haloo
Vs: B-tytöt 1.divisioona 07-08 Eteläinen alue
ihan puolueeton kysymys
MIKSI honka lähti omaan tasoon verrattuna pilipalisarjaan KOKO sm-sarjajengillään? (ei syystöksiä, pelkkä kysymys, mitä ihmeen järkeä?)
eikö ole missään säännössä mitenkään kielletty tasan saman joukkueen peluutusta helpommassa sarjassa?
ihan suoraan vaan
mitä ihmeen ideaa hongalla on peluuttaa ylivoimaista jengiä sarjassa? voittamisen ilosta?
mitä siitä pitäisi sitten sanoa jos ei närää? olisko tapiola ottanut hymyssä suin wartin tai kapojen sm-sarjajoukkueet tällaiseen sarjaan?
eikö ole ihan loogista, että useimmat eivät tykkää hyvää tai näe järkeä koko touhussa?
nyt ei ole kysymys siitä 'mitä kapo sallii' ja mitä ei vaan vaan siitä onko todella hongan toiminta täysin hyväksyttävää tai kehuttavaa
ja minäkin voin todeta että olen KaPosta.
Espoosta sanoi:Voisikohan KaPo omassa kauden päättäjäistilaisuudessaan keskustella ja päättää siitä minkälaisella kokoonpanolla ja missä sarjassa Honka saa ensi vuonna pelata ? Näinollen Hongan olisi huomattavasti helpompi lähteä ensi kauteen kun jo edeltäkäsin tiedettäisiin mitä KaPo sallii ja mitä ei. Samassa yhteydessä KaPo voisi myös käydä läpi muita epäkohtia liiton sarjamääräyksissä ja tiedottaa niistä muita.
Näin ei tarvitsisi KaPo:n vanhempien ja valmentajan haaskata niin paljon happea matseissa vaan voisivat keskittyä omiensa kannustamiseen vastustajan mollaamisen sijan !
JA KYLLÄ, OLEN HONKALAINEN !
ihan puolueeton kysymys
MIKSI honka lähti omaan tasoon verrattuna pilipalisarjaan KOKO sm-sarjajengillään? (ei syystöksiä, pelkkä kysymys, mitä ihmeen järkeä?)
eikö ole missään säännössä mitenkään kielletty tasan saman joukkueen peluutusta helpommassa sarjassa?
ihan suoraan vaan
mitä ihmeen ideaa hongalla on peluuttaa ylivoimaista jengiä sarjassa? voittamisen ilosta?
mitä siitä pitäisi sitten sanoa jos ei närää? olisko tapiola ottanut hymyssä suin wartin tai kapojen sm-sarjajoukkueet tällaiseen sarjaan?
eikö ole ihan loogista, että useimmat eivät tykkää hyvää tai näe järkeä koko touhussa?
nyt ei ole kysymys siitä 'mitä kapo sallii' ja mitä ei vaan vaan siitä onko todella hongan toiminta täysin hyväksyttävää tai kehuttavaa
ja minäkin voin todeta että olen KaPosta.