Koripallo.com

B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

NO

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09


Kylläpäs Pyrinnöllä oli oikein musta viikonloppu. Eivät tytöt pelanneet ollenkaan omalla tasollaan. Molemmissa peleissä alku oli tasaisempaa, mutta lopussa repesi. Ei heittoja saatu sisään ja syöteltiin minne sattuu. Taitaa nyt tyttöjä harmittaa, kun pelit menivät noin surkeasti. :-\

Tuskinpa harmittaa. Nyt nautitaan joulusta ja ensi vuonna taas palloillaan. Ei kai ykkösdirren pelit ny niin vakavia ole?
Sitäpaitsi: Alkuveikkauksissa Pyrintö sijoitettiin mm sijoille 7 - 8 ja nyt kolmantena sarjataulukossa! Hyvä Pyrintö ;) !
 

totta

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

Niin ja sarjataulukossa monia muitakin yllättäjiä, ihan jos muistellaan rankinglistoja alkukaudesta!
 

ihmettelijä?

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

stadilaine sanoi:
Eikö täällä ihan reilussa hengessä pitäis puhua? : <--- onks toi teidän mielestä "reiluu urheiluhenkee" ?

ihmiset seurailkaas tulospalveluu, sielt selviää että leino ei pelaa enää B-tytöissä, ja pyrintö on voittanu pelejä ilman leinoaki.

itse seuraan noita sivuja ja valtakunnallista B1 paljon. melkosia keskusteluja tääläki nykyään käydää...

Eikö koripallo olekkaan enään joukkuelaji ?? :eek: :eek: :eek: :eek: minä kun niin luulin :-\ :eek:
 

jaaaaa

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

stadilaine sanoi:
Eikö täällä ihan reilussa he ???spalveluu, sielt selviää että leino ei pelaa enää B-tytöissä, ja pyrintö on voittanu pelejä ilman leinoaki.

itse seuraan noita sivuja ja valtakunnallista B1 paljon. melkosia keskusteluja tääläki nykyään käydää...
Tampereen Pyrintö Kokoonpano
7 Emmi Leino 177 cm laituri
Pelannut 6 peliä B-tytöissä ja 4 peliä A-tytöissä syksyllä 2008.
niin että pellaako A vai B-tytöissä ???
 

dsadsa

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

jaaaaa sanoi:
Tampereen Pyrintö Kokoonpano
7 Emmi Leino 177 cm laituri
Pelannut 6 peliä B-tytöissä ja 4 peliä A-tytöissä syksyllä 2008.
niin että pellaako A vai B-tytöissä ???
pelaa molemmis ! :)
 

eicc

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

lEn ymmärrä mikä kiire B-ikäisillä on pelata A:ssa? Tietääkseni Suomessa ei ole sellaisia Superstaroja, joille oman ikäluokan sarjat olisivat jotenkin sopimattomia.
 

ikäryhmät

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

eicc sanoi:
lEn ymmärrä mikä kiire B-ikäisillä on pelata A:ssa? Tietääkseni Suomessa ei ole sellaisia Superstaroja, joille oman ikäluokan sarjat olisivat jotenkin sopimattomia.
Tismalleen kun kerran on omat ikäluokat niin eikö voisi pelata niissä, 99% vanhemmassa ikäluokassa pelaavat joita minä tiedän ja jonkun verran olen seurannut kuuluisivat omaan ikäluokkaansa ( ei mitään huippuja tosin ei mitään huonojakaan).
onko kysymys tässäkin vanhempien painostuksesta oman lapsen kehitys kärsii kun joutuu pelaamaan omaa tasoa huonommassa joukkueessa.(tiedän muutaman tälläisen tapauksen).
Pahimmassa tapauksessa joukkuehenki lopahtaa kun vakisin tungetaan nuorempia uusia pelaajia joukkueeseen.
 

jopasjotakin

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

Voihan se olla niinkin, että pelaaja saattaa itse haluta lisää haasteita. Onhan Emmi ollut melkoisen tehokas B-tytöissä ja koska Pyrinnöllä ei B-tyttöjä ole SM -sarjassa, niin ainoa paikka hakea kovempia pelejä on A-tytöt, jotka pelaavat SM-sarjassa. Hyvät on Emmin tehot sielläkin olleet!

