Kaikki kolme on U16 maajoukkueen runkopelaajia. Eli ei ihan puskista! Wappua joo...the only truth sanoi:trio jämsä, oja ja viita vei koko sarjaa, sorry vaan mut näin pääs käymäään, tulivat ihan puskist, kukaan koskaan heit ennen kuullu / nähny, juu juu eikun wappuja...
Jos Maxhunista puhutaan oot ihan oikees... Hän on kyllä tempperamenttinen valmentaja...... Kyl Maxhuni on mun leppari valmentaja .............. ;D ;D ;D ;DHesa sanoi:;D ;D ;D....
Hej hej ....nyt on viikko mennyt... Kun pelattiin viimeinen Play-off finaali peli, ja varmasti te kaikki olette rauhoittuneet ja palanneet vapun jälkeen. Mä en tiedä teistä, mutta yksi asia oli varma että JKS koko kauden aikana oli kova. Vaikka suurin osan oli puhunut että JKS oli kolmen pelaajan joukkue, mutta olin eri mieltä. Alatyppö tuli just kun joukkue oli tarvinnut, Ake-Pekka oli vireessä koko ajan, Luukkola oli ok, Takala yllätti koko joukkueen erityisesti viimeisessä pelissä Espoossa ja kaikki tästä porukasta hullu ja TEMPPERAMENTTINEN valmentaja Maxhuni (vaikka en itse välittänyt kaverin filosofiaa) näin hän teki ja hoiti asian mitä suurin osa valmentajista olisi pitänyt tehdä.
Hyvä JÄKS!!! ( seuralle, joukkueelle ja erityisesti Maxhuni valmentajalle)
Stemppiä ensi kaudelle A-poikien tasolle
P.S. Rehellisesti sanoen olen Hesasta eli Stadista ja en ole missään tekemisissä JKS:n kanssa.'
Hej Hej... ;D ;D ;D
Ei mikään tyypi. V aan joku lesooja. ;DNo mutta sanoi:sehän on "sellainen tyyppi", taputteleekin poikia pyllylle ...
Nyt meni kyllä aika metsään nämä sinun selittelysi. A: Honka ei ole yhden miehen joukkue ennemmin aloitusviisikkon joukkue siellä on lähes 4 muutakin joiden pistekeskiarvo on yli 5. eli ratkaisut jakaantuvat tasaisesti 5. B. Kyllä se Namika muutenkin pelejä voittaa. Niitä virheitä vain tulee jso puolustaa agressiivisesti. C.En ymmärrä mistä olet keksinyt tuon että Pyrintö ei osaa heittää hyvin. Sarjan tarkin 3p joukkue?mummo sanoi:Honka
Yksi pelaajan joukkue .. joka on (Naapi) ei kukaan muu tee koreja ku Naapi.......
NMKY
Tuomari joukkue .. Voitaa vain tuomarin avulla.........Ei Korisliiton tuomarit vaan NMKY valitut tuomarit...
Pyrintö
Joukkue joka ei osaa heitää hyvin. Vaan haluaa ajaa vain korille...
JKS
Peli henkinen joukkue ja ei lopeta peliä vaikka olisi -16 tappiolla. Vaan yritää loppuunasti .... Koska Maxhuni ei anna joukkueen lopettaa kesken...
ENSI VUONNA SITTEN UUDESTAAN URITTÄMÄÄN SM KUULASTA .. ;D 8] 8]
qaserty sanoi:Niin mitä nyt pitäisi katsoa tarkemmin?
En ymmärrä mistä tämänkin hait Pyrinöllä sarjan tarkin 2p heitto prosentti. Ja olen erimieltä kanssassi lähes kaikessamummo sanoi:PELIÄ.. En puhu 3p että Pyrintö on huono vaan 2p heitoista... Jos oot eripieltä niin kato tarkemmin PELIÄ...