Koripallo.com

B-pojat SM 2010 - 2011

vara viiginki

Vs: B-pojat SM 2010 - 2011

Luulen myös että vilpas joutuu toteamaan huimaa vastaan että pelkkä kolmostem viskely ei riitä..huimalle 15plussaa

livetys

vara viiginki sanoi:
Luulen myös että vilpas joutuu toteamaan huimaa vastaan että pelkkä kolmostem viskely ei riitä..huimalle 15plussaa

Ai b-poikien pelit on nykyään liveseurannassa.

Lahti todellakin ''yllätti'' Turun kovalla puolustuksella. Lahdelle 71-42

no niin taas

Onkos se nyt niin että tämän viikonlopun kierroksen jälkeen FF -joukkueet on selvillä, ja loppukausi pelataan vain kotiedusta...

no niin taas sanoi:
Onkos se nyt niin että tämän viikonlopun kierroksen jälkeen FF -joukkueet on selvillä, ja loppukausi pelataan vain kotiedusta...

aikalailla näin PAITSI jos nokia voittaa topon, on se vielä pudotuspelitaistelussa mukana

Uuutelias

Mitekä ura - vilpas ja topo -nokia peleissä on käynyt ?

Uuutelias sanoi:
Mitekä ura - vilpas ja topo -nokia peleissä on käynyt ?
Jos oikeesti olisit utelias niin katsoisit edes edellisen viestin ja tietäisit vastauksen Ura-Vilpas peliin.........

UUUtelias

Ankle Breaker sanoi:
Jos oikeesti olisit utelias niin katsoisit edes edellisen viestin ja tietäisit vastauksen Ura-Vilpas peliin.........
Sorry en huomannut

Topolta aika suvereeni esitys. Ja näköjään Niemistö oli kokoonpanossa pitkästä aikaa

XXXXX

Tiukka kierros luvassa viikonloppuna,veikkauksia miten peleissä käy ?

vieras_s

XXXXX sanoi:
URA:ssa kova pajaajapula. Pari kovaa junnua nostettu C1:stä (B2 joukkueen ohi), mutta Topo vienee selvästi.

XXXXX sanoi:

Nokia - Lahti : Kovalla puolustuksella ja joukkuepelillä lahti hakee yllätyspisteet nokialta 5p

Honka - Vilpas : Honkaa ei pysäytetä ainakaan tällä hetkellä, voitto hongalle 15p

Tunmky - Huima : paha sanoa taas turun kokoonpanosta mutta veikkaan turulle 6p

Puhu - Pyrintö : pyrintö nappaa kauden ensimmäisen (!) ,, ja samalla kauden viimeisen voittonsa 2p

Topo - Ura : Peli voi kääntyä kummalle vain, uskon topon voittoon 3p. Nokia-peli oli niin vakuuttava.

mos

vieras_s sanoi:
URA:ssa kova pajaajapula. Pari kovaa junnua nostettu C1:stä (B2 joukkueen ohi), mutta Topo vienee selvästi.

En silti sanoisi että topo voitta silti uralla on silti pelaajia jotka voivat ratkaista jos ura saa levypallot ni luulen tai olen varma että ura voittaa. uralle +5

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.