Koripallo.com

B-tytöt 2.divisioona 07-08 Eteläinen alue

;)))

Vs: B-tytöt 2.divisioona 07-08 Eteläinen alue

Mitä luulette, kumpikohan voittaa tänää, ToPoLa vai HNMKY ?
Minusta tuntuu, että tänään ToPoLa ottaa voiton .
viimeksi HNMKY voitti vain 14p...

topola voitti en muista ihan tarkalleen pisteilä mutta noin 40-50 pistettä :D

aika!!

numerot sanoi:
niin niin, mutta jos ei ollenkaan tiedä mitään pelaajia, tajutkaa nyt...

JA aiheen vaihto, eli miten käy.

La 17.11.2007 WB - Lepy Vartiokylän yläaste 14.45 Wb voittaa pari pinnaa
Su 18.11.2007 Lepy - ToPoLa Wildcats Karakallion koulu 15:00 LePy vie

pelin alkamis aika muuttunut 13.45 eikä 14.45!!!!

wb-lepy

Wb hävisi LePy:lle n.20 pinnaa.

Wartti oli vähän sekaisin kun oma valmentaja ei päässyt peliin. Wartti pelasi yksinkertaisesti huonosti, varsinkin puolustuksessa he olisivat voineet sulkea enemmän, kun LePy:llä näitä pidempiä pelaajia oli enemmän. LePy on tasaisen vahva, mutta suurin osa koreista syntyi korin alta, eli WB:ltä huono puolustus. WB olisi voinut voittaa esim. 10 pinnalla jota ennustettiinkin, mutta olisi pitänyt pelata paljon paremmin. Mutta Wartti onkin siirtymässä kevääksi 1. divariin, ainakin niin heidän sivuillaan lukee.

Erottuiko teidän mielestä ketään yksilöpelaajia? Hyviä ratkaisuja?

jep

wb-lepy sanoi:
Wb hävisi LePy:lle n.20 pinnaa.

Wartti oli vähän sekaisin kun oma valmentaja ei päässyt peliin. Wartti pelasi yksinkertaisesti huonosti, varsinkin puolustuksessa he olisivat voineet sulkea enemmän, kun LePy:llä näitä pidempiä pelaajia oli enemmän. LePy on tasaisen vahva, mutta suurin osa koreista syntyi korin alta, eli WB:ltä huono puolustus. WB olisi voinut voittaa esim. 10 pinnalla jota ennustettiinkin, mutta olisi pitänyt pelata paljon paremmin. Mutta Wartti onkin siirtymässä kevääksi 1. divariin, ainakin niin heidän sivuillaan lukee.

Erottuiko teidän mielestä ketään yksilöpelaajia? Hyviä ratkaisuja?

Tuo wartin valmentajan puuttuminen oli iso juttu. Peli olisi ollut ihan voitettavissa wb:n kannalta jos valmentaja olisi ollut paikalla.

Niinpä, mutta se ei ole kyllä ole mikään iso syy, siis minun mielestä. Wartti vain pelasi huonosti, ei kaikkea voi pistää valmentajan syyksi. Ja onhan wartilla peli vielä lepyä vastaan, mahiksia on vielä :)

varpunen

viikonlopun pelit;
lauantai:
Pantterit-ToPoLa pentterit voittaa +20 pinnaa
LoU motion- WB wartti on saanut itsensä kerättyä viime viikonlopun tappiosta ja voitaa n15 pinnaa
sunnuntai
LePy-HNMKY 2 lepylle helppo peli, voittavat n. 30-35 pistettä

comments? :)

noreason

niip sanoi:
Niinpä, mutta se ei ole kyllä ole mikään iso syy, siis minun mielestä. Wartti vain pelasi huonosti, ei kaikkea voi pistää valmentajan syyksi. Ja onhan wartilla peli vielä lepyä vastaan, mahiksia on vielä :)

joo eihän tässä edes valmentajaa syytetty, ajateltiin vaan, että jos oma valmentaja olisi ollut niin peli olisi ehkä ollut enemmän kasassa. onhan se sijaisvalmentajan vaikea tietää pelipaikoista ja muuta. ja sitten olen samaa mieltä varpusen kanssa, että noin noissa peleissä varmaan tulee käymään joo.

Lou Motion - WB on siirretty sunnuntaille, klo 12.00 lohjalla :)

TYTTÖ 92

varpunen sanoi:
viikonlopun pelit;
lauantai:
Pantterit-ToPoLa pentterit voittaa +20 pinnaa
LoU motion- WB wartti on saanut itsensä kerättyä viime viikonlopun tappiosta ja voitaa n15 pinnaa
sunnuntai
LePy-HNMKY 2 lepylle helppo peli, voittavat n. 30-35 pistettä

comments? :)

Topola voitti jotain 10 pinnaa en muista tarkalleen. :) Vielä tokan erän jälkeen pantterit johti topolaa kuulemma 14 pistettä , mutta sit tokal puoliajal topola kiri ja voitti sen n-10 pinnaa.

ei ymmärrä

onko tossa Pantterit-ToPoLa pelissä tapahtunut jotain kun paikalla ollleilta kuulin, että on yritetty järjestää uusinta ottellua yms. ??? =S :eek: ???

koristyttö

ei ymmärrä sanoi:
onko tossa Pantterit-ToPoLa pelissä tapahtunut jotain kun paikalla ollleilta kuulin, että on yritetty järjestää uusinta ottellua yms. ??? =S :eek: ???

