Koripallo.com

BC Jyväskylä 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.

.....

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

The Chef sanoi:
Mitäh ?! Onko Markku Ranta muka kuollut vai onko tämä vain huonoa pilaa?

ei vaan tarkoittaa varmaan sitä että markku tulee kuolemaan kun pena pelaa ens kaudella bc:ssä...
 

no nyt...

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

..... sanoi:
ei vaan tarkoittaa varmaan sitä että markku tulee kuolemaan kun pena pelaa ens kaudella bc:ssä...
... on niin ettei pena kyllä bc:ssä pelaa
 

triangle offence

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

Mistäs tiedät? On itse ainakin halunsa ilmaissut...
 

ans kattoo

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

kurko sanoi:
no ei silläkään hyvin mee!!!!

sillä menee muuten paremmin kun arvaatkaan ja kohta menee muutamalla muullakin huiman kasvatilla yhtä hyvin!!!!
 

rtuu

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

no toivottavasti ne ei ainakaan jyväskylään tuu.. ???
 

antihuimalainen

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

rtuu sanoi:
no toivottavasti ne ei ainakaan jyväskylään tuu.. ???

Tyypillistä sisäänpäinkääntynyttä äänekoskelaisajattelua: "ihan sama miten huonosti itsellä menee kun vaan naapurilla menis vielä huonommin". Tämä on se todellinen ja suurin syy miksi Äänekosken koripallo tulee taantumaan entisestään ja tipahtaa kauden tai kahden päästä ulos 1-divarista. Toiminnan pitkäjänteisyys, tekeminen ja tahto on nollassa kun kaikki energia menee muitten tekemisen vahtaamiseen ja kadehtemiseen.
 
Viestejä
2 257
Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

antihuimalainen sanoi:
Tyypillistä sisäänpäinkääntynyttä äänekoskelaisajattelua: "ihan sama miten huonosti itsellä menee kun vaan naapurilla menis vielä huonommin". Tämä on se todellinen ja suurin syy miksi Äänekosken koripallo tulee taantumaan entisestään ja tipahtaa kauden tai kahden päästä ulos 1-divarista. Toiminnan pitkäjänteisyys, tekeminen ja tahto on nollassa kun kaikki energia menee muitten tekemisen vahtaamiseen ja kadehtemiseen.
Oletko nyt ihan varma että kirjoittaja on Äänekoskelta, itse ainakin ymmärtäisin kirjoittajan olevan Jyväskylästä.

Syyt siihen että Huimalla menee huonosti löytyy varmasti myöskin tuosta pitkäjänteisyyden puuttumisesta, mutta suurinpana syynä itse pitäsin valmennuksen heikkoa tasoa koko organisaatiossa. Varmasti monta muutakin syytä löytyy, mutta tuo kommentti: "kaikki energia menee muitten tekemisen vahtaamiseen ja kadehtemiseen" on kyllä täyttä p*skaa.
 

sitä sun tätä

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

jeesjees sanoi:
Oletko nyt ihan varma että kirjoittaja on Äänekoskelta, itse ainakin ymmärtäisin kirjoittajan olevan Jyväskylästä.

Syyt siihen että Huimalla menee huonosti löytyy varmasti myöskin tuosta pitkäjänteisyyden puuttumisesta, mutta suurinpana syynä itse pitäsin valmennuksen heikkoa tasoa koko organisaatiossa. Varmasti monta muutakin syytä löytyy, mutta tuo kommentti: "kaikki energia menee muitten tekemisen vahtaamiseen ja kadehtemiseen" on kyllä täyttä p*skaa.

Osittain amaa mieltä molempien kanssa. On oltu ja ollaan edelleen kateellisia bclle, tosin nykyisn tämän tyyppistä nupinaa kuuluu vähemmän. Mutta tuo valmennuksen taso miehissä ja nuorissa on todella alhainen. Mistä saataisiin todellista valmennustietoa mukaan. Nyt on mukana vain henkilöitä, joilla voi olla intoa tehdä hommia mutta taitoa ei valitettavasti ole liiemmin siunaantunut.
 

weijo

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

Tänään oli Keskisuomalaisessa varmistukset Siimeksen jatkolle ja Rannan tulolle BC:hen. Kanervoa odotellessa...
 

makes Ranulis

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

HUIMAN MIEHET LOPETUKSEN PARTAALLA, KAIKKI SATSAUS NAISIIN!!!!
 

,,,,,

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

Weijo sanoi:
Samaa olen kuullut! Huimaa heikottaa ;D

weijo vois käyä plantagenista kyselemässä kesätöitä, siellä meinaa kukkakeppejä tarvittais!!!
 

Weijo

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

Mitähän toikin meinaa??Liekkö joku huima siellä kirjoittele...
 

Weijo

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

weijo sanoi:
Tänään oli Keskisuomalaisessa varmistukset Siimeksen jatkolle ja Rannan tulolle BC:hen. Kanervoa odotellessa...

Enää ei tartte venaa... ;D
 

onko varma jo?

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

Onko se Kanervon siirtyminen BC Jyväskylään jo jossain julkastu?
 

hans moser

Vs: BC Jyväskylä 2006-2007

onko varma jo? sanoi:
Onko se Kanervon siirtyminen BC Jyväskylään jo jossain julkastu?
Jallussa asiaa pidettiiin jo "melko" varmana.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös