Koripallo.com

B-tytöt 2.divisioona 07-08 Eteläinen alue

niinNiinpä

Vs: B-tytöt 2.divisioona 07-08 Eteläinen alue

Niinpäniin sanoi:
Kuten juuri sanoin, itse en ole Wartin pelejä nähnyt vaan mainitsin, että tuollaiset virheet ovat törkeitä, muutenhan virheet kuuluvat koripalloon. Lue ensin viesti kokonaan, johon vastaat.

Viestissä johon vastasin ei kyllä sanottu mitään että ei olisi nähty wartin pelejä ja sanoin vain niin koska tuntui että liitit nämä törkeät virheet warttiin. puhutaan nyt jostain muusta!

Peluri

Moi,

Onks se topolan numero 14 # se pitkä, hyvä ? Pelas ennen niitten siin sm-jengis , mut enää ei kai oo pelannu, tietääks joku miks? Mun mielest se osaa käyttää tosi hyvin sen pituutta hyväks ja se on hyvä heittämään. (vaparit 70 % kai sisää) Korin alta heittoja se on selvästi harjotellut.

Mitä mieltä muut ovat? :)

jokuvaa

Joo hei kertokaa jotai topola siit pitkäst numero # 14 ?? JOOKO :))

topola

Peluri sanoi:
Moi,

Onks se topolan numero 14 # se pitkä, hyvä ? Pelas ennen niitten siin sm-jengis , mut enää ei kai oo pelannu, tietääks joku miks? Mun mielest se osaa käyttää tosi hyvin sen pituutta hyväks ja se on hyvä heittämään. (vaparit 70 % kai sisää) Korin alta heittoja se on selvästi harjotellut.

Aa numero neljätoista . Joo mäki oon kai nähnyt se joskus sm-jengin mukana . ei oo enää. ei ole musta mitenkää erikoisen hyvä heittää korin alta sisään. eihän se saanu sieltä melkein mitään sisään ! Sillä oli ihme heittotyyli . Mut osaa kyllä käyttää pituuttaan hyväks juujuu . En tiiä miksei pelaa enää sm-jengis, ehkei taidot riitä ku ei se ainakaa saanu sm-peleissä paljoakaa peliaikaa .. Mutta mä haluaisin tietää lisää #13 . hän oli minusta oiva centteri, pitkä ja hyvä . heitti korin alta sisään . Tai no muutenkin haluaisin tietää lisää koko ToPoLa:n pelaajista, heistä kun en paljoa tiedä . Osaako joku kertoa ?? ;)

kpallo.

topola sanoi:
Aa numero neljätoista . Joo mäki oon kai nähnyt se joskus sm-jengin mukana . ei oo enää. ei ole musta mitenkää erikoisen hyvä heittää korin alta sisään. eihän se saanu sieltä melkein mitään sisään ! Sillä oli ihme heittotyyli . Mut osaa kyllä käyttää pituuttaan hyväks juujuu . En tiiä miksei pelaa enää sm-jengis, ehkei taidot riitä ku ei se ainakaa saanu sm-peleissä paljoakaa peliaikaa .. Mutta mä haluaisin tietää lisää #13 . hän oli minusta oiva centteri, pitkä ja hyvä . heitti korin alta sisään . Tai no muutenkin haluaisin tietää lisää koko ToPoLa:n pelaajista, heistä kun en paljoa tiedä . Osaako joku kertoa ?? ;)
Topolalla on todella hyvä takamies, ilman hä'ntä joukkue olisi pulassa.

levari

kpallo. sanoi:
Topolalla on todella hyvä takamies, ilman hä'ntä joukkue olisi pulassa.

aivan, topolalla todella hyvä takamies ja joukkue olisis varmaan joo kyllä pulassa ilman häntä. Mutta näin on monella muullakin joukkueella, näin nuorinakin ja tällä tasolla joukkueista löytyy kantavia voimia joita ilman joukkue ei pärjää.
Itselläni olisi kysymys, haluaisin tietää että pelaako 2 divarissa monia pelaajia jotka pelaavat myös b-tyttöjen sm:ää (useamman kuin yhden pelin), ja jos pelaa niin missä joukkueissa? ;D

Jees eli

Käsittääkseni WB ja ToPoLa ovat ainoat joukkueet, jotka pelaavat myös SMää. WBllä pelannut noin 3-5 pelaajaa myös SMssä jämäminuutteja ja ratkaisevassa roolissa sitten kakkosessa. ToPoLalla 5-10 minuutin tyttöjä muutama. < Jos olet noiden joukkueiden pelejä seurannut niin basket.fi löytyy tilastoja pelaajien rooleista SMssä, eli ei mitään joukkueiden kantavia voimia pelaa todellakaan.

entäs HNMKY

Jees eli sanoi:
Käsittääkseni WB ja ToPoLa ovat ainoat joukkueet, jotka pelaavat myös SMää. WBllä pelannut noin 3-5 pelaajaa myös SMssä jämäminuutteja ja ratkaisevassa roolissa sitten kakkosessa. ToPoLalla 5-10 minuutin tyttöjä muutama. < Jos olet noiden joukkueiden pelejä seurannut niin basket.fi löytyy tilastoja pelaajien rooleista SMssä, eli ei mitään joukkueiden kantavia voimia pelaa todellakaan.
Eikös HNMKY:lla ole myös sm-joukkue b-tytöissä. En kyllä yhtään tiedä pelaako siellä kukaan molemmissa sarjoissa. ???

