Vs: B-Poikien 1 div 2010-2011
Koskakohan pelataan final fourit ???
Koskakohan pelataan final fourit ???
J&J sanoi:Manzu varmaan kertonut tuomarille, että pojat tarttis vapari harjoitusta.
sarjakärki kaatui sanoi:ohoh...
LrNMKY - Kouvot 64-56
Tilastotappio Kouvoille? Neljä kouvotlaista suihkuun. Otteluraporttia paikanpäältä?
Final fourin neljännestä paikasta vielä tiukka kisa...
Basketballhairy sanoi:Millo b-poikien final four pelataan Kouvolassa?
Kouvot, Oulu, MaSu ja...Honka2/HNMKY/EBT. Toivottavasti Honka (SM&I-div) ei pääse. Yllätysjoukkueen HNMKY:n toivoisin sinne pääsevän.
Onko yhen päivän setti?
Jokainen kai tietää, ettei Lappeenrannalla eikä JKS:llä sinne ole mitään asiaa tällä kaudella. Toki kattomaa kannattaa mennä!
Ottaa niinku mallii!
Final Fourit pelataan 10.4.Itse kyllä veikkaisin , että neljännen paikan vie kuin viekin Lappeenranta, tietysti hieman siitä kiinni ketä Honka peluuttaa!
En ole asiasta aivan varma mutta käsittääkseni vain keväällä pelatut pelit ratkaisevat joten ennen joulua pelatut pelit voi unohtaa.Korjatkaa jos olen aivan väärässä.matemaatikko? sanoi:Final Fourit pelataan 10.4.Itse kyllä veikkaisin , että neljännen paikan vie kuin viekin Lappeenranta, tietysti hieman siitä kiinni ketä Honka peluuttaa!
en ehkä ole ihan perillä asioista mutta jos LrNMKY voittaa Hongan niin silloin pääsee tasapisteisiin HNMKYn kanssa ja sitten ratkaisee keskinäiset ottelut. Ja niissä voitot ristiin mutta korisuhde HNMKY:lle niin eikö silloin HNMKY mene jatkoon? Vai lasketaanko joteski muuten?
Kaikki pelit ratkaisee. Tasapisteissä, jatkoon menijä on HNMKY. Keskinäisten otteluiden korisuhde ratkaisee, josjoukkueiden keskinäiset voitot tasan.rebe sanoi:En ole asiasta aivan varma mutta käsittääkseni vain keväällä pelatut pelit ratkaisevat joten ennen joulua pelatut pelit voi unohtaa.Korjatkaa jos olen aivan väärässä.
Eli siis joka tapauksessa HNMKY on 4. kävi miten kävi vikoissa peleissä. Vai kuinka matemaatikot?Jaaakke sanoi:Kaikki pelit ratkaisee. Tasapisteissä, jatkoon menijä on HNMKY. Keskinäisten otteluiden korisuhde ratkaisee, josjoukkueiden keskinäiset voitot tasan.
Kyllähän siinä näin pääsi käymään.matematiikkaa sanoi:Eli siis joka tapauksessa HNMKY on 4. kävi miten kävi vikoissa peleissä. Vai kuinka matemaatikot?
Jos EBT voittaa Kouvot ja Honka voittaa Lappeenrannan, on tasapisteissä EBT-HNMKY-Honka, tuossa järjestyksessä.matematiikkaa sanoi:Eli siis joka tapauksessa HNMKY on 4. kävi miten kävi vikoissa peleissä. Vai kuinka matemaatikot?
Hullued sanoi:Niinhän siinä kävi.. Namika kaatoi Hongan
"Voi äiti, kun nyt harmittaa, olisi päässyt heti Kouvoja vastaan taistelemaan mitallista" ;D : 8]Jaaakke sanoi:B-poikien I-divarin Final Four (SM-sijat 11-14):
Kouvot, Oulun NMKY, MaSu,HNMKY.
Pelataan huhtikuun toisena viikonloppuna runkosarjan voittajan kotikentällä eli Kouvolassa (Kouvot).
löysä sanoi:B-poikien 1-divisioonan final four 2011
Kouvola, Mansikka-ahon urheiluhalli
Sunnuntaina 10.4.
Välierät:
klo 10.00 Kouvot-HNMKY
klo 12.30 Oulun NMKY-MaSu
Voittajat finaalii
klo 16.00 välierien häviäjät Kouvot/HNMKY-Oulu/Masu
klo 18.30 välierien voittajat Kouvot/HNMKY-Oulu/Masu
Veikkauksia peleistä.Itse veikkaan pienen yllätyksen poikaasta: