Koripallo.com

B-Pojat SM-Sarja 2007-2008

Status
Viestiketju on suljettu.

njaaaa...

Vs: B-Pojat SM-Sarja 2007-2008

oisko? sanoi:
kumpikaan ei saa mitallia... 1puhu 2honka 3masu 4rapy 5pyrintö 6topo ?

iha ok mutta minun mielipiteeni on tämä:

1. honka 2. rapy 3. puhu 4. topo 5. pyrintö 6. masu ?

juuh-

njaaaa... sanoi:

ei rapy oo niin korkeella... vaihtaa masun kaa paikkaa ;P

sanokaa

hongan pelaajat jotka voivat ratkaista tilanteessa kun tilanteessa?

Topoon

Pellet!!! sanoi:
Jos laajalla materiaalilla tarkoitetaan tasaista materiaalia niin silloinhan masulla on "laajin materiaali". kaikki tasasenpaskoja! Sama juttu näillä kehän ulkopuolisilla joukkueilla. puhulla on ainoa joukkue jolta löytyy ratkaisu voimaa vielä avauksen ulkopuolelta, mutta epätasaisuus on puhun suurin heikkous. Eikä puhulta löydy avauksesta yhtä kovia pelaajia kuin hongalta ja topolta. Final Foureissa Honka kaataa Puhun välierissä ja Topo Masun jonka jälkeen Puhu voittaa pronssia. Finaalissa Topo kaatuu siihen että vain neljä pelaajaa tekee pisteitä kun Hongalta löytyy ainakin yksi enemmän. (Topolla : Joel Heinikoski, Markus Saaristo, Konsta Huovinen ja Zach Eerikinharju. Hongalta:Viltsu Kopio, Kilian Cato, Robin Nordman, Tomi Martas ja Tuukka kallio) Tietysti loukkaantumiset voivat muuttaa asiaa merkittävästi.

kuulemma tulossa lisää vahvistuksia?

Haloo!

njaaaa... sanoi:

miks helvetis tota pyrintöö tungetaa tänne listoille??

onko näin?

Topoon sanoi:
kuulemma tulossa lisää vahvistuksia?

Honkaan ei ainakaan oo tulos vahvistuksii mut topoon ,puhuun ja masuun on kuulemma tulos porukkaa.

varmaa on että

että näin! sanoi:
minä uskon kyllä että molemmilla on mitali tavoitteena. Ja se on minun mielestäni aivan varmaa että jompikumpi joko rapy tai pyrintö saa mitalin mutta omasta mielestäni näistä kahdesta rapy on kyllä kovempi.

ei tipu landelle mitaleita. Prikat jää pääkaupunkiseudulle.

hmm..

seppopeppu sanoi:
onko näin? :eek:

Ai Mikko Jämsä lähti hongasta topoon? Isoveli on siellä niin siinä varmaan syy, mutta silti aika yllättävä ratkaisu, kun topon 93 pojat on aika heikkoja ja hongan taas hyviä!

WTF

hmm.. sanoi:
Ai Mikko Jämsä lähti hongasta topoon? Isoveli on siellä niin siinä varmaan syy, mutta silti aika yllättävä ratkaisu, kun topon 93 pojat on aika heikkoja ja hongan taas hyviä!
No, kaveri näyttää hyppivän joukkueesta toiseen menestyksen perässä. HyPolla ei viime kaudella ollut oikein saumoja mihinkään, joten loikkasi Honkaan, joka ei tosin saavuttanut mitään merkittävää päättyneellä kaudella. Isossa seurassa tosin pääsi sen verran näkymään, että valittiin mj-rinkiin. Nyt sit menossa ToPoon, jossa 92:set jopa suurin mestariehdokas ensi kauden BP-SM-sarjassa. Vuoden päästä Jämsä löytyykin sitten varmaankin Salon Vilppaan rosterista... Ihme touhua ::)

ihquuu

hmm.. sanoi:

Jämsä menee topon 92 ei 93, eihän siinä olisi ollut mitään järkeä lähteä selvästi paremmasta joukkuuesta huonompaan.

hihi

ihquuu sanoi:
Jämsä menee topon 92 ei 93, eihän siinä olisi ollut mitään järkeä lähteä selvästi paremmasta joukkuuesta huonompaan.

topo parka:D

hajoo?

hajooko pantterit92 ku niilt lähtee ainakin kalle holmberg puhuun? voi onko ne vaan huhuja??

Status
Viestiketju on suljettu.