Vs: BC Nokia 2013-14
BC Nokia 112 - 90 Oulun NMKY
Ranskalaisia viivoja:
- Nokian jenkkikolmikkona tänäänkin Bailey, Jones, Anderson. Kaikille puhtaat paperit ja Jonesille taas lähes täydellinen heittopeli.
- Anderson on täysin eri mies kuin tullessaan kaksi kk sitten. Ei vieläkään sateentekijä, mutta ihan kelpo laituri. Ei samanlainen skoraaja kuin Pederson, mutta esim. puolustuspäässä ilo katsella, kun joku yrittää syötönkatkoja ja blokkaa heittoja.
- Shawnille 14 pistettä, mutta pari täysin hasardisuoritustakin taas.
- Ahvenalta muutamia isännän otteita korin alla, mutta vastavuoroisesti hyökkäyspäässä pahimmillaan aikamoista suttaamista. Ja viisi menetystä kaupan päälle.
- Aubrey Conerly sama vanha pelle kuin ennenkin. Oulun peli toki täysin hänen varassaan, mutta on kyllä miehellä iso ego tähän sarjaan. Suu kävi alusta lähtien kaikille vastaantulijoille, Baileyn ja Jonesin lähinnä katsellessa show'ta päätään pyöritellen. Ja sitten se Conerlyn vapaan käden käyttö, huh huh. Mies työntää vapaalla kädellään puolustajaa aina ja jos ei pääse sen avulla ohi puolustajasta, vetää kuolleet joutsenet. Ja sitten mennään heittelemään vapareita. Conerlyn suu kävi vaihtopenkiltä vielä viidennen virheen saamisen jälkeenkin, mutta se täytyy herran kunniaksi laskea, että loppuvihellyksen jälkeen keräsi itsensä.
- Olen muistaakseni ollut hiljaa tuomareista koko alkuvuoden, joten nyt voi sanoa, että vaihteeksi taas luokaton esitys. Erityisesti Eskola halusi olla lauantai-iltana huomion keskipiste. Aivan kamalaa viheltämistä ja tuntuu, että osa vihellyksistä tulee vain ihan kostona ns. vaikeille pelaajille.
- Naisten Päivän kunniaksi puoliajalla esiintyi joku täysi-ikäisten nuorten naisten kolmikko, jonka esitys pahimmillaan sai Miley Cyrusin näyttämään pyhäkoulutytöltä. Tai sitten olen itse tullut vanhaksi. Joka tapauksessa hauskaa, että tämä esitys saatiin nähdä naisten päivänä. Vastakkainen sukupuoli, tietäkää paikkanne
Summa summarum - Nää on kivoja voittoja, mutta ei Nokia vieläkään millään tavalla vakuuttanut. Seuraavaksi vastaan Seagulls. Mielenkiintoista nähdä, pystytäänkö yhtään haastamaan. Samoin on mielenkiintoista nähdä kaventaako Vidin rotaatiota jossain vaiheessa.
PS. Nokian joukkueessa taas mystinen Olli AhvenLAHTI!