nyt kävi näin..
Vs: B-pojat I-divisioona 2008-09
kyllä, topola voitti, mutta voitto olisi kuulunut pussihukille...
kyllä, topola voitti, mutta voitto olisi kuulunut pussihukille...
Yleensä tällaisessa kommentissa on perustelut paikallaan? 14pst voitto ei ole mikään viime hetken sutaisu puolesta kentästä, jonka turvin tsägällä voitto, vaan kohtuullinen piste-ero. Millä perustein puhu olisi enemmän ansainnut voiton?nyt kävi näin.. sanoi:kyllä, topola voitti, mutta voitto olisi kuulunut pussihukille...
Mun mielestä ainakin topola on ihan kova jengi ja olin yllättynyt kuinka vaisusti heillä on alussa mennyt, mutta heillä näitä huonoja päiviä voi osua, jolloin voi ns. turhia tappioita tullaasdf sanoi:ToPoLa on aika tulessa- voitot urasta ja puhusta peräkkäin ??? sarjan top-4 kuuluvista jengeistä
ei toi kyl kauan jatku ei voi jatkua
Mikä tuo 6,57 on?Henks sanoi:Henrik Sivenillä junnujen tehoindeksiennätys 40/6.57=6.088...
Kova kaveri ;D
Indekseistä en tiedä mutta kakkosia uponnutHenks sanoi:Henrik Sivenillä junnujen tehoindeksiennätys 40/6.57=6.088...
Kova kaveri ;D
tilastojen purkamisessa sattunut joku härdelli. katso esim. ottelutapahtumien kulku-käppyröitä??! sanoi:joku virhe sattunut? 4 minsas 22 pinnaa ????
ohhoh joo aika hyvin, täytyy myöntää??! sanoi:34. S. Ilvesniemi 03:53 10/15 66.7 0/4 0 2/5 40 2 0 2 2 3 1 2 0 15 22
joku virhe sattunut? 4 minsas 22 pinnaa ????
Joo kyllä Siven oli aivan ylivoimainen kentällä, ei löytynyt ketään, joka olisi hänet pysäyttänyt...oho sanoi:siven ollu aika liekeissä puhua vastaan? tehoindeksi mukavat 44 ja 2p% 89 ei tainnu löytyä puhusta pysäyttäjää???
Puhulta muuten tais puuttua J.Viianen, mikäli noihin tilastoihin nyt on luottamista. Olisi varmaan pelin luonnekkin ollut vähän erillainen? who knowsjoo kyllä sanoi:Joo kyllä Siven oli aivan ylivoimainen kentällä, ei löytynyt ketään, joka olisi hänet pysäyttänyt...
playah sanoi:Puhulta muuten tais puuttua J.Viianen, mikäli noihin tilastoihin nyt on luottamista. Olisi varmaan pelin luonnekkin ollut vähän erillainen? who knows
Olen aivan samaa mieltä KoGun kanssa että ei häviöitä voi pistää pelaajien puuttumisen piikkiinKogu sanoi:Peli ois saattanu olla jokseenkin toisenlainen, mutta mun mielestä kaikkea voi sattua ja tapahtua niin en lähtis yhden pelaajan puuttumista väittämään tappion syyksi, vaikka tärkeä pelaaja onkin kyseessä. Esim. on joukkueita, joilla on pitkäänkin tärkeitä pelaajia poissa, jolloin voisi sanoa että jokainen hävitty peli johtui kyseisen pelaajan puuttumisen johdosta. Tää on vaan mun mielipide.
Mutta sillä voi selitellä penkin alle mennyttä peliä Joukkueen tärkein lenkki puuttui ni ei voitu pärjää...Mister.Tokio sanoi:Olen aivan samaa mieltä KoGun kanssa että ei häviöitä voi pistää pelaajien puuttumisen piikkiin
Joo, Viianen olis seissyt parkissa juuri siinä, mistä Siven teki tilaston heittokartan mukaan kaikki pisteensä..playah sanoi:Puhulta muuten tais puuttua J.Viianen, mikäli noihin tilastoihin nyt on luottamista. Olisi varmaan pelin luonnekkin ollut vähän erillainen? who knows