TÄH??

kummastunut

ei ymmärrä sanoi:

mistä tollasta kuulit? ei siellä ainakaan 2 erän jälkeen mitään käynyt, mutta ensimmäistä erää en kyllä nähnyt.

wb-lou

Wb voitti LoU:n 65-38 eli 27 pistettä niinkuin viime kohtaamisessankin. Lou pelasi paikkaa, mutta se ei oikein onnistunut koska WB sitten pääsi heistä välillä helposti ohi. Hyvä peli oli ja wb voitti aivan odotutestukin.

niinku

wb-lou sanoi:
Wb voitti LoU:n 65-38 eli 27 pistettä niinkuin viime kohtaamisessankin. Lou pelasi paikkaa, mutta se ei oikein onnistunut koska WB sitten pääsi heistä välillä helposti ohi. Hyvä peli oli ja wb voitti aivan odotutestukin.

joo, kyllä wartti oli iha selvästi parempi tässä pelissä. Mutta wartti on liikkaa yhen pelaajan varassa (wartin numero #7 teki LoU pelissä reilut 35 pistettä). Taisi pelata lähes koko pelin. Eikö tyttöjen 2.divarissa ole kuitenkin vielä se menttaliteetti että kaikki pelaa?? Ainakin yleisimissä joukkueissa on näin. :-X :-\ En halua nyt tässä yhtään aliarvostaa ko. #7 pelaamista, vaan kohdistan kritiikkini enemmän valmentajiin yms. ???

samoja linjoja

niinku sanoi:
joo, kyllä wartti oli iha selvästi parempi tässä pelissä. Mutta wartti on liikkaa yhen pelaajan varassa (wartin numero #7 teki LoU pelissä reilut 35 pistettä). Taisi pelata lähes koko pelin. Eikö tyttöjen 2.divarissa ole kuitenkin vielä se menttaliteetti että kaikki pelaa?? Ainakin yleisimissä joukkueissa on näin. :-X :-\ En halua nyt tässä yhtään aliarvostaa ko. #7 pelaamista, vaan kohdistan kritiikkini enemmän valmentajiin yms. ???

Mä oon kans vähä kattonut että wartti on muutaman pelaajan varassa tai ainakaan vaihtopelaajille ei anneta tarpeeks näytönpaikkoja. Mua säälitti kerran ku olin kattomassa, että pari pelaajaa sai pelaa tosi vähän vaikka peli oli jo ratkennut ajat sitten. Sarja on kuitenki 2. divari. Onpahan sen valmentajan oma päätös, mutta uskoisin et nää muutamat pelaajat, jotka saa vain vähän peliaikaa, saattaa kyl kyllästyy koko touhuun.

niinmäkin

samoja linjoja sanoi:
Mä oon kans vähä kattonut että wartti on muutaman pelaajan varassa tai ainakaan vaihtopelaajille ei anneta tarpeeks näytönpaikkoja. Mua säälitti kerran ku olin kattomassa, että pari pelaajaa sai pelaa tosi vähän vaikka peli oli jo ratkennut ajat sitten. Sarja on kuitenki 2. divari. Onpahan sen valmentajan oma päätös, mutta uskoisin et nää muutamat pelaajat, jotka saa vain vähän peliaikaa, saattaa kyl kyllästyy koko touhuun.
Mä katoin kans kerran kun ne johti tosi paljon ja se valkku ei vaan laittanu kuitenkaan niit parhait tyttöjä sinne kentälle. Se kai halus ettei ne tunne itteensä niin surkeiks. Ja kerran ne oli ottanu ainakin kaheksan pelaajaa mukaan ja sit ku kaks lens ulos ni ne ei enää vaihtanu ku sitä yhtä. Arvaa oliks niil kaikil paha mieli. Ja se valkku oli niin huono, et sen joukkueesee vaan tulee lisää pelaajii. Ku ei niit oo ku jotai kakskyt tai sillee.

:)))))

niinmäkin sanoi:
Mä katoin kans kerran kun ne johti tosi paljon ja se valkku ei vaan laittanu kuitenkaan niit parhait tyttöjä sinne kentälle. Se kai halus ettei ne tunne itteensä niin surkeiks. Ja kerran ne oli ottanu ainakin kaheksan pelaajaa mukaan ja sit ku kaks lens ulos ni ne ei enää vaihtanu ku sitä yhtä. Arvaa oliks niil kaikil paha mieli. Ja se valkku oli niin huono, et sen joukkueesee vaan tulee lisää pelaajii. Ku ei niit oo ku jotai kakskyt tai sillee.

Aargh. Tytöt, tytöt pelaatte eteläisen alueen 2 divaria. Sillä ei ole niin paljoa väliä.

...

niinmäkin sanoi:

Kateellinen...

korip

niinku sanoi:

Kieltämättä hän on hyvä ajamaan, mutta osa koreista syntyi kyllä hyvistä syötöistä. on joukkueessa muitakin hyviä pelaajia, koripallo on joukkuelaji! muistkaa se! jonkun pitää aina tuoda pallo ylös, syöttää sille ja jne.

vai

korip sanoi:
Kieltämättä hän on hyvä ajamaan, mutta osa koreista syntyi kyllä hyvistä syötöistä. on joukkueessa muitakin hyviä pelaajia, koripallo on joukkuelaji! muistkaa se! jonkun pitää aina tuoda pallo ylös, syöttää sille ja jne.

aivan, koripallo on joukkuelaji, mutta wartti olisi kyllä silti pulassa ilman #7. wartilla on myös muita hyviä pelaajia, mutta jos eivät saa palloa koriin, niin ei ole mitään hyötyä. koriksessa kun kumminkin on tarkoitus tehdä niitä koreja. ja se joukkue voittaa kumpi niitä on tehnyt enemmän !! ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.