Koripallo.com

B-pojat SM-sarja 08-09

perustelen

Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

Lahti ei ole pelannut riittävästi kovia otteluita, Raholalla niitä riittää. Eli mielestäni rutiini kovista peleistä puuttuu ja Raholan porukoista vuosien varrella on aina tarpeen tullen löytynyt uusi vaihde. Lahden pojat tulevat pelaamaan A-junnuissa mestikaa varmasti, jos vain pelimiehet jatkavat. B-junnu sarjat vain tuntuvat tulevan heille liian aikaisin.

lol

joo sori vaan mutta ei MaSu eikä varsinkaan RaPy pääse sarjaan ;D MaSun saisi hävitä vain kerran näille neljälle: Vilpas, EBT, Ura II ja Mesuca (ainakin Vilppaalta ja EBT:ltä tulee nokkiin. Huonolla tsäkällä myös Uralta ;D) ja en kyllä jaksa uskoa että Rapy voittais Lahden :p kyllä Lahtikin on kovia pelejä pelannut, esim Xylident-turnauksessa EHBT:n jälkeen EBT:tä, JKSää, HNMKYä ja Uraa vastaan. Kaikilta tuli tosin n. 12-25p takkiin.

Kep

Piti oikein puhelimella vastata. :) nyt tiedän sitten sinun mielipiteesi ja sinä minun. Viikonlopun jälkeen toinen meistä on viisaampi.

lol sanoi:
joo sori vaan mutta ei MaSu eikä varsinkaan RaPy pääse sarjaan ;D MaSun saisi hävitä vain kerran näille neljälle: Vilpas, EBT, Ura II ja Mesuca (ainakin Vilppaalta ja EBT:ltä tulee nokkiin. Huonolla tsäkällä myös Uralta ;D) ja en kyllä jaksa uskoa että Rapy voittais Lahden :p kyllä Lahtikin on kovia pelejä pelannut, esim Xylident-turnauksessa EHBT:n jälkeen EBT:tä, JKSää, HNMKYä ja Uraa vastaan. Kaikilta tuli tosin n. 12-25p takkiin.

MaSulla tulee olemaan erittäin tiukkaa, jos SM:ään asti pääsisi. Vilpas on aivan liian kova pala purtavaksi, mutta hyvällä tuurilla ja onnistuneella pelitavalla saattaa olla yllätettävissiä EBT.Ei käy kuitenkaan kiistäminen, etteikö EBT lähtisi otteluun jonkinlaisena ennakkosuosikkina. Ura 2 en ole kuullut kovin paljoa, joten en lähde kommentoimaan kyseistä peliä. Rapyä en lähtisi laittamaan liigaan, koska joukkueella ei yksinkertaisesti riitä pelaajamateriaali. Kyllä Ura ja Lahti ovat kovempia joukkueita. Mutta kuka tietää, mitä voi tapahtua. Jännittävä viikonloppu varmasti tulossa. Itse toivoisin jonkun joukkueen yllättävän täydellisesti ja pääsevän SM-sarjaan, sekä jonkun floppaavan ja joutuvan divariin.

jujuu

Itse toivoisin jonkun joukkueen yllättävän täydellisesti ja pääsevän SM-sarjaan, sekä jonkun floppaavan ja joutuvan divariin.

olisiko mesucassa ainesta yllättäjäksi? itse en kyllä usko siihen mutta toisaalta ei kukaan uskonut mesucan pääsevän edes toiselle karsinta kierrokselle?en tiedä saas nähdä sitten viikonlopun jälkeen ;)

asdf

jujuu sanoi:
Itse toivoisin jonkun joukkueen yllättävän täydellisesti ja pääsevän SM-sarjaan, sekä jonkun floppaavan ja joutuvan divariin.

olisiko mesucassa ainesta yllättäjäksi? itse en kyllä usko siihen mutta toisaalta ei kukaan uskonut mesucan pääsevän edes toiselle karsinta kierrokselle?en tiedä saas nähdä sitten viikonlopun jälkeen ;)

Ihan turha toivo, Mesuca ei pääse ees divariin.. :S

asddf

Viime hetken loukkaantuneet ja joukkueiden tämänhetkinen kunto?? ;)

tuloksista

Tulokset tulevat koris.nettiin heti, kun ottelupaikalta ne tekstiviestinä lähetetään. Järjestelmä päivittää niitä varmaan jollain 0.5-1h viiveellä nettiin.

reino

jujuu sanoi:

mesucalla oli helppo lohko..

Korbat

Kobrat voitti eka pelis KTP:n 86 - 49. Seppälä 56p...

salo

asdf sanoi:
Ihan turha toivo, Mesuca ei pääse ees divariin.. :S

se nähdään pelien jälkeen. itse uskon että mesuca pääsee divariin!

Setämies

salo sanoi:
se nähdään pelien jälkeen. itse uskon että mesuca pääsee divariin!
Vilpas voitti juuri mesucan 103-74. Puoliajalla eroa oli kuulemma alle 10 pinnaa vilppaan hyväksi... Eli mahiksia divariin varmaan on.. ???

kaakkoinen

KoHo yllätti jo Tarmon. Tosin Tarmo ei ole ennenkään voittanut Hokkia tai Kouvoja erikseenkään ( harjoituspeleissä). Eli ei tod. mikään yllätys tämä tulos.

wa

ainakin lahti voittanut molemmat ottelunsa, siis Ronmky ja Topo-94 niukasti

järvenpäästä

JKS - PuHu-B 86 - 49
Korikobrat - KTP 94 86 - 49
HoNsU - JKS 64 - 76

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.