Koripallo.com

BC Nokia 2008-2009

maissi

Vs: BC Nokia 2008-2009

veikkauksia montako kierrosta ehditään pelaan, ennenkun 3s jenkki tulloo?

loppu

maissi sanoi:
veikkauksia montako kierrosta ehditään pelaan, ennenkun 3s jenkki tulloo?

Ei tuu uutta, pidetään nilkkavammainen. Ei ole rahaa vaihtoon!

joukahainen^

Miksi BC pelaa namikaa vastaan reenipelejä kun kovempaa vastusta saa ihan kotikulmiltakin? Luulisi olevan helpompaa sopia vastustajan kanssa paikkapuolustustuksista tai prässeistäkin. Vai onko se niin kova paikka ottaa mahdollisesti takkiin III-divarijoukkueelta?

Joukkueeseen tarvitaan ehdottomasti se kolmas jenkki. Olkoon sitten kuinka paska tahansa. Riittää että pituutta on se 2m. Kyllä sillä pituudella väkisinkin muutama levari käsiin tippuu. Nyt ainoa mahdollisuus on juosta, mutta paha lähteä nopeaan kun levareita ei tipu. Toivotaan että BC säilyy vielä divarissa. 3-4v ja tuo rosteri on varsin käyttökelpoinen divarissa ja jenkkien kanssa silloin olisi mahdollista jopa nousta.

Ei nyt heitetä vielä toivoa, mutta aika paljon on joukkue muuttunut tästä 2½ vuoden takaisesta tilanteesta, joten ei ihme, että kauteen lähtö hieman arveluttaa. Seurajohdollakin saattaisi olla hieman peiliin katsomisen paikka.

http://217.119.36.86/ccsport/Koris_ccd/tulospalvelu/m1d06/joukkueet/BC%20Nokia.html

Toisaalta voihan olla, että Nokia yllättää. Ainakin itse olen torstaina katsomossa.

Jermu

Keitä pelaajia tässä paljon puhutussa joukkueessa tällä kaudella sitten on? Onko kenelläkään antaa yhtään nimeä?

katso itse

Jermu sanoi:
Keitä pelaajia tässä paljon puhutussa joukkueessa tällä kaudella sitten on? Onko kenelläkään antaa yhtään nimeä?

Katsot vaan sieltä tulospalvelusta rosterin. basket.fi

Tänään sitten kauden avauspeliin. Nyt jos koskaan niitä kannustajia tarvitaan.

R

Itsekkin eilen hallilla pelin nähneenä tämä oli erittäin positiivinen yllätys! Hienoa pojat!

456321

Eilisestä pelistä pari kommenttia.Erittäin ehjä peli nuorelta joukkueelta, ei ruvennut jalka painamaan vaikka kaveri oli laajemmalla materiaalilla.Molemmat jenkit vaikkuttais erittäin päteviltä pelureilta, vaikka molemmat teki paljon pisteitä eivät silti ole itsekkäitä.Nokia pelasi mielestäni hyvän pelin joukkueena.

mielellään katsoi

Ihan hyvältä näytti tämä peli. Kyllä noista kavereista pelimiehiä vielä tulee kunhan ikää vielä tulee muutama vuosi lisää. Tietysti kannattaa muistaa että varmasti tämän kauden aikana suoritus vielä helposti ailahtelee hyvä ja huonon välillä niin kuin noilla nuorilla pelaajilla on tapana. Mutta jalat tuntui liikkuvan ja kuntopohja hyvällä mallilla.

viisikko

Kankaanpää, Jokinen ja Tuominen hyviä nuoria pelaajia. Ja kun hyvät jenkit niin hyvä viisikko Nokialla.

kova jätkä

Kovia jätkiä ovat, jos jaksavat koko kauden painaa 35 min/peli!

tjaa

kova jätkä sanoi:
Kovia jätkiä ovat, jos jaksavat koko kauden painaa 35 min/peli!

Nuoret miehet saattavat jaksaakin koska ei divarissa noita pelejä niin tiuhaan ole. Itse ainakin jaksoin alta kakskymppisenä mitä vaan.

Nuoremmasta Jokisesta tulee pelimies, jos itse vain tahtoo. Yli 20 vuotta olen peleissä käynyt, enkä muista nähneeni ketään nokialaispelaajaa, joka olisi juuri ja juuri 16:n vanhana pelannut yhtä ennakkoluulottomasti ja fiksusti miesten paidassa. Nokian aloituksessa muuten kolme omaa junnua, iät 19, 19 ja 16 :)

Mitä tulee jenkkeihin niin toivottavasti pysyvät terveinä. Todella kovat hankinnat ainakin eilisen perusteella. Turpiin olisi tullut reilusti, jos kentällä olisi häärinyt pettifordeja ja halleja.

Tässä muuten Cooperin työnäyte viime kaudelta Tanskasta http://www.youtube.com/watch?v=jRiBAUYMpyU

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.