Koripallo.com

BC Nokia 2007-2008

tilasto=totuus?

Vs: BC Nokia 2007-2008

wiki sanoi:
Tarkistin tilastoista enkä usko niiden aivan pitävän paikkaansa. 4 jakso ajassa 6.36 (jäljellä oleva peliaika) Robinson 3. virhe, 6.32 4. virhe ja 6.32 5.virhe ja pelaajavaihto Robinson kentälle. Ottiko Robinson tosiaan ratkaisuvaiheessa 3 virhettä vai oliko tilastoijilla unohtunut merkata aiemmin virheitä tilastoihin. Erwin ilmeisesti otti tekun pahaan paikkaan (ei EU), sehän on pelaajan tyhmyyttä eikä tuomareiden vika. Valmentajan tekua ei voi havaita tilastojen kautta ainakaan Robinsonin 5. virheen jälkeen, BC Nokialla ei ole tekusta tulevia kahta vapaaheittoa tilastoissa.

... kiireessä noissa tilastoissa voi jäädä merkkaamatta joku juttu, sitten tarkistetaan taulusta tai pöytäkirjasta missä mättää, sitten korjataan sillä hetkellä kun virheensä huomaa ja on aikaa.
Hei, ette kai te nyt tutki kaikkee tilastoista sekunnin tarkkuudella. Eihän se määrä ja lopputulos miksikään muutu. Tai olishan se kivaa ja turvallista jos vois tietää varmasti, että todellisuus ja elämä on yks yhteen sama ku tilastossa (onko koskaan?)

Tai no, jos jollakulla on aikaa tällaiseenkin jälkipeliin, niin kaikin mokomin... Mut ei välttämättä kantsis uskoa aina siihen ihan totaalisesti. (Elämänkin vois hankkia.).

Pöpö

Uusi vitsaus sanoi:
Nyt kannattaa ottaa Nokialle omat vedet jo kotoa ettei sairastu. Ikävä juttu Nokialle. :'( Sairastuneet, parantukaa pian. Onkohan joukkue säästynyt sairastumisilta?
Mutta eihän pelaajat Nokialaisia ole....

Ketkä

kundi sanoi:
Nokian "omat tuomarit" on ikuinen vitsaus. Olen katsellut koripalloa 30 vuotta ja aina Nokialla vierasjoukkue kärsii aiheettomasti tuomioista. Tämä on totuus!
Ketähän ne on ne "Nokian omat tuomarit", kun ne tuomarit sattuu oleen Tampereelta?

Tilastoija

koke sanoi:
... Miten robinson voi saada 2 virhettä 1 min sisällä, tietenkin mahdollista mutta yleensä robinsonilla vain 1 virhe per peli.
Tais tuomarit kuitenkin hieman ollut ''hatusta'' vedetty
Ehkä siinä kävi niin, että tilastoista oli jäänyt merkkaamatta virhe, joka sitten lisättiin.

tuomari

kundi sanoi:
Nokian "omat tuomarit" on ikuinen vitsaus. Olen katsellut koripalloa 30 vuotta ja aina Nokialla vierasjoukkue kärsii aiheettomasti tuomioista. Tämä on totuus!
Olet siis katsellut koripalloa 30 vuotta. Minä vastaavasti olen pelannut monessa seurassa, valmentanut, viheltänyt, katsellut ja muuten vaan seurannut korista myös 30 vuotta. Olet varmaankin huomannut kuten minäkin, että yleensä kotijoukkue hyötyy mm. tutusta hallista ja koreista, kotiyleisöstä ja siitä, että saa valmistautua otteluun paikan päällä. Ja joskus myös ns. kotituomareista. Minun käsitykseni ja kokemukseni mukaan Nokialla ei kuitenkaan ole lähelläkään pahimmat kotituomarit (lue: huonoimmat tuomarit) vaan ne löytyvät Äänekoskelta ja Kotkasta!?!?!? En silti väitä että tämä on apsoluuttinen totuus vaan perustuu tasan minun henkilökohtaisiin kokemuksiini kyseisissä paikoissa. Olisikohan niin, että minun mielipidettäni muokkaa ne monet tiukat ottelut jotka kotijoukkue on onnistunut kääntämään edukseen viimeisillä minuuteilla - siis tuomarien avustuksella. Toisaalta kyse voi tietenkin olla myös siinä, että vastustaja on ollut vain näillä kerroilla meitä parempi - mikä on toki epätodennäköistä.

