Koripallo.com

BC Nokia 2009 - 2010

miljoona

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

edwards..? tarkoitat ilmeisesti mcmillionia joka istuu peleissä siviilit päällä
 

lisäys

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Ja paskatko sillä on väliä mistä valmentaja tulee? Nenad on asunut suomessa vuosikausia.
 
Viestejä
6 550
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

vitsiniekka sanoi:
Eli lasket nekin joukkueeseen jotka siinä ei enää ole? Tänään kentällä kävi tietääkseni 4 ulkolaista, ei yhtään enempää.

"Ei enää ole"? Häh? Lapuan vaihtopenkillä tänään oli kolme serbiä ja 4 mustaa miestä, joista yksi siviilit päällä. Yhteensä seitsemän. Tiesin, että puututte tuohon lukemaan, mutta siksi sen siihen laitoinkin.

Jos se oli McMillion, olen erehtynyt miehestä. Joka tapauksessa seitsemän ulkomaalaista joukkueeseen kuuluvaa miestä Lapuan vaihtopenkillä oli.
 
Viestejä
6 550
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

lisäys sanoi:
Ja paskatko sillä on väliä mistä valmentaja tulee? Nenad on asunut suomessa vuosikausia.

On Pavicevickin asunut Suomessa vuosia, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään väittäneen häntä suomalaisvalmentajaksi.
 

valmiina uuteen kauteen

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

MattHeldman sanoi:
Edelleen on myös hyvin mielenkiintoista pohtia, millaisella joukkueella Lapua ensi kaudella liigaa pelaisi. Keskimmäinen Turja on varmasti laskettu aloituksen mieheksi, mutta sen lisäksi vaadittaisiin kolme kovaa jenkkiä ja ainakin pari kotimaista. Kauhajoella valiteltiin, että suomalaiset eivät muuta Kauhajoelle edes rahalla, miten sitten Lapualle. Sivenistä ja vanhasta Turjasta ei ole ensi kaudella kuin mahdollisten jämäminuuttien pelaajaksi. Liigassa pistäisi pystyä tekemään muutakin kuin virheitä.

Olihan siellä taas monta omaa lapuan poikaa mukana kehittymässä ensi kauden liiga-aikoja varten. Keski-Koukari, Salo ja Keski-Saari eivät tosin sekunniksikaan kentälle päässeet, mutta kyllä siinä nuorimies eteenpäin menee jos vaan vetää hyvät lämmittelyt ja tarkasti seuraa lähietäisyydeltä vaihtopenkiltä, miten sitä korista oikein pelataan.
 

kylläjoo

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

Tuntuu olevan kovempi pala joillekin muille, arvoisa Matt. Sinä siis lasket valmentajankin vahvistukseksi? Kentällä kävi 4 ulkomaalaista, piste.
 

kkk-111

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

kylläjoo sanoi:
Tuntuu olevan kovempi pala joillekin muille, arvoisa Matt. Sinä siis lasket valmentajankin vahvistukseksi? Kentällä kävi 4 ulkomaalaista, piste.

Kokoonpanossa oli 12 pelaajaa, joista 8 kävi kentällä, joista 4 oli ulkomaalaista. Koko pelin istui penkillä 4 kokoonpanoon perkittyä pelaajaa joista 1 oli ulkomalainen.
 
Viestejä
6 550
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

kylläjoo sanoi:
Tuntuu olevan kovempi pala joillekin muille, arvoisa Matt. Sinä siis lasket valmentajankin vahvistukseksi? Kentällä kävi 4 ulkomaalaista, piste.

En minä mistään vahvistuksista missään ole puhunut, ainoastaan ulkomaalaisista. Lue mitä kirjoitan, älä mitä kuvittelet minun kirjoittavan. Sillehän minä en mitään voi, jos osa teidän ulkomaalaisista eivät ole sillä tasolla, että mahtuisivat divariottelussa kentälle.

Joka tapauksessa tänään teidän joukkueeseenne kuului seitsemän ulkomaalaista, joista yhdelläkään ei ole Suomen passia. Jos olette sitä mieltä, että McMillion ei kuulu joukkueeseenne, niin kannattaa katsoa, mitä sääntökirja sanoo joukkueen ulkopuolisten henkilöiden oleskelusta vaihtopenkillä ottelun aikana.

Sinänsä hauskaa, että tiesin alusta lähtien, millainen poru tästä syntyy :)
 

Ihme pelleilyä

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

kylläjoo sanoi:
Kentällä kävi 4 ulkomaalaista, piste.
Se, että on paska pelaaja, ei tarkoita etteikö silti olisi joukkueessa. Sikäläisestä meiningistä kertoo kuitenkin aika paljon se, että noita käyttökelvottomia pelureita pitää raahata lakeuksille ihan ulkomailta asti.
 

kateus vain pohjalaisille

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

MattHeldman sanoi:
En minä mistään vahvistuksista missään ole puhunut, ainoastaan ulkomaalaisista. Lue mitä kirjoitan, älä mitä kuvittelet minun kirjoittavan. Sillehän minä en mitään voi, jos osa teidän ulkomaalaisista eivät ole sillä tasolla, että mahtuisivat divariottelussa kentälle.

