Koripallo.com

B-pojat SM-sarja 08-09

.

Vs: B-pojat SM-sarja 08-09

hk sanoi:
hnmky otti näköjään pisteen voiton vilppaalta :eek:
tais olla katsomisen arvoinen matsi?
Vähä kaivan nyt, mut oli kyl hyvä matsi kattoo. Vilppaal kävi kyllä vähän "huono tuuri" lopussa.

kierros

Näin ;)

Pantterit - Tampereen Pyrintö -20
HoNsU Jyväskylä - Ura Basket +5
Espoo Basket Team - Salon Vilpas -20
Helsingin NMKY - Namika Lahti +25
Tapiolan Honka - Järvenpään Koripalloseura +10

jeah...

. sanoi:
Vähä kaivan nyt, mut oli kyl hyvä matsi kattoo. Vilppaal kävi kyllä vähän "huono tuuri" lopussa.
Huono tuuri? Kerros lisää, olin nimittäin itsekki paikalla eikä se kyllä huonoon tuuriin ratkennut... Ainaha onnea on messis, mut hei, kyl namika oli parempi ;)

juuh..

kierros sanoi:
Näin ;)

Muuten oikein, mutta sanoisin että Ura vie Honsua n. + 18 ;D

Umpikela

kierros sanoi:
Näin ;)

Pyrinnolle vähän yli 10 pistettä.
Hyvällä/normaalilla pelillä Ura mutta, toisaalta HoNsU saattaa yllättä.
Vilpas voittaa helpohkosti, tulos riippuu peluutuksesta
Helsinki voittaa sarjan yhden heikoimmista joukkoeista runsaasti.
Jännittävä peli tulee varmasti, kotikenttäetu hongalle. Honka vie 8 pongoa.(Ei sitten tiedä koskaan mitä käy kun on JKS vastassa)

:) :) ;)Jännittävä peli tulee varmasti, kotikenttäetu hongalle. Honka vie 8 pongoa.(Ei sitten tiedä koskaan mitä käy kun on JKS vastassa.......................

AIVAAAANNNN OIKEEEEEEEEEEEEE
umpikelaaaaaaaaaaaaaaaaa ;D ;D ;D

dfs

jeah... sanoi:
Huono tuuri? Kerros lisää, olin nimittäin itsekki paikalla eikä se kyllä huonoon tuuriin ratkennut... Ainaha onnea on messis, mut hei, kyl namika oli parempi ;)
Sitä vaan, että pallo ei Vilppaalle pomppinut lopussa, mutta HNMKY pelas ihan hyvin.

HoNsUn ja Uran matsissa vaatimattomat 5215 katsojaa...

tuloksia

Tapiolan Honka 66:69 Järvenpään Koripalloseura

Helsingin NMKY 75:61 Namika Lahti

Espoo Basket Team 52:70 Salon Vilpas

HoNsU Jyväskylä 68:77 Ura Basket

Pantterit 78:87 Tampereen Pyrintö

hk

tuloksia sanoi:

Helsingin NMKY 75:61 Namika Lahti

Espoo Basket Team 52:70 Salon Vilpas

HoNsU Jyväskylä 68:77 Ura Basket

Pantterit 78:87 Tampereen Pyrintö

lahti pysyi pitkään kymmenen pinnan takaa-ajossa, vikassa erässä "stadi" ;D repäisi vähän kaulaa ajoittain 20 pinnaa, loppui siis nelsentoista pistettä helsinkiin.
hnmkyllä dahlström ja laakkonen sivussa?

tapiolasta

tuloksia sanoi:

Tapiolassa oli suuren urheilujuhlan tuntua, kun JKS tuli 18pts takaa voittoon.
Plus vielä pelasivat ilman Ojaa, Hongalla taisi olla kaikki rosterissa(?).

;D ;D.....Veikkaajat missä te olette nyt...En ollut paikan päällä, mutta puhelimen kautta sain tiedoksi että JKS hoiti homman erinomaisesti,niistä kolmesta kovasta pelaajasta yksi oli poissa. Oja. Eikö niin.. Siltikin JKS taisteli 40 minuuttia eli loppuun asti..niinkuin koripallo kestää. Eli kun olin kertonut aikaisemmin siellä oli Järvinen, Aki, Takala, ja erinomaisia kaksikko Väinölä ja Luukkola, ketkä hoitivat asiansa siellä missä HONKA oli heikko eli levypalloissa, vaikka 2 ja 3 erän alku ei näyttänyt hyvältä, mutta niin kuin sanoin peli pelataan 40 minuuttia.. Kova kaksikko Jämsä pää kesti ja Viitta pelasi juuri kuin joukkue. (Tilasto näkyy koris.netissä..) Olen todella pahoillani että en ollut paikan päällä. mutta kannattaa oikeasti seurata JKS:n pelejä.
P.S. ai niin unohdin sanoa yhden jutun noille veikkajille että tilanne loppui

Honka 66:69 JKS
Arivederchi ragaziiiiiiiiiiiiiii :eek: :eek: 8) 8) ;D ;D ;D

Firenza sanoi:
;D ;D.....Veikkaajat missä te olette nyt...En ollut paikan päällä, mutta puhelimen kautta sain tiedoksi että JKS hoiti homman erinomaisesti,niistä kolmesta kovasta pelaajasta yksi oli poissa. Oja. Eikö niin.. Siltikin JKS taisteli 40 minuuttia eli loppuun asti..niinkuin koripallo kestää. Eli kun olin kertonut aikaisemmin siellä oli Järvinen, Aki, Takala, ja erinomaisia kaksikko Väinölä ja Luukkola, ketkä hoitivat asiansa siellä missä HONKA oli heikko eli levypalloissa, vaikka 2 ja 3 erän alku ei näyttänyt hyvältä, mutta niin kuin sanoin peli pelataan 40 minuuttia.. Kova kaksikko Jämsä pää kesti ja Viitta pelasi juuri kuin joukkue. (Tilasto näkyy koris.netissä..) Olen todella pahoillani että en ollut paikan päällä. mutta kannattaa oikeasti seurata JKS:n pelejä.

Mites sitte jos peli menee jatkoajalle?

Firenza sanoi:

Ja näin asiallisesti kerrotaan pelitapahtumia, vaikka ei edes paikan päälle päästy? Onhan se kiva hypettää hyvää ja voittanutta joukkuetta, mutta JOKU taso näihin teksteihin nyt kuitenkin:D Ja onnittelut kovasta suorituksesta jkslle. Tälläkertaa Honka ei vain kestänyt loppuun asti.

Firenza sanoi:
;D ;D.....Veikkaajat missä te olette nyt...
Missäs itse olit kun näitä matsien tuloksia veikkailtiin? Hyvähän se näin jälkeenpäin muille tulla ilkkumaan kun itse ei edes uskaltanut sanoa omaa mielipidettään ennen kuin se oikeaksi varmistui. Jälkiviisaus on tyhmin viisaus vaikka sinun mielestäsi varmaankin paras.

P.S. Odotankin innolla sinulta veikkauksia ensi viikon otteluista, jotta voimme kaikki jo etukäteen kuulla sinun totuusesi niistä peleistä. Eipähän meikäläisen tarvitse paikan päälle vääntäytyä kun voi jo täällä sinulta lukea miten matseissa tulee käymään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.