Tuskimpa tässä on kyse vanhempien painostuksesta. Ne, jotka ovat nähneet Emmin pelaavan, tietävät, että HÄN ON HYVÄ! Kukin pelatkoon siellä mihin taidot ja tahto riittävät!

Tsemppiä Emmille - missä ikinä pelaakin!
Muuta puhuvat ovat vain kateellisia ja niitä aina riittää!
 

Löysää pipoa

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

jopasjotakin sanoi:
Voihan se olla niinkin, että pelaaja saattaa itse haluta lisää haasteita. Onhan Emmi ollut melkoisen tehokas B-tytöissä ja koska Pyrinnöllä ei B-tyttöjä ole SM -sarjassa, niin ainoa paikka hakea kovempia pelejä on A-tytöt, jotka pelaavat SM-sarjassa. Hyvät on Emmin tehot sielläkin olleet!

Tuskimpa tässä on kyse vanhempien painostuksesta. Ne, jotka ovat nähneet Emmin pelaavan, tietävät, että HÄN ON HYVÄ! Kukin pelatkoon siellä mihin taidot ja tahto riittävät!

Tsemppiä Emmille - missä ikinä pelaakin!
Muuta puhuvat ovat vain kateellisia ja niitä aina riittää!
Jos viittaat tähän tekstiini niin luepa uudestaan
Toki jos rahkeet riittää vanhempaanikäluokkaan niin hyvä.
Kyseisessä teksti ei liity pyrintöön.
Ja vielä kumpaa on parempi kehittää joukkuetta vai tähtipelaajaa.
Sitten vielä jotkut luulevat että kaikki on kateellisia jos jotain sanoo tai kirjottaa
Kyse oli niistä pelaajista 99% jotka ovat oman ikäluokan tasoa mut jotka pelaa vanhemmissa siitä jää vielä 1% maalaisjärjenmukaan.


Tismalleen kun kerran on omat ikäluokat niin eikö voisi pelata niissä, 99% vanhemmassa ikäluokassa pelaavat joita minä tiedän ja jonkun verran olen seurannut kuuluisivat omaan ikäluokkaansa ( ei mitään huippuja tosin ei mitään huonojakaan).
onko kysymys tässäkin vanhempien painostuksesta oman lapsen kehitys kärsii kun joutuu pelaamaan omaa tasoa huonommassa joukkueessa.(tiedän muutaman tälläisen tapauksen).
Pahimmassa tapauksessa joukkuehenki lopahtaa kun vakisin tungetaan nuorempia uusia pelaajia joukkueeseen.
 

sd

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

ihmettelijä? sanoi:
Eikö koripallo olekkaan enään joukkuelaji ?? :eek: :eek: :eek: :eek: minä kun niin luulin :-\ :eek:
Ei oo se on viisikkopeli viisi pelaa loput kattelee ;)
 

:P

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

THE SERCET IN BASKETBALL IS TO HAVE EIGHT GREAT PLAYERS AND FOUR OTHERS WHO WILL CHEER LIKE CRAZY ! :D
 

hehhahoi

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

muute hyvä mut se on SECRET
 

jepjepp

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

Veikkauksia tuleviin peleihin?
Miten käy huomenna OrJy-94 vs. TuRi?

entä sunnuntaina
TuRi vs. Pyrintö
ViVe vs. SBG
OrJy vs. Honka
 

bidster

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

- Turi voittaa
- Sbg vie
- Orjylle pisteet. Aika selviä pelejä.

Muita?
 

en usko

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

En usko Turin voittoon kummassakaan pelissä!
 

Näin on

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

bidster sanoi:
- Turi voittaa
- Sbg vie
- Orjylle pisteet. Aika selviä pelejä.

Muita?

Taitaa käydä niin että Vimpeli vie SBGtä. Riennon pelit ovat tasaisia.
 

gggg

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

jepjepp sanoi:
Veikkauksia tuleviin peleihin?
Miten käy

entä sunnuntaina
TuRi :( vs. Pyrintö :)
ViVe :) vs. SBG :(
OrJy :) vs. Honka :(
 

oho

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

Pyrintö sitten kaato TuRin. :D

Onnittelut Tampereelle!
 

niiiin?

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

no sehän oli ihan selvä.
 

huom!

Vs: B-tyttöjen valtakunnallinen I divisioona 08-09

tiedoksi vain, että yksikään peli ei ole selvä ennen kuin se on pelattu. :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös