luulen..
Vs: B-tytöt SM-sarja 2008-2009
..että Pyrintö ja TuRi tulee oleen kovia 1. dirres !
..että Pyrintö ja TuRi tulee oleen kovia 1. dirres !
Senaattori sanoi:Keravan B-tytöt, vahva mitaliehdokas keväällä. Joukkue on ollut koossa jo seitsemän vuotta.
Tasoerot suuria jos 1.dirren "kova" häviää karsinnoissa 100 pistettä, eli onko kapo vain niin hyvä vaiko taso huono b-tytöissä?luulen.. sanoi:..että Pyrintö ja TuRi tulee oleen kovia 1. dirres !
hei sanoi:Se on vähän semmonen juttu, että sen ktp:n olis pitäny voittaa nää -95 pelaajat. Turha se on jälkeenpäin tulla itkemään tuollaista asiaa.
huohhuoh sanoi:En minä mitään itkenyt. kunhan sanoin että orjy ei tule pärjäämään. katsokaa joitain tuloksia ja sitä kuinka he ovat ottaneet murskatappioita. niiden perusteella esitin mielipiteeni. aina kun sanoo jotain tuollaista jälkeenpäin, kaikki valittavat itkemisestä...huoh
joopajoo sanoi:Tasoerot suuria jos 1.dirren "kova" häviää karsinnoissa 100 pistettä, eli onko kapo vain niin hyvä vaiko taso huono b-tytöissä?
Voi kele taasko täällä tuijotetaan yhtä vaista peli tulosta- sanoi:älä selitä..
Senaattori sanoi:Keravan B-tytöt, vahva mitaliehdokas keväällä. Joukkue on ollut koossa jo seitsemän vuotta.
123 sanoi:juvonen on 92 ? eiks koivunen oo wb:n a-tytöissä? ???
empätiedä sanoi:Parenpi kuin KTP ei ollut ensinmäinen voittoilonen yllätys sanoi:jymy 95 taisteli hienosti itsensä 1.divariin! ktp:lle 2 divariin joutuminen oli kova paikka
[/quot
on se silti vähän tyhmää että kun joku vähän huonompi ilmoittautuu sm-sarjaan ja tulee toiseksi viimeiseksi lohkossaan, pääsee vielä valtakunnalliseen 1.divariin. orjy-95 on ihan hyvä, mutta ei kyllä sovi 1.divariin.
Ihan sama häviääkö 30 vai 60 pojoa tasainen porukka aina valmis yllättämään vaviskaahuohhuoh sanoi:En minä mitään itkenyt. kunhan sanoin että orjy ei tule pärjäämään. katsokaa joitain tuloksia ja sitä kuinka he ovat ottaneet murskatappioita. niiden perusteella esitin mielipiteeni. aina kun sanoo jotain tuollaista jälkeenpäin, kaikki valittavat itkemisestä...huoh
krhöm sanoi:mutta eikös monet muutkin joukkueet ole olleet yhdessä monta vuotta?
jjkj sanoi:Ihan sama häviääkö 30 vai 60 pojoa tasainen porukka aina valmis yllättämään vaviskaa
pliis sanoi:Voisko joku perustaa oman ketjun tälle "OrJyn divarille" ???
Paljon mukavampi olis vielä seurata Hongan ja EBT:n välistä "meiän junnut on parempia kuin teidän junnut" kinastelua.
jää nyt vähän turhaan tämän, toki myös mielenkiintoisen, divarinokittelun varjoon.
Ai niin - mun mielestä Orjy95 on kyl parempi kuin KTP94
hk sanoi:ei ainakaan b-tyttöjen taso sama, kuin viime vuonnajoopajoo sanoi:Tasoerot suuria jos 1.dirren "kova" häviää karsinnoissa 100 pistettä, eli onko kapo vain niin hyvä vaiko taso huono b-tytöissä?
Hyvä veikkaus/tieto, Loimaa ja Vimpeli divariin !Botevgrad sanoi:Ekan karsintakierroksen tulokset omaan rankkaukseen verrattuna.
11. OrJy-94 - D Lohkon 1. 3-0 Ylivoimainen esitys
12. KTP 94 - B Lohkon 1. 4-0 Nokia pisti kampoihin, muut eivät
14. JäNMKY - A lohkon 1. 3-1 Voitti lohkon, mutta hävisi jatkosta pudonneelle Raholan kakkoselle
17. RaPy II- A Lohkon 4. 2-2 Putosi jatkosta seitsemän pinnan tappiolla Hongalle
18. ToPola- C Lohkon 4. 0-3 Rankingraketti romahti
19. Honka II - A Lohkon 3. 2-2 Sai nenuun Vimpeliltä, mahtaako riittää divaripaikkaan
20. SBG - C Lohkon 1. 3-0 Vahvat ekan kierroksen karsintapelit
21. LoKoKo - D Lohkon 2. 2-1 Kovia pistelukemia ekalla karsintakierroksella toivon Loimaan tytöille divaripaikkaa
22. HyPo - C Lohkon 2. 2-1 Hävisi Sammolle, aluesarja taitaa kutsua
23. HNMKY - C Lohkon 3. 1-2 Vaivoin jatkoon, jää aluesarjaan
24. BC Nokia - B Lohkon 2. 2-2 Hävisi Forssalle, divaripaikka vaatii venymistä
25. Catz- B Lohkon 4. 0-4 Tylyt tulokset, ei kulkenut
26. FoKoPo- B Lohkon 4. 2-2 Taipui NaKolle 12 pinnaa ja putosi
27. Vimpeli - A Lohkon 2. 3-1 Tuli ihan puskista, piristävä yllättäjä
28. OrJy-95 - C Lohkon 3. 1-2 Kova voitto ToPolasta toi paikan jatkokarsinnoissa, onnittelut junnuille
29. PantteritD Lohkon 4. 0-3 Ei onnistunut ei
30. MiNMKY- A Lohkon 4. 0-4 Mikkeli ei yllättänyt, tuskin edes itseään
31. NaKo - B Lohkon 3. 2-2 NaKo näytti mulle pitkää nenää ja hyvä niin
Ekan kierroksen pelien perusteella Orimattilan ja Kotkan sarjapaikka ei olisi yllätys. Järvenpään tai Sammon sarjapaikka olisi jo jonkunlainen ylläri. Vimpeli ilmoittautui divarikahinoihin, eikä Naantalikaan taida olla ulkona. Loimaan tytöt osaavat tehdä koreja ja selvittävät tiensä divariin. Veikkaanpa että ensi kesänä Loimaan pitkä tyttö pukee Suomi-paidan ylleen.
siis haluat kuunnella lisää et miks ebt hävis ja miks honka voitti?