Koripallo.com

B-pojat I-divisioona 2008-09

lol

Vs: B-pojat I-divisioona 2008-09

uralla joku 6 pääsee väh. hipasemaan rautaa

no hu huh.

On teillä puheenaiheet. :p Pelissä se siteen nähään kuka donkkaa, kuka ei. ;)

no hu huh. sanoi:
On teillä puheenaiheet. :p Pelissä se siteen nähään kuka donkkaa, kuka ei. ;)
nojoo ku nyt noin sanoit ni pystyykö ketää muka 1dv. ees donkkaamaan siis kunnolla eikä kerra elämässä onnistunu? :)

182/3

Minä olen 182/3 cm pitkä endä donkkaa :( teidän että olen huono.

hahaa

Eiköhän viikonlopun peleissä voiton vie Ura 2, KouvotHokki, Korikobrat ja MaSu !! ;)

ei se mitään

182/3 sanoi:
Minä olen 182/3 cm pitkä endä donkkaa :( teidän että olen huono.
JOS MUUTEN LAITTAA PALLON SIELTÄ VERKON SISÄPUOLELTA 8)

lpr2

lrnmky-ura sanoi:
namika hävis uralle jatkoajal
huomisia pelejä odotellessa kysyisin, miten peli aaltoili lappeenrannassa? tilastoja ei vielä tullut

näin

Lappeenrannan hurmio aikaa oli kolmas ja neljäs neljännes. Yleisökin heräsi kannustamaan puoliajan jälkeen. Ura sai alussa otteen ja levypallot. Namika kiri kolmannella neljännekselle pelin tasoihin ja piti tasaista peliä yllä koko neljännen neljänneksen, molemmat joukkueet sai tilaisuuden ratkaista peli viimeisillä sekunneille, mutta ei onnistunut ja jatkoajalle mentiin. viimeisillä minuuteilla jatkoajasta Ura heitti pallot säkkiin ja Namika tuskaili. Tasaiset joukkueet, mutta Ura oli tänään parempi.

lpr wow

näin sanoi:
Lappeenrannan hurmio aikaa oli kolmas ja neljäs neljännes. Yleisökin heräsi kannustamaan puoliajan jälkeen. Ura sai alussa otteen ja levypallot. Namika kiri kolmannella neljännekselle pelin tasoihin ja piti tasaista peliä yllä koko neljännen neljänneksen, molemmat joukkueet sai tilaisuuden ratkaista peli viimeisillä sekunneille, mutta ei onnistunut ja jatkoajalle mentiin. viimeisillä minuuteilla jatkoajasta Ura heitti pallot säkkiin ja Namika tuskaili. Tasaiset joukkueet, mutta Ura oli tänään parempi.
kiitti raportista .. hyvä ura, tzemiä myös lpr! oli ilmeinen trilleri. 1div. 11-20 jako näemmä toimii. toivottavasti jatkossakin luvassa tasainen sarja .. pojat, rypistystä koulussa ja koriksessa, joulukinkut jo häämöttää

jep

Ura2-LrNMKY olis mun mielestä pitänyt mennä selvin lukemin uralle.. mutta (~5h ajomatkan puuduttamana???) Ura tuskaili heittojen kanssa (esim. 3p varmaan 15%) ja puolustuspäässäkin namika sai helppoja paikkoja laittaa palloa parista metristä pussiin. oikea joukkuehan loppujen lopuksi voitti.

veikkaanpa että kun lappeenranta lähtee kaarinaan vierailemaan niin ottavat +30p takkiin :-X

LrNMKY-Ura

Ura oli jo lämmittelemässä 1 h 15 min ennen pelin alkua. Saapuivat hyvissä ajoin Lappeenrantaan. Ei pitäsisi enää ajomatka tuntua jaloissa. Uran puolustus ei ollu kovaa. Pääsi helposti ohi.

LrNMKY-Ura sanoi:
Ura oli jo lämmittelemässä 1 h 15 min ennen pelin alkua. Saapuivat hyvissä ajoin Lappeenrantaan. Ei pitäsisi enää ajomatka tuntua jaloissa. Uran puolustus ei ollu kovaa. Pääsi helposti ohi.

uran puolustus oli aika hukassa tänään ;D pienet namikan hyypiöt ottivat pari pomppua ja yhtäkkiä olikin vapaa heittopaikka ja pistivät hyvin ne sisään :p olisi ollu kuitenkin vääryys jos LrNmky olis vieny :S

ja vaikka Uralla ei ole mikään pitkä joukkue niin namikalla on vielä pienempi.. joku iso pelaaja teki uralla varmaan 30 pinnaa kun sai koska vaan murjottua sieltä korin alta sisään kun vastustajat oli 10cm pienempiä ja 20kg laihempia ;D

edit: nyt on muuten tilastot netissä.. hyvä lappeenranta *taputapu*

Ura-Lrnmky

Vääryys? Jos Ura ois hävinny ni ois sit ollu vaa nii huono.

tuksuttaa

jep sanoi:
Ura2-LrNMKY olis mun mielestä pitänyt mennä selvin lukemin uralle.. mutta (~5h ajomatkan puuduttamana???) Ura tuskaili heittojen kanssa (esim. 3p varmaan 15%) ja puolustuspäässäkin namika sai helppoja paikkoja laittaa palloa parista metristä pussiin. oikea joukkuehan loppujen lopuksi voitti.

veikkaanpa että kun lappeenranta lähtee kaarinaan vierailemaan niin ottavat +30p takkiin :-X
poikien kannalta iisein yli 300km railaaminen olis varmaan juna mutta kun nekään ei kulje joka paikkaan, eikä yleensä lähellekään kentän viereen, ja jos sinne päinkään kulkee, ei ota vastuuta jos ei sinä päivänä sattumoisin kulje. joo, kyllä oma punkka ja alle 20km pelimatka varmaan monessa muussakin pelissä tuo hiukkasen herättelyetuva. ei sen puoleen. nää ekat kierrokset varmaan jännittääkin monia. eri juttu ne lähinnä sm-sarjaan päässeet, jotka treenas tunnelmia ja matkoilla pakaroitaan jo viime vuonna. valtakunnan BP koriskin on osaltaan (reissun)kestävyyslaji. vierailla vaikeaa.taputetaan kaikille

tarmo - kouvothokki

tarmo porvoossa 15p voittoon

Monipuolisesti vai kuinka

Kyllä Markus tulee ratkaisemaan sarjan voitin Raholan Pyrkivälle

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.