Koripallo.com

B-tytöt SM-sarja 2008-2009

Donna

Vs: B-tytöt SM-sarja 2008-2009

tampere sanoi:
Tuskin Koivusen peli Kapoa kaataa... niillä on kuitenkin niin laaja materiaali. Ennakkotietojen perusteella veikkaisin, että kapo voittaa n. 50-60 pistettä. Olen Rapylainen eli en ole Kaposta.
Vai niin.

Olen edellä mainitun rapylaisen kanssa samaa mieltä, kapolla on kovia ratkaisijoita kuten Holopainen, Kopra, Wahlgren ynnämuita. Penkiltäkin tulee tulevaisuuden lupauksia kentälle.
En ole rapylainen vaan kapolainen eli en siis namikasta :)

yks vaa

Agent Zero sanoi:
Olen edellä mainitun rapylaisen kanssa samaa mieltä, kapolla on kovia ratkaisijoita kuten Holopainen, Kopra, Wahlgren ynnämuita. Penkiltäkin tulee tulevaisuuden lupauksia kentälle.
En ole rapylainen vaan kapolainen eli en siis namikasta :)
Minä en ole samaa mieltä, sillä kapon penkki nyt on vain keskitasoa. Kori 80 tosin on yksi suosikki. Ojala sekä Virtanen ovat niin kova iskupari että muilla polvet tutisevat.
En ole rapysta, kaposta enkä varsinkaan namikasta, olen nimittäin keravalta.

hk

yks vaa sanoi:
Minä en ole samaa mieltä, sillä kapon penkki nyt on vain keskitasoa. Kori 80 tosin on yksi suosikki. Ojala sekä Virtanen ovat niin kova iskupari että muilla polvet tutisevat.

sen kyllä huomasi...

hk

hk sanoi:
sen kyllä huomasi...

kaksi pelaajaa ei ratkaise peliä, elleivät nämä ole saman tasoisia, kuin wartin viimevuotinen twin tower, mitä vähän epäilen.
ja vikinästä sen verran, että tiks, kapo, muurame, rapy+muut harvemmin jäävät perässä itkemään.

khyll se näin on

hk sanoi:
kaksi pelaajaa ei ratkaise peliä, elleivät nämä ole saman tasoisia, kuin wartin viimevuotinen twin tower, mitä vähän epäilen.
ja vikinästä sen verran, että tiks, kapo, muurame, rapy+muut harvemmin jäävät perässä itkemään.
No tuo nyt on ihan älytön väite, kapo ja kori 80 ratkaisevat sm-mestaruuden, muut jäävät rannalle itkemään.
Tällä kertaa Espoosta

piste

khyll se näin on sanoi:
No tuo nyt on ihan älytön väite, kapo ja kori 80 ratkaisevat sm-mestaruuden, muut jäävät rannalle itkemään.
Tällä kertaa Espoosta

enpä tiedä tuosta kori 80:stä... ei minun mielest nii kova joukkue.....

??????

yks vaa sanoi:

öööö saanko kysyä että mitä erikoist nuossa kahdessa on että muilla polvet tutisisivat?? AIKA ÄLYTÖN VÄITE!

ykx katsoja vaa

Mielenkiinnosta keskusteluu täällä: Koivunen ratkaisee, Kerava taistelee mitalleist jne jne. Veikkaanpa vaan, et Honka "varmistaa" paikkansa mitalipeleihin ja sit tulee kentälle tähdet esim. Iiskola ym.. Siinä on muuten KaPo:kin kovilla. Eli jos vetoo vois lyödä näistä sarjoista, ni en todellakaan löisi rahojani likoon KaPo:n puolesta.

tampere sanoi:
Tuskin Koivusen peli Kapoa kaataa... niillä on kuitenkin niin laaja materiaali. Ennakkotietojen perusteella veikkaisin, että kapo voittaa n. 50-60 pistettä. Olen Rapylainen eli en ole Kaposta.
Tripcode: 7eaaa3fcedaea847d3fb4f4cc4bb3eb9

khyll se näin on sanoi:
Tällä kertaa Espoosta

yks vaa sanoi:

Päättäisitkö jo oletko Tampereelta, Keravalta vaiko Espoosta?

Jos pitäisi veikata, niin luulen ettet mistään edellämainituista, kunhan vain tykkäät trollata. Tripcodesta kiitos Ylläpidolle, jälleen yksi trolli kompastui.

"Off-topic"... minusta taas tuntuu että tuo tripcode on alkanut kusta viime päivityksen (joku viikko sitten?) jälkeen. Useissa keskusteluissa on alkanut tulla näitä samoja tripcodeja ja useampikin henkilö on samaa ihmetellyt.

hello

tietääkö joku tuoksia päivän peleistä? : )

rovaniemeltä tänään

ykx katsoja vaa sanoi:
Eli jos vetoo vois lyödä näistä sarjoista, ni en todellakaan löisi rahojani likoon KaPo:n puolesta.
On sitä tyhmempääki kuultu, luulin kato et raha on tärkeet mut selvästi eräs on erimieltä ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.