Koripallo.com

B-pojat I-divisioona kausi 07-08

BB<3

Vs: B-pojat I-divisioona kausi 07-08

Honsu,Korikobrat,Lrnmky ja EBT Final fouriin omasta mielestäni lahtikin voi hyvin mennä. vaikea sanoa neljä parasta jengiä kun kaikki ei oo pelannu kaikkia vastaan.

jeeeej eeeee

ehhe sanoi:
Lappeenranta ja Lahti eivät tosiaan pääse final four... Sinne menevät Honsu, Korikobrat, KTP, EBT.
KTP???

?kaarina?

Nebuli sanoi:
Final fouriin menee:
Lahti, EBT, Ura ja HoNsU
8)

Nebuli voi lopettaa sen leijumisen uran kanssa, miten sä yhtäkkiä nostasit uran tonne neljän sakkiin kahdeksannelta sijalta???
Onhan se toki mahdollista, mutta eivät saisi kyllä yhtäkään pelii hävitä keväällä...

ps. Tiedän kyllä että Nebuli on ite Kaarinan Uran pelaaja. ;)

play

final4: HonSu,Korikobrat,Lappeenranta ja EBT.. todennäköisesti näin on.. Mutta HonSu ja Korikobrat ainakin mukaan.. Samaa mieltä? :eek:

moo

no ura ei kyl pääse tai no pitäs voittaa kaikki loput pelit.

Vieras

moo sanoi:
no ura ei kyl pääse tai no pitäs voittaa kaikki loput pelit.

ei pääse ei mutta mä ainaki luulen et uran sijoitus tulee vielä nousemaan, olishan ne nytki korkeemmalla jos olis esim. kääntäny noi pinnan häviöt voitoiksi ???

Jos...

Vieras sanoi:
ei pääse ei mutta mä ainaki luulen et uran sijoitus tulee vielä nousemaan, olishan ne nytki korkeemmalla jos olis esim. kääntäny noi pinnan häviöt voitoiksi ???

aika turhaa jossitella moisest ku voihan se olla niinki et uran yhel pinnal voittaneet on pelan huonost...

titiidid

näin on. Kun kattoo esime ura- ebt. ebt:llä aika surkeaa peliä ja tehot heikkoja ja paljon menetyskii :D
Mutta olen myös sillä kannalla että ura tulee nouseemaan, mutta jää juuri ulos final4!

Vaihto

Säynätsalon Riento vaihtaa valmentajaa.
Joukkuetta alkaa valmentamaan ex Sm-sarja pelaaja Pepe Lind

vaihto--:)

Mitenköhän käy. saako uus valmentaja joukkueen takas voittojen tielle? :).
Ihan hyvä että vaihtoi valmentaja.. hyvä säyri :p

Lopettiko vanhavalmentaja vai erotettiinko ihan viileesti? Mielenkiintosta, kertoo paljon siitä kuinka aikasin tätä lajia aletaan pelata tosissaan ;)

merry X mas

T.I´ sanoi:
Lopettiko vanhavalmentaja vai erotettiinko ihan viileesti? Mielenkiintosta, kertoo paljon siitä kuinka aikasin tätä lajia aletaan pelata tosissaan ;)
itse lähti ja hommas toisen valmentajan tilalle.

Hou Houu

merry X mas sanoi:
itse lähti ja hommas toisen valmentajan tilalle.
Hyvä ettei jättäny asioit ihan puolitiehe, lähtee ilman ilmotusta olis sellanen perus reilu :)

norbo sanoi:
Final fouriin menee:
Lahti, EBT, Ura ja HoNsU

Ja honsu vie finaalin lahtea vastaan 97-80 ja Kuukkanen tekee 35 pojoa ja Luoma 25.

heh

Ja honsu vie finaalin lahtea vastaan 97-80 ja Kuukkanen tekee 35 pojoa ja Luoma 25.
[/quote]Taidat itse olla HonSulainen! ;) ;D

heh sanoi:
Taidat itse olla HonSulainen! ;) ;D

ikävä kyllä en ole :( taisi mennä sulla mönkään veikkaus nyt :D Mutta uskon honsun vievän koko sarjan, ei ehkä ihan puhtaalla pelillä, mutta ei yksi häviö mitään meinaa ku muilla on vähintään kaks :p

dunkmaster

Wäpä sanoi:
ikävä kyllä en ole :( taisi mennä sulla mönkään veikkaus nyt :D Mutta uskon honsun vievän koko sarjan, ei ehkä ihan puhtaalla pelillä, mutta ei yksi häviö mitään meinaa ku muilla on vähintään kaks :p

Kaveri on selvä Namikalainen, vaikka kohta väittää ettei ole : (). Ei usko omaan joukkueeseen. itse uskon finaaliin HonSu - Korikobrat tai Honsu - Ebt

EBT?

No kyllä kai finaalissa on HONSU ja KORIKOBRAT???? Miten EBT siihen nousee? Paljon on pelejä jäljellä, mutta silti...

näin!

Kun ajattelee tota final4 pelejä. Niin ne pelataan turnausmuodossa ja silloin korikobrat ja lrnmky ovat heikoilla, koska molemmat ovat muutamien pelaajien varassa ja heidän pitäisi jaksaa pelata 2-3peliä päivässä.
Ja tuskin pojat jaksaa juosto ku peliminuutteja tulee siellä luultavasti +35 ??

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.