NO
Vs: B-Pojat SM-Sarja 2007-2008
.... ei olla!huoh sanoi:Oletteko muuten ihmetelleet miksi Otto Michelseen ei ole MJ ??
.... ei olla!huoh sanoi:Oletteko muuten ihmetelleet miksi Otto Michelseen ei ole MJ ??
ei olla eikä tulla ihmetteleekkää ellei otteet parane huomattavast... kylhä se osaa heittää juu mut 4/20 kolkit ei oo mitenkää vakuuttavaa ja suomest löytyy paljo parempiiki pelaajii ku michelseenhuoh sanoi:Oletteko muuten ihmetelleet miksi Otto Michelseen ei ole MJ ??
huoh sanoi:Oletteko muuten ihmetelleet miksi Otto Michelseen ei ole MJ ??
moda sanoi:Kuules Otto, pitää olla tarpeeksi hyvä ja kehityskelpoinen.
Heinosen Oskukaan ei meinannut mahtua rinkiin.
Mun mielestä ei kyllä kuulu. se ei osaa kun heittää, ja siihenkin se tarvii hyvän päivän.moda sanoi:Leikki leikkinä.
Kyllä Ottokin maajoukkueeseen kuuluisi. myönnän.
fajigv akvgabjk sg sanoi:Mun mielestä ei kyllä kuulu. se ei osaa kun heittää, ja siihenkin se tarvii hyvän päivän.
ei olla sanoi:ei olla eikä tulla ihmetteleekkää ellei otteet parane huomattavast... kylhä se osaa heittää juu mut 4/20 kolkit ei oo mitenkää vakuuttavaa ja suomest löytyy paljo parempiiki pelaajii ku michelseen
Voi olla kovin heittäjä , mutta heittoprosentin ja levypallomäärän perusteella monta pelaajaa on vielä edellä...huono päivä sanoi:huonoja päiviä on kaikilla pelaajilla niin viltsulla ja muillakin mutta minun mielestä otto on kovin heittäjä mutta se on minun mielipiteeni
moda sanoi:Leikki leikkinä.
Kyllä Ottokin maajoukkueeseen kuuluisi. myönnän.
aaha sanoi:Juuh otto älä luule liikaa ittestäs vaik onki siistii kehuu itteään nimettömänä
Otto on oiva heittäjä, mutta kyllähän tilastot kertovat karusti, että 3 pinnan heittäjiä on B-pojissa parempiakin. 2 pinnan heittäjiä on parempia sitten noin 100. Se että 2/3 osaa heittoyrityksistä tulee viivan takaa ei tee hyväksi, vaan se kuinka moni niistä menee sisään.huono päivä sanoi:huonoja päiviä on kaikilla pelaajilla niin viltsulla ja muillakin mutta minun mielestä otto on kovin heittäjä mutta se on minun mielipiteeni
STAT sanoi:Honka vei Rapya 20 pinnaa, mutta mites tää Pyrinnön 10 pisteen voitto keravasta?? :-X olikos joku kumipallo käytössä?
Kerava oli hyvä: aktiivista, voimakasta ja tehokasta peliä. Pyrinnön laajempi materiaali ja S. Liljebergin huippuheittopeli (28/10 lev) lopulta toi voiton viime hetken takelteluista huolimatta.STAT sanoi:Honka vei Rapya 20 pinnaa, mutta mites tää Pyrinnön 10 pisteen voitto keravasta?? :-X olikos joku kumipallo käytössä?
Go Kerava Go sanoi:Kerava oli hyvä: aktiivista, voimakasta ja tehokasta peliä. Pyrinnön laajempi materiaali ja S. Liljebergin huippuheittopeli (28/10 lev) lopulta toi voiton viime hetken takelteluista huolimatta.
Kiitos tän halusinkin kuulla.Peter Grant sanoi:Pyrintö puolusti ylimielisesti, huolimattomasti, huonolla asenteella. Hyvin kuvaavaa että että Kerava teki 79 pistettä vaikka keskiarvo on jossain 50 p tietämillä.
Pyrinnön hyökkäys vaan on niin kovaa että vaikka Keravan kokopelin paikka toimi kohtuullisen hyvin, se toimi vain kohtuullisen hyvin. Keravakin tyytyi pelaamaan vaan pienestä tappiosta. Pyrintö teki silti 89 p ja 14 kolmosta.
Liljeberg oli timantin kova. Ehkä asenteeseen vaikutti viime viikonlopun poissaolo. Muitten asenne ihan hanurista.
Alkeellisia virheitä omassa päässä toistuvasti. Vaikea kevät tampereella jos tyytyvät siihen että paikka pleijareissa on jo selvä.