Jees eli

entäs HNMKY sanoi:
Eikös HNMKY:lla ole myös sm-joukkue b-tytöissä. En kyllä yhtään tiedä pelaako siellä kukaan molemmissa sarjoissa. ???

Tosiaan unohdin namikankin olevan molemmissa sarjoissa, yhden pelaajan tiedän saavan jämäminuutteja SMssä ja peliaikaa kakkosessa, mutta kakkosdivarin jengi koostuu 93sta, joiden taidot ovat suunnilleen samalla tasolla, kuin gorillan jolle annetaan koripallo käteen.

tsiisus

Peluri sanoi:
Moi,

taitaa kirjoittaja itse olla tämä #14...jos vielä ensin kysyy onko hyvä, ja sitten vielä kehuu hyväksi...ei topolalla ole ketään eirityisen hvyää kylläkään.

huhhuhh

tsiisus sanoi:
taitaa kirjoittaja itse olla tämä #14...jos vielä ensin kysyy onko hyvä, ja sitten vielä kehuu hyväksi...ei topolalla ole ketään eirityisen hvyää kylläkään.

No aijjaa !

tsiisus

huhhuhh sanoi:
No aijjaa !

No teksti oli kyllä kirjoitettu siihen sävyyn, että kukaan aikuinen olisi sitä tehnyt. Kyllä se nyt vähän ihmetyttää kun joku kysyy tietystä pelaajasta vaikka samassa viestissä itse sanoit että hän on tosi hyvä ja saa korin alta sisään yms. etkö siis " muka " ole nähnyt tätä pelaajaa... Äsköinen oli provo viesti eli kannattaisi vähän miettiä mihin vastaa...

kukkuu

no joo, jos siirrytään eteenpäin.;D
viikonloppuna syyskauden viimeiset pelit, veikkauksia?
omani:
HNMKY 2 - WB: selvä peli jo nyt. Wartti repii eron jo alussa 15-20 pisteeseen ja kasvattaa sitä pelin edetessä. Voittaa lopulta n.30 pinnaa.
ToPoLa - LoU: tiukkaa tulee olemaan alusta asti, välillä lohja johtaa ja välillä touhu. Lopussa touhu kuitenkin yllättää ja isot sentteri ja nopeat takamiehet tekevät muutaman ratkaisevan korin enemmän. ToPoLalle +5.

puok

kukkuu sanoi:
omani:
HNMKY 2 - WB: selvä peli jo nyt. Wartti repii eron jo alussa 15-20 pisteeseen ja kasvattaa sitä pelin edetessä. Voittaa lopulta n.30 pinnaa.
ToPoLa - LoU: tiukkaa tulee olemaan alusta asti, välillä lohja johtaa ja välillä touhu. Lopussa touhu kuitenkin yllättää ja isot sentteri ja nopeat takamiehet tekevät muutaman ratkaisevan korin enemmän. ToPoLalle +5.

Viimeksi wb voitti noin 60-70 pinnaa joten luulen eron olevan enemmän kuin 30 pinnaa, ehkä jopa yli 50 p ;))

juu-u

Jees eli sanoi:
Tosiaan unohdin namikankin olevan molemmissa sarjoissa, yhden pelaajan tiedän saavan jämäminuutteja SMssä ja peliaikaa kakkosessa, mutta kakkosdivarin jengi koostuu 93sta, joiden taidot ovat suunnilleen samalla tasolla, kuin gorillan jolle annetaan koripallo käteen.

HNMKY:llä on ollut se yksi tyttö molemmissa peleissä just noin että iha vaa jämäminat SM.s ja enemmän II, mut tuleehan sieltä SM joukkueesta aina välillä apuja jos omalla joukkueella on pelaajista pulaa. Ei kyllä pärjää toi II-divari joukkue ollenkaan, ei sieltä nouse ketään erityistä yksilöäkään..

juupelis

kukkuu sanoi:
omani:

Minustakin tuntuu että topola voittaisi lohjan nyt .

peluri

Mä en oo itseasiassa topolan # 14 , miks ihmeessä rupeette haukkumaan täällä ihmisiä ?? :-[

tyttö92

Mitä ootte mieltä miten menee sunnuntain topola-lou peli ?

Viimeks lou voitti n.10 pistettä

muumi6

peluri sanoi:
Mä en oo itseasiassa topolan # 14 , miks ihmeessä rupeette haukkumaan täällä ihmisiä ?? :-[

jaa missä on ketään haukuttu? täällähän on kehuttu joitain. ja muistakaa että tänne voi kirjoittaa ketä vaan vaikka ei tietäis kenestäkään mitään...

topola-loU

aika samantasoisia kyllä, viime pelissä tais ratkaisun tehdä lou;n paikka peli? muuten onko kukaan nähnyt topolan pelaavan paikkaa? tai mitä nyt noita topolan sm-pelejäkin olen nähnyt niin sielläkin he vetävät miespuolustuksella..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.