no..
Vs: B-pojat SM-sarja 08-09
Niin no ehkä villeimmissä fantasioissasi..
Niin no ehkä villeimmissä fantasioissasi..
Vähä kaivan nyt, mut oli kyl hyvä matsi kattoo. Vilppaal kävi kyllä vähän "huono tuuri" lopussa.hk sanoi:hnmky otti näköjään pisteen voiton vilppaalta
tais olla katsomisen arvoinen matsi?
Huono tuuri? Kerros lisää, olin nimittäin itsekki paikalla eikä se kyllä huonoon tuuriin ratkennut... Ainaha onnea on messis, mut hei, kyl namika oli parempi. sanoi:Vähä kaivan nyt, mut oli kyl hyvä matsi kattoo. Vilppaal kävi kyllä vähän "huono tuuri" lopussa.
kierros sanoi:Näin
Pantterit - Tampereen Pyrintö -20
HoNsU Jyväskylä - Ura Basket +5
Espoo Basket Team - Salon Vilpas -20
Helsingin NMKY - Namika Lahti +25
Tapiolan Honka - Järvenpään Koripalloseura +10
kierros sanoi:Näin
Pantterit - Tampereen Pyrintö -20
HoNsU Jyväskylä - Ura Basket +5
Espoo Basket Team - Salon Vilpas -20
Helsingin NMKY - Namika Lahti +25
Tapiolan Honka - Järvenpään Koripalloseura +10
Sitä vaan, että pallo ei Vilppaalle pomppinut lopussa, mutta HNMKY pelas ihan hyvin.jeah... sanoi:Huono tuuri? Kerros lisää, olin nimittäin itsekki paikalla eikä se kyllä huonoon tuuriin ratkennut... Ainaha onnea on messis, mut hei, kyl namika oli parempi
tuloksia sanoi:Tapiolan Honka 66:69 Järvenpään Koripalloseura
Helsingin NMKY 75:61 Namika Lahti
Espoo Basket Team 52:70 Salon Vilpas
HoNsU Jyväskylä 68:77 Ura Basket
Pantterit 78:87 Tampereen Pyrintö
injury-listallahk sanoi:hnmkyllä dahlström ja laakkonen sivussa?
tuloksia sanoi:Tapiolan Honka 66:69 Järvenpään Koripalloseura
Mites sitte jos peli menee jatkoajalle?Firenza sanoi:;D ;D.....Veikkaajat missä te olette nyt...En ollut paikan päällä, mutta puhelimen kautta sain tiedoksi että JKS hoiti homman erinomaisesti,niistä kolmesta kovasta pelaajasta yksi oli poissa. Oja. Eikö niin.. Siltikin JKS taisteli 40 minuuttia eli loppuun asti..niinkuin koripallo kestää. Eli kun olin kertonut aikaisemmin siellä oli Järvinen, Aki, Takala, ja erinomaisia kaksikko Väinölä ja Luukkola, ketkä hoitivat asiansa siellä missä HONKA oli heikko eli levypalloissa, vaikka 2 ja 3 erän alku ei näyttänyt hyvältä, mutta niin kuin sanoin peli pelataan 40 minuuttia.. Kova kaksikko Jämsä pää kesti ja Viitta pelasi juuri kuin joukkue. (Tilasto näkyy koris.netissä..) Olen todella pahoillani että en ollut paikan päällä. mutta kannattaa oikeasti seurata JKS:n pelejä.
P.S. ai niin unohdin sanoa yhden jutun noille veikkajille että tilanne loppui
Honka 66:69 JKS
Arivederchi ragaziiiiiiiiiiiiiii 8) 8) ;D ;D ;D
Firenza sanoi:;D ;D.....Veikkaajat missä te olette nyt...En ollut paikan päällä, mutta puhelimen kautta sain tiedoksi että JKS hoiti homman erinomaisesti,niistä kolmesta kovasta pelaajasta yksi oli poissa. Oja. Eikö niin.. Siltikin JKS taisteli 40 minuuttia eli loppuun asti..niinkuin koripallo kestää. Eli kun olin kertonut aikaisemmin siellä oli Järvinen, Aki, Takala, ja erinomaisia kaksikko Väinölä ja Luukkola, ketkä hoitivat asiansa siellä missä HONKA oli heikko eli levypalloissa, vaikka 2 ja 3 erän alku ei näyttänyt hyvältä, mutta niin kuin sanoin peli pelataan 40 minuuttia.. Kova kaksikko Jämsä pää kesti ja Viitta pelasi juuri kuin joukkue. (Tilasto näkyy koris.netissä..) Olen todella pahoillani että en ollut paikan päällä. mutta kannattaa oikeasti seurata JKS:n pelejä.
P.S. ai niin unohdin sanoa yhden jutun noille veikkajille että tilanne loppui
Honka 66:69 JKS
Arivederchi ragaziiiiiiiiiiiiiii 8) 8) ;D ;D ;D
Missäs itse olit kun näitä matsien tuloksia veikkailtiin? Hyvähän se näin jälkeenpäin muille tulla ilkkumaan kun itse ei edes uskaltanut sanoa omaa mielipidettään ennen kuin se oikeaksi varmistui. Jälkiviisaus on tyhmin viisaus vaikka sinun mielestäsi varmaankin paras.Firenza sanoi:;D ;D.....Veikkaajat missä te olette nyt...