EHEHEHEHEHEHe

tuomari sanoi:
Olet siis katsellut koripalloa 30 vuotta. Minä vastaavasti olen pelannut monessa seurassa, valmentanut, viheltänyt, katsellut ja muuten vaan seurannut korista myös 30 vuotta. Olet varmaankin huomannut kuten minäkin, että yleensä kotijoukkue hyötyy mm. tutusta hallista ja koreista, kotiyleisöstä ja siitä, että saa valmistautua otteluun paikan päällä. Ja joskus myös ns. kotituomareista. Minun käsitykseni ja kokemukseni mukaan Nokialla ei kuitenkaan ole lähelläkään pahimmat kotituomarit (lue: huonoimmat tuomarit) vaan ne löytyvät Äänekoskelta ja Kotkasta!?!?!? En silti väitä että tämä on apsoluuttinen totuus vaan perustuu tasan minun henkilökohtaisiin kokemuksiini kyseisissä paikoissa. Olisikohan niin, että minun mielipidettäni muokkaa ne monet tiukat ottelut jotka kotijoukkue on onnistunut kääntämään edukseen viimeisillä minuuteilla - siis tuomarien avustuksella. Toisaalta kyse voi tietenkin olla myös siinä, että vastustaja on ollut vain näillä kerroilla meitä parempi - mikä on toki epätodennäköistä.

Ja voin vaikka vannoa että sinä et ole eres ylittänyt edes murrosikäisten ikärajaa vaan puhut kuin aikuiset.
Syön vaikka sinun 30vuotiaasi isäsi jos olet +30v -.-

jano

Pöpö sanoi:
Mutta eihän pelaajat Nokialaisia ole....

Mutta kai ne Nokian vettä saa? Vai eikö virus tartu muihin kuin Nokialaisiin ???

eieiei

jano sanoi:
Mutta kai ne Nokian vettä saa? Vai eikö virus tartu muihin kuin Nokialaisiin ???

ei kai nyt kukaan nokialla treenaa tämän vesikatastrofin takia, saastunutta maata kaikki!

Lähellä

Hieman ihmetyttää ettei Rantanen saanut PeKan heittäjiä kuriin ja keksinyt mitään lääkettä tilanteeseen.
Saivat mellastaa mielensä mukaan ja ratkaista pelin.

slam

Nokia vaihtamassa/jättämässä Sarah Brodieta pois joululta. ainakin agenttitoimiston(slammers) sivut ilmoittavat pelaajan olevan vapaa joululta.

Kuinkas on?

slam sanoi:
Nokia vaihtamassa/jättämässä Sarah Brodieta pois joululta. ainakin agenttitoimiston(slammers) sivut ilmoittavat pelaajan olevan vapaa joululta.

Tämä nyt ei ollut mikään ihme asia. Onko näin että Kuuselakin jää pois???

totta totta

Kuinkas on? sanoi:
Tämä nyt ei ollut mikään ihme asia. Onko näin että Kuuselakin jää pois???

Ainakin nokkarin mukaan Venla tosiaan jää pois opiskelukiireiden takia. On kuitenkin mukana loppukevään valmennustiimissä.

Zone defence

Lähellä sanoi:
Hieman ihmetyttää ettei Rantanen saanut PeKan heittäjiä kuriin ja keksinyt mitään lääkettä tilanteeseen.
Saivat mellastaa mielensä mukaan ja ratkaista pelin.
Miksei Nokia toisella puoliskolla vaihtanut paikkapuolustustaan takaisin mieheen ennen kuin PeKa oli karannut reippaaseen johtoon? Jokainenhan näki, ettei paikkapuolustus toiminut PeKan hyvin heittävää joukkuetta vastaan! Ei tuota puolustusvalintaa voi kai minkäänlaisten virhevaikeuksienkaan piikkiin laittaa?

Tulitusta

Rantanen sanoi Pekan vaihtaneen hyökkäyskuvioitaan,eikä nokia saanut vaihtoja ja aikalisäkin oli käytetty???
Tulitus alkoi kun kolmatta jaksoa oli pelaamatta vielä 6 minuuttia.Pelaajavaihtoja tehtiin jälkeen kahdesti ja aikalisäkin käytettiin myöhemmin.
Herätys penkiltä taisi kestää tällä kertaa vain liian kauan ja maksoi makean voiton.
Tarulta upea peli.

Fani

Hyvää joulua ja hyviä suorituksia vuodelle 2008 Ipelle ja tytöille.

Kausari

Myydään halvalla BC Nokian naisten kausikortti....

Kiinnostunut ostamaan

Kausari sanoi:
Myydään halvalla BC Nokian naisten kausikortti....

Pääseekö sillä kausikortilla katsomoon myös play offeissa?
Ostan sen jos se käy myös niihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.