Joka tapauksessa tänään teidän joukkueeseenne kuului seitsemän ulkomaalaista, joista yhdelläkään ei ole Suomen passia. Jos olette sitä mieltä, että McMillion ei kuulu joukkueeseenne, niin kannattaa katsoa, mitä sääntökirja sanoo joukkueen ulkopuolisten henkilöiden oleskelusta vaihtopenkillä ottelun aikana.

Sinänsä hauskaa, että tiesin alusta lähtien, millainen poru tästä syntyy :)

pääasia on ettei niille tarvi maksaa palkkaa, ne vaan haluu kuulua kobriin vaikka sit ilman ;)
 

superjunnut.

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

kylläjoo sanoi:
Kentällä kävi 4 ulkomaalaista, piste.

stefanovickin kävi monta kertaa kentällä, mm. aikalisillä. saako sieltä lapualta silmälaseja?
 
Viestejä
1 080
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

superjunnut. sanoi:
stefanovickin kävi monta kertaa kentällä, mm. aikalisillä. saako sieltä lapualta silmälaseja?
Paras ikinä ;D ;D ;D ;D ;D
 

hang around pelaajat

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

kateus vain pohjalaisille sanoi:
pääasia on ettei niille tarvi maksaa palkkaa, ne vaan haluu kuulua kobriin vaikka sit ilman ;)

Palkasta en tiedä mutta prkl mä lyön mitä vaan vetoa ettei McMiljoona ja Teodorovic oo itse maksaneet lentolippujaan ja vuokranneet Lapualta kämppää omilla rahoillaan.
 
Viestejä
6 550
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

hang around pelaajat sanoi:
Palkasta en tiedä mutta prkl mä lyön mitä vaan vetoa ettei McMiljoona ja Teodorovic oo itse maksaneet lentolippujaan ja vuokranneet Lapualta kämppää omilla rahoillaan.

Tästä tulikin muuten mieleeni kysyä, nyt kun täällä kerrankin lapualaisia on, mitä Bakradze ja Teodorovic Lapualla tekevät koripallon lisäksi. En millään jaksa uskoa, että nämä herrat saavat täyden ylöspidon ja kk-palkkaa pelkästä jämäminuuttien pelaamisesta divarissa. Onko herroilla jonkinlaista opiskelua, puolipäivätyötä tms?
 

ei tietoa

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

MattHeldman sanoi:
Tästä tulikin muuten mieleeni kysyä, nyt kun täällä kerrankin lapualaisia on, mitä Bakradze ja Teodorovic Lapualla tekevät koripallon lisäksi. En millään jaksa uskoa, että nämä herrat saavat täyden ylöspidon ja kk-palkkaa pelkästä jämäminuuttien pelaamisesta divarissa. Onko herroilla jonkinlaista opiskelua, puolipäivätyötä tms?
Enpä osaa sanoa. Eivät kai muuta tee kuin reenaavat koripalloa 2-3 kertaa päivässä ja käyvät puntilla. Kai se vapaa-aika pleikkaria tahkotessa menee ;) Bakradzella käsittääkseni 2+1 sopimus. En kyllä pysty ymmärtää miten nuori mies jaksaa viettää 2 vuotta elämästänsä lapualla. ;D
 

42

Viestejä
3 376
Vs: BC Nokia 2009 - 2010

MattHeldman sanoi:
Sinänsä hauskaa, että tiesin alusta lähtien, millainen poru tästä syntyy :)

Maailman selvin provo ja täällä jotain puolenkymmentä lapuafania huutelee tukka pystyssä ja naama punaisena. Peukku tuolle. :p
 

35 - vuotias

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

heheh sanoi:
Jos tuo oli paras juttu mitä ikinä olet kuullut ei elämäsi kovin hohdokasta ole. :)

Paras juttu ikinä. Bryant on niin junnu, ettei mitään rajaa.
 

sadgd

Vs: BC Nokia 2009 - 2010

MattHeldman sanoi:
Tästä tulikin muuten mieleeni kysyä, nyt kun täällä kerrankin lapualaisia on, mitä Bakradze ja Teodorovic Lapualla tekevät koripallon lisäksi. En millään jaksa uskoa, että nämä herrat saavat täyden ylöspidon ja kk-palkkaa pelkästä jämäminuuttien pelaamisesta divarissa. Onko herroilla jonkinlaista opiskelua, puolipäivätyötä tms?

Osaa pelaajista nähty myös junnujen treeneissä apuvalmentajina. Pelaavathan molemmat mainitsemasi herrat kuitenkin kahta sarjaa, ja erityisesti A-junnuissa ovat joukkueen kantavia voimia.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös