Vs: B-Pojat SM-Sarja 2007-2008
Osallistun tähän keskusteluun vain tämän yhden kommentoinnin verran.
Myönnän, että käytökseni ei ollut parhaimmasta päästä todellakaan enkä halua puolustella sanojani mitenkään
ihmeemmin. Tapanani on tosin seistä tekojeni ja sanojeni takana. Aina. Niin nytkin.
Olin jo hetkeä aikaisemmin ITSE päättänyt lähteä ulos rauhoittumaan, en siis kenenkään käskystä. Eräs tampe-
relaisisä huusi minulle erittäin kettumaiseen tyyliin;mikäs äijä sä kuvittelet olevas.Siihen vastasin ulos mennessäni:semmonen, jolle käy anything,anywhere and anytime. Ei siis suoranaista väkivallalla uhkailua, ainakaan kielitston mukaan. Mutta siitähän yllättäen kukaan ei puhu mitään, mitä tapahtui tuota lausetta ennen.
Eikä siitä sen enempää. Lisäksi kiistän totaalisesti sen, jonka myös sain niskoilleni;en kertaakaan huutanut sen enempää tuomareille kuin varsinkaan pelaajille yhtään törkeyksiä. En ota sellaisesta syytä niskoilleni keneltäkään, jota en ole tehnyt/sanonut. Siihen ei keneltäkään löydy riittävästi ns natsoja.Ja tuon episodin jälkeen kukaan tuskin voi moittia käytöstäni, sitä ennen toki voi.Sitä en kiistä.Edelleen myönnän käytökseni olleen väärää. Pyydän kaikilta osapuolilta sitä anteeksi, en niitä asioita/sanoja, joita suuhuni on laitettu(tuomarien/pelaajien törkeä nimittely)