kevät
Vs: BC Nokia 2008-2009
Onko tulossa muutoksia?? vai mennääkö kausi näin....onko kellään tietoa
Onko tulossa muutoksia?? vai mennääkö kausi näin....onko kellään tietoa
diiba sanoi:Torilla ainakin huhutaan, että jenkit olisivat menossa vaihtoon...???
diiba sanoi:Mä olen kyllä kuullut, että yksi uusi tulisi vaihdossa....tiedä sitten.
En ole ainakaan kuullut mitään huhua, mutta jos näin on niin ihan älytöntä. Sarja on tynkä, kukaan ei putoa, kuka haluaa nousta?. Parempi olisi säästää rahaa ja pelata ilman jenkkejä.
enpä tiedä sanoi:diiba sanoi:Mä olen kyllä kuullut, että yksi uusi tulisi vaihdossa....tiedä sitten.
En ole ainakaan kuullut mitään huhua, mutta jos näin on niin ihan älytöntä. Sarja on tynkä, kukaan ei putoa, kuka haluaa nousta?. Parempi olisi säästää rahaa ja pelata ilman jenkkejä.
Ja olla vielä enemmän vaan pisteautomaatti.
Kallista kasvatustukea!kasvatustuki sanoi:Plus että ei niitä suomalaisten kehittymistä ainakaan jarruta se että harjoituksissa on mukana pari jenkkiä.
Himmeli sanoi:Kallista kasvatustukea!
ja sanoi:Ja olla vielä enemmän vaan pisteautomaatti.
Tarvitaan ainakin kolme kovaa jenkkiä että tulisi edes yksi voitto. Automaatti on auki.
Pystyy pelaamaan vielä. Todennäköisesti mukana kevätkauden avauksessa. Ja avauksessa mukana myös uusi jenkki. Ja tällä kertaa todellinen vahvistus. Toivottavasti auttaa Nokian myös voittojen tielle.Remontti Reiska sanoi:Mites Huuhkan jalka meni?Menikö loppu kausi samalla?????
Eiköhän Taru ollut vaan reeniapuna...PirVi sanoi:Joo nyt alkaa Nokian nousu..uusi jenkki juuri sitä mitä nokia tarvii. hieman vanhempi ja kokeneempi, eli siis oikea henkilö vetämään nuoriso joukkoa. Ja nokia on saanut ilmeisesti vielä toisenkin vahvistuksen riveihinsä kun Asp on palannut kentille..missä lienee alkukauden ollut kun tarvetta olisi ollut?
PirVi sanoi:Joo nyt alkaa Nokian nousu.
www sanoi:Järkyttävää nyt pitäisi tehdä jotain? viikonlopun peli Nokian pohja noteeraus. Pelaajat eivät pelaa olenkaa omalla tasollaan, mistä johtuu????
Johtuu varmaan siitä että joukkue on huonosti rakennettu. Ei (hyvää) selkeää pointtia, 4-5 paiklalta on puuttunut palaaja, kokematon ja liian pieni ryhmä kuitenkin- kolme ensikertalaista naisten sm-sarjassa, väärä sarjataso.
Viikonlopun pelihän oli ihan ok. Vastustaja oli vain paljon parempi. Sama kyyti tulee jatkumaan..., valitettavasti!
ww sanoi:Joukkuetta ei ole varsinaisesti rakennettu lainkaan. Oikea sana on enemmänkin kokoon kyhätty. Mukaan on jouduttu ottamaan kaikki vähänkin kynnelle kykenevät ja jopa huonon motivaation omaavia pelaajia. Sinänsä nuorten ja kokemattomien tuominen joukkueeseen ei ole paha asia jos se tehdään harkiten, ei pakosta niin kuin nyt on jouduttu tekemään. On oikeasti hiukan uhkarohkeaa lyödä vetoa siitä, että joukkue voisi vielä tällä kaudella voittoja ottaa, ainakaan ilman toista laadukasta jenkkivahvistusta. Toki häntäpään joukkueet ovat kaadettavissa hyvällä pelillä, mutta ei missään nimessä noilla esityksillä mitä viikonloppuna nähtiin.www sanoi:Järkyttävää nyt pitäisi tehdä jotain? viikonlopun peli Nokian pohja noteeraus. Pelaajat eivät pelaa olenkaa omalla tasollaan, mistä johtuu????
Johtuu varmaan siitä että joukkue on huonosti rakennettu. Ei (hyvää) selkeää pointtia, 4-5 paiklalta on puuttunut palaaja, kokematon ja liian pieni ryhmä kuitenkin- kolme ensikertalaista naisten sm-sarjassa, väärä sarjataso.
Viikonlopun pelihän oli ihan ok. Vastustaja oli vain paljon parempi. Sama kyyti tulee jatkumaan..., valitettavasti!
Muuten melko mielenkiintoinen provo kommentti tuossa edellä: "Järkyttävää nyt pitäisi tehdä jotain? viikonlopun peli Nokian pohja noteeraus. Pelaajat eivät pelaa olenkaa omalla tasollaan, mistä johtuu????". Minulle tulee heti mieleen, että haet vastausta, että valmentaja vaihtoon, eikö niin. Mielestäni valmennustiimi on kuitenkin parasta mitä joukkueella tarjota on.